Dzisiaj jest 25 cze 2022, 02:36


[2.0 TDI 110KM] Check engine, błąd ciśnienia doładowania 2.0 tdi.

Moderatorzy: rafaello, BRUNO55

Regulamin forum Problemy, usterki dotyczące Volkswagen Golf MK6.

Bezwzględnie należy przestrzegać poniższych zasad:
  1. Pojedynczy wątek może dotyczyć dokładnie jednego problemu/usterki (nie rozwiązujemy wielu problemów w jednym temacie).
  2. Pytania, porady, sugestie nie związane z tematyką problemu umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu (nie dyskutujemy na tematy poboczne w ramach danego tematu).
  3. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczyną jego powstania (o ile jest ci znana).
  4. W ramach nowego tematu zastosuj jeden z dostępnych prefixów - precyzujący model w którym wykryto problem lub którego opisana usterka dotyczy.
  5. Tak tytułuj opis swojego problemu aby identyfikował opisywaną w nim treść. Zabrania się używania wyrazów "Problem", "Usterka", "Pomocy" w tytule wątku - to jest oczywiste!

Pamiętaj:
  • Przed założeniem nowego tematu, sprawdź (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  • Szczegółowo opisz swój problem/usterkę (nie pomijaj żadnych informacji) - im więcej szczegółów, tym większe szanse na jego pozytywne i szybkie rozwiązanie.
  • Problemy/Usterki dotyczące Golf 7 znajdują się w dziale MK7
  • Jeżeli otrzymasz odpowiedź, poradę na opisany problem - odwdzięcz się przyznaniem pochwały. Tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

provokattor

Nowicjusz

  • Posty: 3
  • Rejestracja: 19 kwie 2022, 18:18
  • Online: 4h 14m 2s
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 tdi
  • Lokalizacja: Szczecin

Check engine, błąd ciśnienia doładowania 2.0 tdi.

Post19 cze 2022, 15:21

Witam, jak w tytule, posiadam 2.0 tdi (CBDC), wcześniej była mapa na 180, teraz przywrócili do 140 (Poprzedni właściciel), i rozchodzi się o to że przeważnie jak jeździłem na 3-cim lub 4-tym biegu, przy 115-125 odcinało turbine i mrygały świece(Check'a jeszcze nie było), i to było przy dodawaniu gazu, później na trasie na tempomacie przy 120 to samo, i za 3cim razem zapalił się chcek engine ze świecami. Przeważnie dzieje się to przy 70% otwartości przepustnicy, i na "Drive" jak przełącze na sporta i wcisnę pedał gazu do podłogi to normalnie 140-160 i nic sie nie zapala. Czasami się potrafi odpalić przy 80km\h. Ktoś coś wie na ten temat? Poniżej zdjęcia z VCDS'a:
https://photos.google.com/search/_tra_/ ... I6dmT9iYS1
https://photos.google.com/search/_tra_/ ... NjGCeXA217

Wróć do Problemy / Usterki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości