Nieśmiały
- Posty: 34
- Rejestracja: 21 paź 2013, 11:54
- Online: 1d 14h 28m 5s
- Auto: VW Scirocco MKIII
- Silnik: CAVD+
- Lokalizacja: Plock
Marka/Model: VW Scirocco
Rok produkcji: 2010
Silnik/Pojemność/Moc: TSI CAVD/1.4/160 KM
Kolor: Viper Green
Układ napędowy: stock manual
Zawieszenie: Bilstein B8 + Eibach Pro Kit
Car Audi: RDC 510 Dynaudio
Wyposażenie:
- skrzynia manualna,
- lakier metalizowany Viper Green,
- tapicerka siedzeń - skóra łączona z alcantarą w kolorze kaszmirowym wg producenta, dla mnie to po prostu krówkowy ,
- czujnik deszczu,
- automatycznie włączane światła,
- czujniki parkowania,
- autoalarm z jakimiś pierdołami,
- klima dwustrefowa,
- kierownica multifunkcyjna,
- komputer MFA+
- biksenony,
- felgi 18",
- czujnik ciśnienia powietrza,
- asystent podjazdu,
- radio RDC 510 z Dynaudio 300W,
- aluminiowe pedały,
- przyciemniane 35% szyby tylne,
- czarna podsufitka,
- podłokietnik
Modyfikacje zrealizowane: opisane poniżej
Modyfikacje planowane: sprzedaż, no może wydech MG do tego czasu
Witajcie, wygląda na to, że przypadła mi rola pioniera w tym dziale
Musicie wybaczyć lakoniczność w opisie i dokumentacji foto, ale jak tylko ogarnę swój czas, to wrzucę więcej info ( o ile będzie taka potrzeba ).
No dobra, więc jest tak: Scirocco 1.4 TSI z lipca 2010 w kolorze jak widać, więc jest już ze mną jakiś czas. Seryjna moc to 160KM, ale jak wiadomo, VW lubi nieco przekłamać te informacje i praktycznie każdy silnik wypluwa jakieś bonusy. Mój swego czasu miał 171KM. Było, minęło. Gwarancja skończyła się w lipcu 2012, więc nadeszła pora aby pomyśleć o czymś więcej. Na początek poleciały pierdoły w stylu ramka deski z Scirocco R, felgi, lusterka i element zderzaka pomalowane/oklejone na czarny mat oraz końcówki wydechu z 2.0. Wczoraj odebrałem listwy dekoracyjne wnętrza, które teraz również są w kolorze piano black
Wkrótce później, w swe progi przyjął mnie Dominik z Ecu Performance, gdzie założone zostały amortyzatory Bilstein B8 i sprężyny Eibach Pro Kit. Sciro usiadło około 3cm, czego może tak bardzo nie widać, bo seryjnie wyjeżdżające z salonu wygląda jak koza i jest spora luka do zniwelowania Przy okazji Dominik napisał program, a w styczniu 2013 wrzucony został dolot Forge. Moc po zamontowaniu dolotu to 225,1 KM i 316,9 Nm. Jak tylko dogrzebię się do wykresu, to oczywiście wrzucę
Jeszcze do niedawna plan był taki aby pójść na całość i wrzucić tu wydech MG i turbo (najprawdopodobniej Loba), ale stwierdziliśmy, że w sumie to tylko 1.4 i teraz nakłady finansowe będą niewspółmierne do uzyskanej mocy, więc odpuszczamy. W chwili obecnej nakierunkowuję się na sprzedaż auta, ale to raczej druga połowa przyszłego roku, więc nie ma co gadać o konkretach
Dla zainteresowanych, dolot brzmi tak:
https://vimeo.com/63005262
https://vimeo.com/63005263
W sierpniu Sciro doczekało się detailingu:
No i graty po 60 tysiącach:
Rok produkcji: 2010
Silnik/Pojemność/Moc: TSI CAVD/1.4/160 KM
Kolor: Viper Green
Układ napędowy: stock manual
Zawieszenie: Bilstein B8 + Eibach Pro Kit
Car Audi: RDC 510 Dynaudio
Wyposażenie:
- skrzynia manualna,
- lakier metalizowany Viper Green,
- tapicerka siedzeń - skóra łączona z alcantarą w kolorze kaszmirowym wg producenta, dla mnie to po prostu krówkowy ,
- czujnik deszczu,
- automatycznie włączane światła,
- czujniki parkowania,
- autoalarm z jakimiś pierdołami,
- klima dwustrefowa,
- kierownica multifunkcyjna,
- komputer MFA+
- biksenony,
- felgi 18",
- czujnik ciśnienia powietrza,
- asystent podjazdu,
- radio RDC 510 z Dynaudio 300W,
- aluminiowe pedały,
- przyciemniane 35% szyby tylne,
- czarna podsufitka,
- podłokietnik
Modyfikacje zrealizowane: opisane poniżej
Modyfikacje planowane: sprzedaż, no może wydech MG do tego czasu
Witajcie, wygląda na to, że przypadła mi rola pioniera w tym dziale
Musicie wybaczyć lakoniczność w opisie i dokumentacji foto, ale jak tylko ogarnę swój czas, to wrzucę więcej info ( o ile będzie taka potrzeba ).
No dobra, więc jest tak: Scirocco 1.4 TSI z lipca 2010 w kolorze jak widać, więc jest już ze mną jakiś czas. Seryjna moc to 160KM, ale jak wiadomo, VW lubi nieco przekłamać te informacje i praktycznie każdy silnik wypluwa jakieś bonusy. Mój swego czasu miał 171KM. Było, minęło. Gwarancja skończyła się w lipcu 2012, więc nadeszła pora aby pomyśleć o czymś więcej. Na początek poleciały pierdoły w stylu ramka deski z Scirocco R, felgi, lusterka i element zderzaka pomalowane/oklejone na czarny mat oraz końcówki wydechu z 2.0. Wczoraj odebrałem listwy dekoracyjne wnętrza, które teraz również są w kolorze piano black
Wkrótce później, w swe progi przyjął mnie Dominik z Ecu Performance, gdzie założone zostały amortyzatory Bilstein B8 i sprężyny Eibach Pro Kit. Sciro usiadło około 3cm, czego może tak bardzo nie widać, bo seryjnie wyjeżdżające z salonu wygląda jak koza i jest spora luka do zniwelowania Przy okazji Dominik napisał program, a w styczniu 2013 wrzucony został dolot Forge. Moc po zamontowaniu dolotu to 225,1 KM i 316,9 Nm. Jak tylko dogrzebię się do wykresu, to oczywiście wrzucę
Jeszcze do niedawna plan był taki aby pójść na całość i wrzucić tu wydech MG i turbo (najprawdopodobniej Loba), ale stwierdziliśmy, że w sumie to tylko 1.4 i teraz nakłady finansowe będą niewspółmierne do uzyskanej mocy, więc odpuszczamy. W chwili obecnej nakierunkowuję się na sprzedaż auta, ale to raczej druga połowa przyszłego roku, więc nie ma co gadać o konkretach
Dla zainteresowanych, dolot brzmi tak:
https://vimeo.com/63005262
https://vimeo.com/63005263
W sierpniu Sciro doczekało się detailingu:
No i graty po 60 tysiącach: