Dzisiaj jest 30 sty 2023, 09:13


[2.0 TDI 140KM] wzrost spalania po regeneracji wtryskiwaczy CR

Moderatorzy: rafaello, BRUNO55

Regulamin forum Problemy, usterki dotyczące Volkswagen Golf MK6.

Bezwzględnie należy przestrzegać poniższych zasad:
  1. Pojedynczy wątek może dotyczyć dokładnie jednego problemu/usterki (nie rozwiązujemy wielu problemów w jednym temacie).
  2. Pytania, porady, sugestie nie związane z tematyką problemu umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu (nie dyskutujemy na tematy poboczne w ramach danego tematu).
  3. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczyną jego powstania (o ile jest ci znana).
  4. W ramach nowego tematu zastosuj jeden z dostępnych prefixów - precyzujący model w którym wykryto problem lub którego opisana usterka dotyczy.
  5. Tak tytułuj opis swojego problemu aby identyfikował opisywaną w nim treść. Zabrania się używania wyrazów "Problem", "Usterka", "Pomocy" w tytule wątku - to jest oczywiste!

Pamiętaj:
  • Przed założeniem nowego tematu, sprawdź (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  • Szczegółowo opisz swój problem/usterkę (nie pomijaj żadnych informacji) - im więcej szczegółów, tym większe szanse na jego pozytywne i szybkie rozwiązanie.
  • Problemy/Usterki dotyczące Golf 7 znajdują się w dziale MK7
  • Jeżeli otrzymasz odpowiedź, poradę na opisany problem - odwdzięcz się przyznaniem pochwały. Tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

ufolsky

Nieśmiały

  • Posty: 36
  • Rejestracja: 21 paź 2018, 19:15
  • Online: 1d 14h 34m 2s
  • Auto: Golf 6 Variant
  • Silnik: 2.0 TDI CFHC
  • Lokalizacja: Poznań

wzrost spalania po regeneracji wtryskiwaczy CR

Post14 sty 2023, 21:51

cześć, mam taki problem -  po regeneracji wtrysków spalanie wzrosło o 0.3-0.5 litra, a wskazania komputera zmalały (wcześniej oszukiwał o 0.5 ltr, teraz nawet o litr). Silnik to 2.0 TDI CFHC, CR 140 KM. Przyczyną regeneracji było szarpanie na zimnym. Po regeneracji problem ustał, auto generalnie jeździ jak wcześniej (ani szybciej ani wolniej). Nie zmienił się mój sposób jazdy. Auto z 2012, wg papierów w 2015 miał u niemca wgraną łatkę softu ze względu na aferę dieselgate - może to jest trop? Nawinąłem temat w warsztacie który organizował regenerację, póki co nie są skorzy na szukanie przyczyny, zarzekają się że po regeneracji wtrysków ich nowe współczynniki kalibracyjne zostały uwzględnione(o ile faktycznie coś takiego się robi?). Od regeneracji przejechałem już 3kkm więc trudno mówić o jakiejś kwestii "dotarcia". Może ktoś miał podobnie i doszedł z tym do ładu?

Wróć do Problemy / Usterki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości