Dzisiaj jest 18 paź 2024, 06:32


Golf VI 2.0 TDI CFFB R-Line aka Gofrownica

Nasze auta - Golf 6
Regulamin forum Opis samochodu powinien zawierać informacje zgodnie z zaproponowanym szablonem

Temat: Model - Wersja silnika - Rok produkcji (opcjonalnie "by" _nazwa_użytkownika_)
np. VW Golf 6 - 2.0 GTI - 2011 by RyŚ

Treść postu:
Dane wymagane
    Marka/Model: np. VW Golf 6 GTI
    Rok produkcji: np. 2011
    Silnik/Pojemność/Moc: np. 2.0 TSI 210KM (CCZB)
    Zdjęcie - prezentujące samochód w dość przyzwoitej rozdzielczości

Dane opcjonalnie:
    Kolor: np. niebieski grafit perłowy
    Wyposażenie: np. Highline + pakiet 990 + pakiet zimowy + zawieszenie DCC + kamera cofania
    Układ napędowy: np. DSG
    Zawieszenie: np. 19'' Talladega
    Car Audi: np. NAVI RNS 510 Dynaudio Excite
    Opis: np. Auto odebrane w maju, w planach mam zmianę wydechu
    i inne ciekawe informacje

Pamiętaj:
- Jeżeli zmodyfikujesz coś w swoim aucie, umieść informacje o tym w pierwszym poście - do wprowadzenia zmiany użyj przycisku (Zmień).
- Jeżeli dodasz nowe zdjęcia, które Twoim zdaniem zasługują na szczególną uwagę (np. zdjęcie auta po wprowadzeniu modyfikacji), zamieść je również (przy pomocy BBCode [IMG]) w pierwszym poście.
- duże zdjęcia (powyżej 500kb) zmieść na serwerze zewnętrznym, a w swoim temacie zamieść bezpośredniego linka do zdjęcia (przy pomocy BBCode [IMG])
- to Ty jesteś właścicielem swojego tematu, i to Ty decydujesz o jego zawartości, tak więc masz pełne prawo moderować (przy pomocy moderatorów) zawartości swojego tematu.
- Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

Soxic

Niemowa

  • Posty: 1
  • Rejestracja: 26 lip 2023, 17:08
  • Online: 1h 29m 50s
  • Auto: VW Golf 6 [5K1]
  • Silnik: 2.0 TDI 140KM CFFB
  • Lokalizacja: Ingolstadt/Sosnowiec

Golf VI 2.0 TDI CFFB R-Line aka Gofrownica

Post26 lip 2023, 17:42

Marka/Model: Volkswagen Golf VI
Rok produkcji: 2012
Silnik/Pojemność/Moc: 2.0 TDI 140 KM CFFB

Kolor: Czarny
Układ napędowy: 6 biegowy manual/FWD
Zawieszenie: Oryginalne z VINu sportowe obnizone zawieszenie plus 18' Durban (Niech mnie poprawki ktos jesli sie myle :oops: )
Car Audio: RNS 510 z prawdopodobnie standardowym CAR AUDIO
Wyposażenie: Highline z opcji, na pokladzie Bi-Xenon, Pakiet zewnetrzny R-Line, RNS 510, Sportowe obnizone zawieszenie, Przyciemnione tylnie szyby w lekka zielen, sportowe siedzenia, MFA+ czarno bialy, doswietlanie zakretow, dolozone przez poprzedniego wlasciciela tylnie swiatla LED.


Bardzo dziwne macie tutaj dodawanie postow, w stopce dzialu jest inny wzor niz ten ktory automatycznie sie generuje po tworzeniu nowego watku :?
W kazdym badz razie, bo juz od narzekania zaczalem :D
Od w sumie niecalych dwoch tygodni jestem wlascielem Gofrownicy z wymarzonym silnikiem aczkolwiek nie w wymarzonej budzie, planowo mial byc Variant a ze trafil sie egzemplarz z R-Linem oraz nagromadzila sie presja z braku auta, wybor padl na tego oto Gofra. Kupiony od Handlarza niestety, z przebiegiem 214kkm, w stanie nadwyraz zadowalajacym. Srodek auta wyglada bardzo dobrze, ma pare bolaczek typu przetarty lewy boczek kierowcy od wsiadania, lekkie rysy na tylnich obiciach drzwi czy boczkach przy siedzeniach... Z zewnatrz natomiast maska ma kilka(kilkanascie :( ) spotkan z kamieniami, podobnie jak i zderzak, grill czy przednie nadkola. Nie oszukiwalem sie i Was tez nie bede, auto ma ponad 11 lat i 200kkm za soba, liczylem sie z tym ze moze nie byc idealne.
Nie bede klamal rowniez ze po czasie zdalem sobie lekko sprawe ze zakup nie byl do konca przemyslany i moglem wybrac lepiej ale jak wspominalem wczesniej, presja w zwiazku z brakiem auta spowodowala to ze sam sie postawilem przed sciana i ten oto egzemplarz nabylem droga kupna w kwocie 8000€/~35000 PLN.

Auto mimo jakotakiego stanu wizualnego i mechanicznego ma swoje bolaczki. Czeka mnie poza oczywista wymiana wszelkiego rodzaju filtrow czy oleju silnikowego badz tego w skrzyni, wymiana rozrzadu(nigdy nie byl wymieniany :roll: ), wymiana piast tylnich ktore podczas jazdy z predkoscia okolo 80 km/h+ zaczynaja buczec no i niestety jest zbieznosc do ustawienia, to zostawie sobie do zrobienia w Polsce prawdopodobnie ze wzgledu na duzy koszt w Niemczech.
Co do filtrow i olejow wraz z piastami, czekam na paczke z czesciami i zamierzam zrobic to we wlasnym zakresie, co do rozrzadu to czekam na informacje od znajomego mechanika w sprawie kwoty, jak wiadomo, na zachodzie sa i stawki zachodnie a ja sam przebywam w stolicy Audi. :tongue:
Dodatkowo jest pewien problem z kloszami przednich reflektorow, wygladaja na popekane, tak jakby od srodka badz w samej strukturze plastiku, no i dzisiaj zauwazylem pewien problem z przelacznikiem szyby kierowcy, chcac spuscic szybe w dol, przycisk spelnia swoje zadanie, lekkie nacisniecie powoduje opusczenie szyby do momentu puszczenia przycisku, przy mocniejszym opuszcza calkowicie, podnoszac szybe juz niestety tak to nie funkcjonuje, po pociagnieciu na pierwszy ''poziom'' slychac dzwiek w stylu przekaznika i nic sie nie dzieje, przy mocniejszym pociagnieciu szyba podnosi sie tylko tak dlugo jak trzymamy ten przycisk, zapewne panel badz przelacznik do wymiany. Poki co tak klaruje sie moj plan na ten samochod.
Przyszlosci zbytnio nie planuje, nie mam narazie na tyle pieniedzy aby skrupulatnie zmienic cos w aucie, stawiam narazie na doprowadzenie go do stanu technicznie bardzo dobrego. Wstepnie myslalem o wsadzeniu grilla z GTD badz poprostu o wzorze plastra miodu i idac dalej za GTD Look Wannabe, nabyc droga kupna sprzedazy jakis zadbany srodek z jakiegos GTD. myslalem tez o dorzuceniu Fotochroma wraz z czujnikami, a to niestety bardzo gruba zabawa i jest to w mocnej sferze marzen. Mechanicznie to wiadomo ze z czasem gdy mocy zacznie brakowac to zapewne jakis wirus zostanie wgrany oraz wymiana Intercoolera wraz z chlodnica oleju. W zasadzie to tyle. Zdjec nie posiadam tez zbyt duzo, brakuje ostatnio czasu i motywacji do tego. Iphone 7 juz swoje odbebnil(pacz go, gofra kupil, pracuje u niemiaszkuw a na ajfona go nie stac, smiechu warte :rotfl: ) i jakoscia niestety odstaje od aktualnych standardow.

Przepraszam za brak polskich znakow, post pisany przy uzyciu laptopa z jakze wspaniala klawiatura QWERTZ ktorej na codzien obywatele RFN uzywaja. Mam nadzieje ze zostanie mi to przebaczone i mimo dosyc chaotycznego stylu pisania przyjmiecie mnie w swoje szeregi z otwartymi rekami. :pub:

Ponizej fotki auta, mniej lub bardziej fajne.

Obrazek
Obrazek
Jedne z pierwszych zdjec po kupnie, tu akurat z kolega z ktorym po to auto pojechalem, widac na tym zdjeciu dosyc ladnie biale plamki na masce spowodowane wlasnie kamieniami.
Obrazek
Obrazek'

No i jedna z lamp ktora wyglada najgorzej
Obrazek

To tyle na dzisiaj, w bliskiej przyszlosci postaram sie zdac relacje z wymiany oleju i filtrow oraz piast w postaci jakiegos posta. Za wszelkie komentarze, porady, opinie, bede bardzo wdzieczny ;)
Offline
Awatar użytkownika

Bansuj

Aktywny

  • Posty: 198
  • Rejestracja: 11 gru 2018, 15:34
  • Online: 15d 10h 40m 14s
  • Pochwały: 8
  • Auto: Golf 6 + Leon 5F
  • Silnik: CAXA 122 + DACA 131
  • Lokalizacja: Brunszwik

Re: Golf VI 2.0 TDI CFFB R-Line aka Gofrownica

Post11 sie 2023, 15:44

Witaj wśród Golfiarzy 😁
Gratuluję zakupu! Bardzo ładna sztuka, taki R-Line przyciąga dużo więcej spojrzeń niż jakikolwiek Variant 🤭
Powodzenia w naprawach oraz przyszłych modach, pozdro 👌
PS: Również piszę na RFN-owskiej klawiaturze, mocno ułatwia sprawę dodanie języka polskiego w windowsowych opcjach klawiatury 😁

Wróć do MK6

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość