Dzisiaj jest 03 cze 2020, 01:15


Seat Leon 1P lift . Wozidło bzyka.

Nasze auta - pozostałe marki, nie koniecznie VW
Regulamin forum Opis samochodu powinien zawierać informacje zgodnie z zaproponowanym szablonem

Temat: Model - Wersja silnika - Rok produkcji (opcjonalnie "by" _nazwa_użytkownika_)
np. VW Jetta - 1.4 TSI - 2011 by Rychu

Treść postu:
Dane wymagane
    Marka/Model: np. VW Jetta
    Rok produkcji: np. 2011
    Silnik/Pojemność/Moc: np. 1.4 TSI CAVD 118kW
    Zdjęcie - prezentujące samochód w dość przyzwoitej rozdzielczości

Dane opcjonalnie:
    Kolor: np. niebieski grafit perłowy
    Wyposażenie: np. Highline + pakiet ziomy + zawieszenie DCC
    Układ napędowy: np. DSG
    Zawieszenie: np. 19'' Talladega
    Car Audi: np. RCD 510
    Opis: np. Auto odebrane w maju, w planach mam zmianę na BiXenony
    i inne ciekawe informacje

Pamiętaj:
- Jeżeli zmodyfikujesz coś w swoim aucie, umieść informacje o tym w pierwszym poście - do wprowadzenia zmiany użyj przycisku (Zmień).
- Jeżeli dodasz nowe zdjęcia, które Twoim zdaniem zasługują na szczególną uwagę (np. zdjęcie auta po wprowadzeniu modyfikacji), zamieść je również (przy pomocy BBCode [IMG]) w pierwszym poście.
- duże zdjęcia (powyżej 500kb) zmieść na serwerze zewnętrznym, a w swoim temacie zamieść bezpośredniego linka do zdjęcia (przy pomocy BBCode [IMG])
- to Ty jesteś właścicielem swojego tematu, i to Ty decydujesz o jego zawartości, tak więc masz pełne prawo moderować (przy pomocy moderatorów) zawartości swojego tematu.
- Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

bzykofm

Nieśmiały

  • Posty: 25
  • Rejestracja: 21 mar 2019, 15:28
  • Online: 1d 9h 30m 23s
  • Pochwały: 3
  • Auto: Seat Leon 1P lift
  • Silnik: 1.9 TDI BLS 145KM
  • Lokalizacja: Wieniec/Warszawa

Seat Leon 1P lift . Wozidło bzyka.

Post29 mar 2020, 02:39

Marka/Model: Seat Leon 1P lift
Rok produkcji: 2010
Silnik/Pojemność/Moc: 1.9 TDI BLS 105/KM 250Nm obecnie 145KM/346Nm

Kolor: Gris Luna K4 / S7Y
Układ napędowy: Manual 5 biegów

Witam:-)
W posiadaniu mojego "szaraczka", jak go nazywam, jestem od prawie sześciu lat i nie zamierzam się go pozbyć.
Na Wasze forum trafiłem przez kolegę WuBu, którego serdecznie pozdrawiam :)
"Kawałek" jego poprzedniego auta jeździ teraz w moim :D

Sprowadzony z Niemiec, pierwszy właściciel ( i ostatni :mrgreen: ) w Polsce.
Wyposażenie fabryczne: Wersja Style + kilka dodatków

- RNS 310 + BT
- czujnik zmierzchu i deszczu
- fotochromowe lusterko wsteczne
- czujniki parkowania tył
- wielofunkcyjna , skórzana kierownica
- elektrycznie regulowane, podgrzewane i składane lusterka
- 4 elektryczne szyby
- przyciemnione tylne szyby
- fotele regulowane w trzech płaszczyznach
- światła przeciwmgielne
- podłokietnik przedni
- alufelgi 16" Enea
- lotka na klapie bagażnika MS Design
- usb, aux
- podświetlany schowek pasażera
- schowek pod fotelem kierowcy
- full fis
- doświetlanie zakrętów
- czujnik ciśnienia
- coming/leaving home

Modyfikacje zrealizowane:

Wydech:
- poprowadzony od DPFa, całość stal nierdzewna, wykonana w El-tecu, dwie podwójne końcówki (trochę przez przypadek :D )

Pod maską:
- chip, najpierw Tune-up, po zmianie wydechu dyno Pro
- tarcza sprzęgła LUK wzmocniona kevlarem
- catch oil tank
- rozpórka górnych kielichów - El-tec
- plastikowa obudowa akumulatora
- siłowniki maski


Audio i multimedia:

- jednostka 7N5035680E z Alhambry, Full Link, Android Auto, wybieranie głosowe
- moduł Android
- czteroantenowy tuner TV obsługiwany z panelu radia,
- moduł AV z dynamicznymi liniami skrętu
- wygłuszone drzwi przód i tył, sufit, podłoga i bagażnik włącznie z klapą
- głośniki przód i tył Target Audio Coral TLK 600
- subwoofer m-dimension Pro-X 208
- wzmacniacz Excursion XHA 45
- kamera cofania, dedykowana, w miejscu podświetlenia rejestracji
- wideorejestrator Blackvue DR750LW- 2CH z modułem GPS + power bank BlackVue Magic Ultra Battery B-124

Na zewnątrz:

- hydrografika lusterek, emblematów, napisu LEON i ramki grila w czarny fortepian
- nakładki słupków B i słupki C/klamki czarny fortepian z Cupry
- wewnętrzny wkład grila - plaster miodu
- felgi w czarny połysk + dokupione na lato Dezent L 16" również w czarny połysk
- wymieniony przedni zderzak na przystosowany do systemu spryskiwania reflektorów
- chlapacze z przodu i tyłu


Środek:

- czarne wnętrze z Cupry
- oparcie tylnej kanapy z A3 8P z podłokietnikiem (tunel, wysuwane uchwyty na napoje)
- elektrycznie sterowany fotel kierowcy z Eosa (schowek powędrował pod fotel pasażera)
- skórzana, dwukolorowa tapicerka( Tapwid)
- dwustronna mata bagażnika (skóra/plastik obszyty na brzegach dermą)
- podstopnica i nakładki na pedały
- hydrografika plastików w czarny fortepian ( wszystko co się dało :D )
- uchwyt na okulary w miejscu rączki kierowcy (której fabrycznie i tak w Leonie nie ma :D )
- środkowa, mała osłona przeciwsłoneczna z A3
- ori schowek mocowany do tylnej półki w bagażniku
- wyklejenie matami schowka pasażera, kieszeni w przednich drzwiach i schowka w tunelu środkowym
- dywaniki gumowe i welurowe
- ori popielniczka (służy jako pojemnik)
- podniesienie podłogi bagażnika , aby zmieściło się pełnowymiarowe koło zapasowe (dojazdówka won :evil: )
- wymiana wypełnienia koła zapasowego ze styropianu na zamykany plastik z Ibizy
- siatkowe rolety tylnych szyb
- czarne maskownice głośników
- drobiazgi Simply Clever ze Skody - uchwyt na bilet parkingowy, śmietniczka, korek- lejek pojemnika płynu spryskiwaczy,
hak na siatkę z zakupami
- "automatyczne" siłowniki klapy bagażnika (otwieranie z pilota)
- nakładki na zamki "Seat"

Elektryka/elektronika:

- podgrzewanie przednich foteli (na sposób fabryczny) i zewnętrznych miejsc tylnej kanapy
- bi-ksenon skrętny z systemem poziomowania
- ogrzewanie postojowe Webasto z systemem sterowania T-100 (pilot z programowaniem)
- przednie czujniki parkowania (ori) + zakodowanie OPC+ moduł uruchamiający je przy zbliżeniu się do przeszkody
- system spryskiwania reflektorów
- opuszczanie lusterka pasażera po wrzuceniu wstecznego
- dodatkowe gniazda 12V z tyłu tunelu środkowego i w bagażniku
- dodatkowe podwójne gniazdo usb z tyłu tunelu środkowego i pojedyncze wyprowadzone do schowka
- klimatyzacja schowka pasażera
- dodatkowe oświetlenie bagażnika, dwie lampki w osłonie tylnego pasa, dwie w klapie bagażnika, latarka (Skoda)
- projektory z logo w drzwiach
- podświetlenie podłogi (białe)
- podświetlenie klamek (czerwone)
- podświetlenie przedniego podłokietnika (wewnątrz)

Detailing:

- folia ochronna (poza dachem i słupkami C całe auto)
- ceramika FX Protect

Możliwe, że coś pominąłem :mrgreen:

Modyfikacje planowane:
- hamulce z GTI 312/282 - zrobione
- czujnik zużycia klocków hamulcowych
- nowsza kierownica z Alhambry ( o ile się da)
- wymiana przedniej szyby na podgrzewaną (po bokach, w miejscu wycieraczek)

Poza tym nie wiem, czas pokaże :)

Dzień zakupu:

Obrazek

Obrazek

Z biegiem czasu się zmieniał:


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Tu jeszcze z szarym tunelem środkowym:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Mniej więcej tyle :D
Wiem, że trochę dużo do czytania, ale i tak starałem się streszczać :D
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2020, 23:52 przez bzykofm, łącznie zmieniany 4 razy
Offline
Awatar użytkownika

martiso

VIP

  • Posty: 589
  • Rejestracja: 27 wrz 2014, 19:19
  • Online: 70d 8h 6m 30s
  • Pochwały: 7
  • Auto: GOLF 7 GTI CLUBSPORT
  • Silnik: 2.0TSI 290KM
  • Lokalizacja: Wlkp.

Re: Seat Leon 1P lift . Wozidło bzyka.

Post29 mar 2020, 12:49

... auto całkiem fajne i ma potencjał. przydałoby się kilka dodatków stylistycznych żeby podkreślić ten wydech ;)
sprawdź czy nie lepiej dać zestaw hamulcowy z Cupry/golfa R czyli tarcza 345mm. jest poprostu lepszy i zauważysz różnicę ... 312mm z leona FR czy golfa 6 GTI jest średni i szybko puchnie.
pod tarcze 345mm musiałbyś zmienić felgi na minimum 17cali ... najlepiej 18tki.
Offline
Awatar użytkownika

bzykofm

Nieśmiały

  • Posty: 25
  • Rejestracja: 21 mar 2019, 15:28
  • Online: 1d 9h 30m 23s
  • Pochwały: 3
  • Auto: Seat Leon 1P lift
  • Silnik: 1.9 TDI BLS 145KM
  • Lokalizacja: Wieniec/Warszawa

Re: Seat Leon 1P lift . Wozidło bzyka.

Post29 mar 2020, 13:03

Dzięki :)

No właśnie zmian stylistycznych nie planuję, autko ma nie rzucać się w oczy.
Wydech to wypadek przy pracy, miała być podwójna końcówka z jednej strony, nie zrozumieliśmy się z wykonawcą :D
Co do hamulców to już za późno. Komplet z GTI już zakupiony i zregenerowany. Czeka na montaż razem z przewodami w oplocie Hela. Czekam na amory 55 i zwrotnice. Auto ma charakter wybitnie codzienno-rekreacyjny i raczej nie będę się nim nigdzie ścigał. Wymiana kół na większe nie wchodzi w grę i dlatego takie hamulce. Największe jaki się mieściły w 16".
Ostatnio zmieniony 30 mar 2020, 01:20 przez bzykofm, łącznie zmieniany 2 razy
Offline
Awatar użytkownika

WuBu

Gadatliwy

  • Posty: 246
  • Rejestracja: 07 maja 2016, 21:21
  • Online: 14d 3h 25m 13s
  • Pochwały: 7
  • Auto: VW Golf VII GTD
  • Silnik: CUNA 184 KM TDi
  • Lokalizacja: malopolskie

Re: Seat Leon 1P lift . Wozidło bzyka.

Post29 mar 2020, 15:04

......

Witam:-)
W posiadaniu mojego "szaraczka", jak go nazywam, jestem od prawie sześciu lat i nie zamierzam się go pozbyć.
Na Wasze forum trafiłem przez kolegę wubu, którego serdecznie pozdrawiam :)
"Kawałek" jego poprzedniego auta jeździ teraz w moim :D

Dziękuje Ci za pozdrowienia i cieszę się, ze trafiłeś tutaj.
Równie serdecznie pozdrawiam i służę pomocą, gdybyś czegoś potrzebował.
A tak w ogóle... to zapraszam !
:pub:
Offline
Awatar użytkownika

bzykofm

Nieśmiały

  • Posty: 25
  • Rejestracja: 21 mar 2019, 15:28
  • Online: 1d 9h 30m 23s
  • Pochwały: 3
  • Auto: Seat Leon 1P lift
  • Silnik: 1.9 TDI BLS 145KM
  • Lokalizacja: Wieniec/Warszawa

Re: Seat Leon 1P lift . Wozidło bzyka.

Post10 kwie 2020, 11:36

Swap hamulców w końcu wprowadzany w życie :D

Nieduży przeskok, ale mi w zupełności wystarczy. Z 280/256 na 312/282.
To maksymalny rozmiar jaki wejdzie na 16ki, a kół zmieniać nie chcę.

Jarzma i zaciski od Golfa V GTI.
Przed i po regeneracji :)

Obrazek

Tarcze Ate 312/280 klocki, Ate Ceramic z czujnikiem. Jeszcze go nie mam, ale za jakiś czas będzie :D
Tymczasem zostanie ukryty i zabezpieczony gdzieś między przewodami.

Amortyzatory Bilstein B4, nie chciałem twardszych.
Zwrotnice używane od A3 8P 2.0.
Tarcze kotwiczne, łożyska i czujnik ABS (jeden był uszkodzony mechanicznie) ori nówki.
Przewody w oplocie Hel.
Płyn Ate Dot 4, SL 6.

Obrazek

Całość aktualnie w montażu :)
Offline

damian4291

Nowicjusz

  • Posty: 14
  • Rejestracja: 15 kwie 2016, 20:22
  • Online: 10d 14h 31m 14s
  • Pochwały: 2
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0TDI CBDC
  • Lokalizacja: Szczecin

Re: Seat Leon 1P lift . Wozidło bzyka.

Post18 kwie 2020, 17:17

Lepsze heble zawsze na plus, sam mam zestaw FS III z tarczą 280mm i po podniesionej mocy przymierzam się do podobnej modyfikacji. Tutaj VW strasznie pożydził na elementach.

Masz gdzieś pod ręką numery zwrotnic albo zdjęcie od wewnętrznej strony? + numery tych osłon?

Dzięki
Offline
Awatar użytkownika

bzykofm

Nieśmiały

  • Posty: 25
  • Rejestracja: 21 mar 2019, 15:28
  • Online: 1d 9h 30m 23s
  • Pochwały: 3
  • Auto: Seat Leon 1P lift
  • Silnik: 1.9 TDI BLS 145KM
  • Lokalizacja: Wieniec/Warszawa

Re: Seat Leon 1P lift . Wozidło bzyka.

Post08 maja 2020, 03:45

Sorki, że tak późno odpisuję, nie zauważyłem postu. Jutro jadę zmieniać olej to postaram się dowiedzieć. Numeru zwrotnic raczej nie będę miał, były używane. Na pewno pasują z Golfa V GTI bo takie miałem kupić, ale sprzedawcy jedna gdzieś zginęła :-) i sprzedał mi komplet z A3 2.0 niestety nie wiem jaki silnik. Wymierzył i były identyczne.

A tutaj przed i po:

Obrazek

Obrazek

Tak, wiem, że małe felgi, ale takie mają być :-)
Offline
Awatar użytkownika

bzykofm

Nieśmiały

  • Posty: 25
  • Rejestracja: 21 mar 2019, 15:28
  • Online: 1d 9h 30m 23s
  • Pochwały: 3
  • Auto: Seat Leon 1P lift
  • Silnik: 1.9 TDI BLS 145KM
  • Lokalizacja: Wieniec/Warszawa

Re: Seat Leon 1P lift . Wozidło bzyka.

Post08 maja 2020, 16:01

damian4291 pisze:Lepsze heble zawsze na plus, sam mam zestaw FS III z tarczą 280mm i po podniesionej mocy przymierzam się do podobnej modyfikacji. Tutaj VW strasznie pożydził na elementach.

Masz gdzieś pod ręką numery zwrotnic albo zdjęcie od wewnętrznej strony? + numery tych osłon?

Dzięki


Niestety numerów zwrotnic nie mam :(

Tarcze kotwiczne:

Obrazek

Przód ori tył zamiennik (ori coś nie chciało pasować :o ).

Dziś wymiana oleju i serwis klimatyzacji:

Obrazek

Już wiem dlaczego spryskiwacze tak tragicznie działały (myślałem, że były zapchane).
Pękł wężyk i większość płynu lała się pod maską. Został na szybko wstawiany kawałek rurki, na wierzch poszła termokurczka, ale zamówię ten wężyk i będzie wymieniony, o ile występuje jako oddzielna część.

Obrazek
Offline
Awatar użytkownika

ROBAL_26

Nowicjusz

  • Posty: 16
  • Rejestracja: 07 sty 2018, 13:25
  • Online: 2d 20h 46m 56s
  • Auto: SKODA OCTAVIA 1 4X4
  • Silnik: ARL+ 185KM 371Nm
  • Lokalizacja: KARSIBÓR k.WAŁCZA

Re: Seat Leon 1P lift . Wozidło bzyka.

Post08 maja 2020, 20:52

bzykofm pisze:
damian4291 pisze:Lepsze heble zawsze na plus, sam mam zestaw FS III z tarczą 280mm i po podniesionej mocy przymierzam się do podobnej modyfikacji. Tutaj VW strasznie pożydził na elementach.

Masz gdzieś pod ręką numery zwrotnic albo zdjęcie od wewnętrznej strony? + numery tych osłon?

Dzięki


Niestety numerów zwrotnic nie mam :(

Tarcze kotwiczne:

Obrazek

Przód ori tył zamiennik (ori coś nie chciało pasować :o ).

Dziś wymiana oleju i serwis klimatyzacji:

Obrazek

Już wiem dlaczego spryskiwacze tak tragicznie działały (myślałem, że były zapchane).
Pękł wężyk i większość płynu lała się pod maską. Został na szybko wstawiany kawałek rurki, na wierzch poszła termokurczka, ale zamówię ten wężyk i będzie wymieniony, o ile występuje jako oddzielna część.

Obrazek




Do połączenia przewodu-rurki spryskiwacza możesz zastosować taką złączkę
https://autohurt24.pl/product-pol-1451- ... WACZY.html
a rurkę termokurczliwą to daj tą z klejem ,ma oznaczenie RCK wówczas podczas podgrzania klej dokładnie uszczelni połączenie i będzie wyglądać jak oryginał :D
Offline
Awatar użytkownika

bzykofm

Nieśmiały

  • Posty: 25
  • Rejestracja: 21 mar 2019, 15:28
  • Online: 1d 9h 30m 23s
  • Pochwały: 3
  • Auto: Seat Leon 1P lift
  • Silnik: 1.9 TDI BLS 145KM
  • Lokalizacja: Wieniec/Warszawa

Re: Seat Leon 1P lift . Wozidło bzyka.

Post08 maja 2020, 22:56

Dzięki, ale znalazłem już ori. Wężyk jest w pięciometrowych zwojach i ma nr N 020 150 5. Jeszcze dwie złączki są potrzebne.

Wróć do inne

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości