14 sty 2023, 21:51
cześć, mam taki problem - po regeneracji wtrysków spalanie wzrosło o 0.3-0.5 litra, a wskazania komputera zmalały (wcześniej oszukiwał o 0.5 ltr, teraz nawet o litr). Silnik to 2.0 TDI CFHC, CR 140 KM. Przyczyną regeneracji było szarpanie na zimnym. Po regeneracji problem ustał, auto generalnie jeździ jak wcześniej (ani szybciej ani wolniej). Nie zmienił się mój sposób jazdy. Auto z 2012, wg papierów w 2015 miał u niemca wgraną łatkę softu ze względu na aferę dieselgate - może to jest trop? Nawinąłem temat w warsztacie który organizował regenerację, póki co nie są skorzy na szukanie przyczyny, zarzekają się że po regeneracji wtrysków ich nowe współczynniki kalibracyjne zostały uwzględnione(o ile faktycznie coś takiego się robi?). Od regeneracji przejechałem już 3kkm więc trudno mówić o jakiejś kwestii "dotarcia". Może ktoś miał podobnie i doszedł z tym do ładu?