Nieśmiały
- Posty: 39
- Rejestracja: 25 cze 2013, 21:45
- Lokalizacja: Poznań
- Online: 5h 48m 40s
- Pochwały: 4
- Auto: VW GOLF 7 Highline
- Silnik: 1.4TSI ACT 140KM
- Lokalizacja: Poznan
Witam wszystkich serdecznie.
Dzisiaj dostałem wiadomość od dealera VW- przyjechał! Oto pierwsze zdjęcia po zjechaniu z lawety. W sobotę odbieram.
Silnk w technologii ACT. sam jestem ciekaw, jak to chodzi...
Dane auta (dopisane po zwróceniu uwagi):
Kolor: np. niebieski PACIFIC BLUE
Silnik: 1.4TSI 140KM ACT
Wyposażenie: np. Highline
Układ napędowy: np. Manual
Zawieszenie: np. 16" standard (Kilka osób odradziło mi 17" ze względu na twardość zawieszenia)
Audio: Discover Media z nawigcją + 8 głośników ( standard w tej wersji)
Lampy: ksenon z LED
Dodatki: czujniki parkowania, gwarancja do 150.000
Dopisane 3 tygodnie później:
Pierwsze tankowanie za mną. Wykonałem 40% przejazdów w mieście, 60% w trasie. Średnie spalanie 6.1
Dodane 28 lipca:
Wczoraj zatankowany do pełna i trasa Poznań-Warszawa. Przepaliłem cały zbiornik. Po Warszawie ok 80-90km. Autostrada 130 dla wiarygodnego przeliczania. Wyniki: 6.3 średnio. Zasięg 700km i tankowałem. Czy dobrze, czy źle? Sami oceńcie.
Przy prędkości 13-140 pokazuje spalanie na poziomie ok 6.3-6.5
Mam przejechane 1500 km. Średnie spalanie tzw. długookresowe 6.2.
Dodane 9 sierpnia 2013:
Zrobiłem trasę po Polsce w wakacje. Spalanie długookresowe to 5.8 litra (regularnie spada) a spalanie od zatankowania 5.3. Zauważyłem, że w upały 34C spalanie nie chce spaść poniżej 5.6 litra. Jak zrobiła się pogoda 24C, to klima pracowała na małym obciążeniu i spalanie na trasie 150km było na poziomie 4.9 litra. A jaka była dynamika jazdy? Jak to w Polsce. Miasto -50-60. Teren niezabudowany: 110.
Technologia ACT jest dość ciekawa i użytkownik może wpływać, kiedy ma się załączać. Wystarczy, że nabierzemy prędkości i lekko popuścimy gaz. Potem przyspieszamy ale bardzo bardzo delikatnie. Wówczas ACT pozostanie aktywny. Jeśli damy mocniejszego gazu- automatycznie wracają 4 cylindry.
ACT załącza się od ok 1500 obr/min ale wówczas nie ma sensu trzymanie auta na wysokim biegu dla większej ekonomiki. System świetnie działa przy prędkości 100-120km/h na 6 biegu. Wówczas przy płynnej jeździe nie czuć, ze mamy 2 cylindry, ale spalanie- 5.1. Jestem zachwycony spalaniem. 140KM i tylko 5-5.5 litra to bardzo dobry wynik.
Dzisiaj dostałem wiadomość od dealera VW- przyjechał! Oto pierwsze zdjęcia po zjechaniu z lawety. W sobotę odbieram.
Silnk w technologii ACT. sam jestem ciekaw, jak to chodzi...
Dane auta (dopisane po zwróceniu uwagi):
Kolor: np. niebieski PACIFIC BLUE
Silnik: 1.4TSI 140KM ACT
Wyposażenie: np. Highline
Układ napędowy: np. Manual
Zawieszenie: np. 16" standard (Kilka osób odradziło mi 17" ze względu na twardość zawieszenia)
Audio: Discover Media z nawigcją + 8 głośników ( standard w tej wersji)
Lampy: ksenon z LED
Dodatki: czujniki parkowania, gwarancja do 150.000
Dopisane 3 tygodnie później:
Pierwsze tankowanie za mną. Wykonałem 40% przejazdów w mieście, 60% w trasie. Średnie spalanie 6.1
Dodane 28 lipca:
Wczoraj zatankowany do pełna i trasa Poznań-Warszawa. Przepaliłem cały zbiornik. Po Warszawie ok 80-90km. Autostrada 130 dla wiarygodnego przeliczania. Wyniki: 6.3 średnio. Zasięg 700km i tankowałem. Czy dobrze, czy źle? Sami oceńcie.
Przy prędkości 13-140 pokazuje spalanie na poziomie ok 6.3-6.5
Mam przejechane 1500 km. Średnie spalanie tzw. długookresowe 6.2.
Dodane 9 sierpnia 2013:
Zrobiłem trasę po Polsce w wakacje. Spalanie długookresowe to 5.8 litra (regularnie spada) a spalanie od zatankowania 5.3. Zauważyłem, że w upały 34C spalanie nie chce spaść poniżej 5.6 litra. Jak zrobiła się pogoda 24C, to klima pracowała na małym obciążeniu i spalanie na trasie 150km było na poziomie 4.9 litra. A jaka była dynamika jazdy? Jak to w Polsce. Miasto -50-60. Teren niezabudowany: 110.
Technologia ACT jest dość ciekawa i użytkownik może wpływać, kiedy ma się załączać. Wystarczy, że nabierzemy prędkości i lekko popuścimy gaz. Potem przyspieszamy ale bardzo bardzo delikatnie. Wówczas ACT pozostanie aktywny. Jeśli damy mocniejszego gazu- automatycznie wracają 4 cylindry.
ACT załącza się od ok 1500 obr/min ale wówczas nie ma sensu trzymanie auta na wysokim biegu dla większej ekonomiki. System świetnie działa przy prędkości 100-120km/h na 6 biegu. Wówczas przy płynnej jeździe nie czuć, ze mamy 2 cylindry, ale spalanie- 5.1. Jestem zachwycony spalaniem. 140KM i tylko 5-5.5 litra to bardzo dobry wynik.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Ostatnio zmieniony 09 sie 2013, 19:59 przez wodzislawski, łącznie zmieniany 5 razy