Dzisiaj jest 29 sty 2025, 20:42


1.4tsi 122KM chip

Modyfikacje mechaniczne wpływające na osiągi naszych samochodów.

Moderator: BRUNO55

Regulamin forum Modyfikacje silnika oraz modułów elektronicznego sterowania silnikiem, układu napędowego i paliwowego w celu uzyskania większej mocy oraz momentu obrotowego, które to przekładają się na większe przyśpieszenia oraz wyższe prędkości maksymalne.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

zewis

Aktywny

  • Posty: 189
  • Rejestracja: 14 mar 2012, 18:11
  • Online: 9h 2m 43s
  • Pochwały: 3
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CAXA

1.4tsi 122KM chip

Post10 lis 2012, 18:21

Offline

barthez

Sympatyk

  • Posty: 79
  • Rejestracja: 28 sie 2012, 08:17
  • Online: 13m 22s
  • Auto: VW golf 6
  • Silnik: 2.0 tsi
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: 1.4tsi 122KM chip

Post10 lis 2012, 20:10

Wycisnąć może i tak, ale moim zdaniem, z doswiadczenia własnego z 1.4 tsi 160 km, to jeszcze jest kwestia na jak długo ;) Bo nie wyciśnięty ma problemy z przebiegami powyżej 50 tys :(
Ostatnio zmieniony 11 lis 2012, 13:11 przez barthez, łącznie zmieniany 2 razy
Offline
Awatar użytkownika

XenosagaII

VIP

  • Posty: 1575
  • Rejestracja: 02 sie 2012, 22:15
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Online: 16d 17h 58m 22s
  • Pochwały: 22
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 160KM CAVD+
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: 1.4tsi 122KM chip

Post11 lis 2012, 12:11

Ja mam prawie 70k i miałem standardowe usterki typu: rozrzad, cewki i sprzeglo. Tez myśle o compsporcie na stage1 a potem stage2.

Jestem ciekaw czy w CAVD tez można wsadzić lepsza turbosprerzarke. Osobiście chciałbym wyciągnąć 250. Wiem ze z samego programu idzie 215 i jest jeszcze zapas:)
Offline

barthez

Sympatyk

  • Posty: 79
  • Rejestracja: 28 sie 2012, 08:17
  • Online: 13m 22s
  • Auto: VW golf 6
  • Silnik: 2.0 tsi
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: 1.4tsi 122KM chip

Post11 lis 2012, 13:13

Jeżeli komuś nie przeszkadzają możliwe usterki i koszty z tym związane to może i zrobić 300 km.
Jak kogoś stać to jak to mówia: kto bogatemu zabroni...

W sroce zastanawiałem sie nad zmiana mocy, ale kolega z serwisu centralnego mi powiedział, ze tłoki pjda szybciej niz mi sie wydaje.

A koszt wymiany silnika żędu 30 tys. jakos mi nie odpowiadał. A przy chipie na dobra wole producenta nie ma co liczyć.

Ale tak jak pisałem wyżej, jeżeli kogoś stac to nie widze problemu :)
Offline
Awatar użytkownika

XenosagaII

VIP

  • Posty: 1575
  • Rejestracja: 02 sie 2012, 22:15
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Online: 16d 17h 58m 22s
  • Pochwały: 22
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 160KM CAVD+
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: 1.4tsi 122KM chip

Post11 lis 2012, 13:25

Ale są już egzemplarze które ścigają po chipie i sprawują sie dobrze :) myśle ze jeśli ktos ma pecha to będzie miał polem
Offline

barthez

Sympatyk

  • Posty: 79
  • Rejestracja: 28 sie 2012, 08:17
  • Online: 13m 22s
  • Auto: VW golf 6
  • Silnik: 2.0 tsi
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: 1.4tsi 122KM chip

Post11 lis 2012, 14:28

Jak ktos kupil 1.4 tsi i poniekad wzystko na łańcuchu to już miał pecha ;)
Teraz to juz kwestia czasu, a chip tylko ten czas przyspiesza ;)

Ale wszystko kwestia tego na co kogo stac jak juz wyżej pisałem :)
Offline
Awatar użytkownika

kakaruto

Mieszkaniec

  • Posty: 1927
  • Rejestracja: 27 lut 2012, 22:57
  • Online: 91d 17h 26m 3s
  • Pochwały: 6
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: CAVD
  • Lokalizacja: Silesia

Re: 1.4tsi 122KM chip

Post12 lis 2012, 08:40

barthez pisze:Wycisnąć może i tak, ale moim zdaniem, z doswiadczenia własnego z 1.4 tsi 160 km, to jeszcze jest kwestia na jak długo ;) Bo nie wyciśnięty ma problemy z przebiegami powyżej 50 tys :(


Mam nadzieje że mój problemów po 50 nie będzie miał, bo nie przewiduje dla niego jeszcze emerytury ;)
My TSI
Offline
Awatar użytkownika

XenosagaII

VIP

  • Posty: 1575
  • Rejestracja: 02 sie 2012, 22:15
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Online: 16d 17h 58m 22s
  • Pochwały: 22
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 160KM CAVD+
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: 1.4tsi 122KM chip

Post12 lis 2012, 11:45

Jeśli miał bym wymieniać rozrzad co 50k to nie jest to wielka cena za moc jaka można wycisnąć z tej jednostki. 50k to bym robił przez razie 4 lata a wymiana rozrzadu to koło 2000tysi więc wydaje mi się ze to jest i tak opłacalne, ale to moje zdanie ;)
Offline

barthez

Sympatyk

  • Posty: 79
  • Rejestracja: 28 sie 2012, 08:17
  • Online: 13m 22s
  • Auto: VW golf 6
  • Silnik: 2.0 tsi
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: 1.4tsi 122KM chip

Post12 lis 2012, 14:57

Jakby to był tylko rozrząd to mały pikus ale to tłoki padają, a jak już pisałem wyżej wymiana silnika to ok. 30 tys. a przy chipie nie mozna liczyć na dobra wole VW.

Więc powtórzę kto bogatemu zabroni :)

Tylko jakbym miał ryzykować 30 tysi to wolałbym dołożyc do czegoś mocniejego fabrycznie... kurcze ja tak zrobiłem ;)
Offline
Awatar użytkownika

kakaruto

Mieszkaniec

  • Posty: 1927
  • Rejestracja: 27 lut 2012, 22:57
  • Online: 91d 17h 26m 3s
  • Pochwały: 6
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: CAVD
  • Lokalizacja: Silesia

Re: 1.4tsi 122KM chip

Post12 lis 2012, 15:10

barthez pisze: Tylko jakbym miał ryzykować 30 tysi to wolałbym dołożyc do czegoś mocniejego fabrycznie... kurcze ja tak zrobiłem ;)

kurcze ... ale z Ciebie cwaniak ;) :pub:, ale racje w pewnym sensie to Ty masz
My TSI
Offline

zioolko

Stały Bywalec

  • Posty: 301
  • Rejestracja: 29 wrz 2012, 14:54
  • Online: 1d 14h 6m 42s
  • Pochwały: 17
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM
  • Lokalizacja: Festung Breslau

Re: 1.4tsi 122KM chip

Post12 lis 2012, 18:43

Pytanie zasadnicze - ile kosztuje stage 2?
Stage 1 można sobie odpuścić, bo to "prawie seria" (122-ki mają w seri 132-134 kuce). P
W stage 2 niuton i moc do mnie przemawia.
Jeżeli jest zrobione z głową afr i działają czujniki stukowe, to tłoki nie mają prawa spłynąć (przynajmniej w teorii).
Oreintował się ktoś ile stage 2 kosztuje?
Jeżeli silnik wytrzyma 100 tyś na takim setupie to moim zdaniem warto.

Zastanawiam się, czy to większe turbo nie odbija się na większej turbo-dziurze i spadku elastyczności na poszczególnych biegach.

jest - nasze-auta/golf-6-1-4-tsi-caxa-2010-12-t262.html
były: Audi V8 D11 4.2 280 HP, Audi A4 B6 2.5 TDI QUATTRO 180 HP, Audi B4 1.9 TDI 90 HP, Audi B4 2.3 NG 130 HP, Ford Escort 1.6 mk5 90 HP, Ford Sierra 1.8 mk2 80 HP

UserRetired

Re: 1.4tsi 122KM chip

Post05 lip 2013, 07:49

Panowie co myślicie o tej firmie ?!

http://www.44tuning.pl/

chętnie bym skorzystał z ich usług i podkręcił moją "Gosię" na 140 km ....

co radzicie !?

Wróć do Tuning mechaniczny

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość