Dzisiaj jest 21 kwie 2025, 11:12


MK6 - 2.0 TDI (CBAB) - 2009

Nasze auta - Golf 6
Regulamin forum Opis samochodu powinien zawierać informacje zgodnie z zaproponowanym szablonem

Temat: Model - Wersja silnika - Rok produkcji (opcjonalnie "by" _nazwa_użytkownika_)
np. VW Golf 6 - 2.0 GTI - 2011 by RyŚ

Treść postu:
Dane wymagane
    Marka/Model: np. VW Golf 6 GTI
    Rok produkcji: np. 2011
    Silnik/Pojemność/Moc: np. 2.0 TSI 210KM (CCZB)
    Zdjęcie - prezentujące samochód w dość przyzwoitej rozdzielczości

Dane opcjonalnie:
    Kolor: np. niebieski grafit perłowy
    Wyposażenie: np. Highline + pakiet 990 + pakiet zimowy + zawieszenie DCC + kamera cofania
    Układ napędowy: np. DSG
    Zawieszenie: np. 19'' Talladega
    Car Audi: np. NAVI RNS 510 Dynaudio Excite
    Opis: np. Auto odebrane w maju, w planach mam zmianę wydechu
    i inne ciekawe informacje

Pamiętaj:
- Jeżeli zmodyfikujesz coś w swoim aucie, umieść informacje o tym w pierwszym poście - do wprowadzenia zmiany użyj przycisku (Zmień).
- Jeżeli dodasz nowe zdjęcia, które Twoim zdaniem zasługują na szczególną uwagę (np. zdjęcie auta po wprowadzeniu modyfikacji), zamieść je również (przy pomocy BBCode [IMG]) w pierwszym poście.
- duże zdjęcia (powyżej 500kb) zmieść na serwerze zewnętrznym, a w swoim temacie zamieść bezpośredniego linka do zdjęcia (przy pomocy BBCode [IMG])
- to Ty jesteś właścicielem swojego tematu, i to Ty decydujesz o jego zawartości, tak więc masz pełne prawo moderować (przy pomocy moderatorów) zawartości swojego tematu.
- Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

dave_poz

Nieśmiały

  • Posty: 44
  • Rejestracja: 20 maja 2012, 18:46
  • Online: 16h 22m 11s
  • Auto: MK6
  • Silnik: 2.0 TDI CBAB

Re: Odp: MK6 - 2.0 TDI (CBAB) - 2009

Post01 kwie 2013, 13:28

kamill1991 pisze:Jak się jeździ na tych sprezynkach?


Jezdzi sie super, powiedzialbym, ze nawet lepiej niz na seryjnych od zawieszenia sportowego i wcale nie mniej komfortowo. Poki co zrobilem 100 km, w tym tygodniu zrobie ok. 1000, to bede wiedzial wiecej ;)

kakaruto pisze:Czy ja dobrze widzę, pomalowałeś końcówki na czarno? Zrób więcej fotek tych końcówek plz :food:


Tak, koncowki od Yeti zostaly piecowo pomalowane na czarno. Chcialem zeby z tylu byl taki sam efekt ja z przodu, tzn brak chromow, tylko czern na dodatkach.

Arek_VI pisze:Przydałaby się polerka tylnych lamp :)


Tutaj na zdjeciu na lampach jest po prostu brud, a byly polerowane :) (moze kiepsko...;) Jak zaloze letnie kola, to wtedy zrobie jakies lepsze zdjecia czystego samochodu..

Tutaj wiecej fot koncowek:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Offline
Awatar użytkownika

kakaruto

Mieszkaniec

  • Posty: 1927
  • Rejestracja: 27 lut 2012, 22:57
  • Online: 91d 17h 26m 50s
  • Pochwały: 6
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: CAVD
  • Lokalizacja: Silesia

Re: MK6 - 2.0 TDI (CBAB) - 2009

Post01 kwie 2013, 13:38

dave_poz pisze:Tak, koncowki od Yeti zostaly piecowo pomalowane na czarno. Chcialem zeby z tylu byl taki sam efekt ja z przodu, tzn brak chromow, tylko czern na dodatkach.

Super sprawa, takie końcówki mi się bardzo podobają :food: chodź wolałbym bardziej matowe (na tych zdjęciach Twoje się dość świecą).
Czyli żeby sobie coś takiego zrobić to muszę kupić te końcówki do Yeti i znaleźć kogoś i dać mu do pomalowania piecowego - może naiwnie się pytam ale kompletnie się na tym nie znam, a zupełnie mnie nie interesuje ten oryginalny kolor :D.
My TSI
Offline
Awatar użytkownika

dave_poz

Nieśmiały

  • Posty: 44
  • Rejestracja: 20 maja 2012, 18:46
  • Online: 16h 22m 11s
  • Auto: MK6
  • Silnik: 2.0 TDI CBAB

Re: MK6 - 2.0 TDI (CBAB) - 2009

Post01 kwie 2013, 13:40

kakaruto pisze:
dave_poz pisze:Tak, koncowki od Yeti zostaly piecowo pomalowane na czarno. Chcialem zeby z tylu byl taki sam efekt ja z przodu, tzn brak chromow, tylko czern na dodatkach.

Super sprawa, takie końcówki mi się bardzo podobają :food: chodź wolałbym bardziej matowe (na tych zdjęciach Twoje się dość świecą).
Czyli żeby sobie coś takiego zrobić to muszę kupić te końcówki do Yeti i znaleźć kogoś i dać mu do pomalowania piecowego - może naiwnie się pytam ale kompletnie się na tym nie znam, a zupełnie mnie nie interesuje ten oryginalny kolor :D.


Tak, dokladnie, ja zamowilem koncowki oryginalne ze Skody i mialem je zakladac tak jak byly, ale zdecydowalem sie dac do polakierowania, zeby bardziej pasowaly do znaczka i reszty :) Ja wybralem polmat, nie polysk, bo stwierdzilem, ze bedzie latwiejszy w utrzymaniu, a mat nie do konca pasowalby do reszty.
Offline
Awatar użytkownika

dave_poz

Nieśmiały

  • Posty: 44
  • Rejestracja: 20 maja 2012, 18:46
  • Online: 16h 22m 11s
  • Auto: MK6
  • Silnik: 2.0 TDI CBAB

Re: MK6 - 2.0 TDI (CBAB) - 2009

Post13 kwie 2013, 18:48

Pare strzalow z dzisiaj - kola zalozone, calkiem ok sie zgraly, troszke pochowane, ale mysle, ze ogolne wrazenie pozytywne ;) W bonusie 'troche' inne MK6 z dzisiejszej pierwszej rundy VW Castrol Cup w Poznaniu :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Offline
Awatar użytkownika

XenosagaII

VIP

  • Posty: 1575
  • Rejestracja: 02 sie 2012, 22:15
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Online: 16d 17h 58m 22s
  • Pochwały: 22
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 160KM CAVD+
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: MK6 - 2.0 TDI (CBAB) - 2009

Post13 kwie 2013, 20:20

Sporo usiadł :) dasz radę zrobić foty na wprost boku?
Guma chowa sie lekko w nadkole?
Ja chyba zdecyduje sie na niebieskie eibacha z VW 35mm
Offline
Awatar użytkownika

dave_poz

Nieśmiały

  • Posty: 44
  • Rejestracja: 20 maja 2012, 18:46
  • Online: 16h 22m 11s
  • Auto: MK6
  • Silnik: 2.0 TDI CBAB

Re: MK6 - 2.0 TDI (CBAB) - 2009

Post13 kwie 2013, 22:39

XenosagaII pisze:Sporo usiadł :) dasz radę zrobić foty na wprost boku?
Guma chowa sie lekko w nadkole?
Ja chyba zdecyduje sie na niebieskie eibacha z VW 35mm


Moim zdaniem usiadl idealnie, wiadomo, ze fajnie by bylo miec jakas regulacje, ale poki co wyglada to lepiej niz sie spodziewalem :) Z tylu jest takie zludzenie, ze opona jest w nadkolu, poniewaz jest bardziej schowana, widac to najlepiej na zdjeciach na poprzedniej stronie tego tematu (oba auta, ktore wrzucilem maja ten sam setup zawieszenia/kol co ja, czyli Eibach Sportline i Vancouver, biale MK6 ma dodatkowo z tylu dystans). Postaram sie przy okazji zrobic zdjecie z boku na plaskim terenie i wrzucic.

Mi efekt wizualny bardzo odpowiada, wiec nie bralem pod uwage tych eibachow -35mm, zwlaszcza, ze jesli chodzi o komfort, to roznicy nie ma zadnej. Bardziej balem sie powrotu do 18-stek po zimie ale jest dobrze, no i szerokosc 225 robi mega roznice w prowadzeniu :)
Offline
Awatar użytkownika

kakaruto

Mieszkaniec

  • Posty: 1927
  • Rejestracja: 27 lut 2012, 22:57
  • Online: 91d 17h 26m 50s
  • Pochwały: 6
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: CAVD
  • Lokalizacja: Silesia

Re: MK6 - 2.0 TDI (CBAB) - 2009

Post15 kwie 2013, 07:12

Jak wygląda sprawa wejście na VW Castrol Cup. Szukałem informacji na stronie VWracing i na stronie toru Poznań i ani tu ani tu ni chu chu słowa o zasadach wejścia.
My TSI
Offline
Awatar użytkownika

dave_poz

Nieśmiały

  • Posty: 44
  • Rejestracja: 20 maja 2012, 18:46
  • Online: 16h 22m 11s
  • Auto: MK6
  • Silnik: 2.0 TDI CBAB

Re: MK6 - 2.0 TDI (CBAB) - 2009

Post15 kwie 2013, 09:03

kakaruto pisze:Jak wygląda sprawa wejście na VW Castrol Cup. Szukałem informacji na stronie VWracing i na stronie toru Poznań i ani tu ani tu ni chu chu słowa o zasadach wejścia.


Z tego co wiem to pojawily sie informacje tutaj: http://volkswagencastrolcup.pl/ i na Facebook'u, ze wstep jest wolny. To chyba najrzetelniejsze zrodla informacji. Co do nastepnych rund, to nie mam pojecia, ale chyba mozna byc pewnym, ze wszystkie rundy w Poznaniu beda bezplatne. Naprawde warto sie wybrac, 25 aut na torze gwarantuje, ze duzo sie dzieje :) A wrazenia dzwiekowe zasakakujaco dobre :)
Offline
Awatar użytkownika

kakaruto

Mieszkaniec

  • Posty: 1927
  • Rejestracja: 27 lut 2012, 22:57
  • Online: 91d 17h 26m 50s
  • Pochwały: 6
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: CAVD
  • Lokalizacja: Silesia

Re: MK6 - 2.0 TDI (CBAB) - 2009

Post15 kwie 2013, 14:11

Dzięki za tego linka - rzeczywiście, więcej na niej informacji niż na vwracing.pl (Fejsa niestety nie umiem obsługiwać ;))
Jeżeli chodzi o rundy w Czechach i na Słowacji, to są płatne - o tym pisałem tu. Ze swojej strony polecam tor w Brnie - jest rewelacyjny.
My TSI
Offline
Awatar użytkownika

XenosagaII

VIP

  • Posty: 1575
  • Rejestracja: 02 sie 2012, 22:15
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Online: 16d 17h 58m 22s
  • Pochwały: 22
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 160KM CAVD+
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Odp: MK6 - 2.0 TDI (CBAB) - 2009

Post06 maja 2013, 22:27

dave_poz pisze:
kamill1991 pisze:Z tego co rozmawialem z wieloma osobami nt gwintow to mysle ze mozna polecic gwint AP, jest on na licencji KW, a stosunkowo tanszy, bo ok 2k. No i skoro projektowali go KW'ciarze to mysle ze nie jest to bylo co :)


Tez cos slyszalem od paru osob i chyba jest nawet opcja z regulacja twardosci, ale to i tak temat na przyszlosc. Zanim padna amortyzatory ;) w kolecje czeka program (widzialem u Ciebie w temacie, ze nic tylko robic:) ), moze inne kolo... Poki co chce zobaczyc jaki bedzie efekt na tym Eibachu, powinno byc cos takiego:


Na tych fotach uważacie ze sa obnizone sprezynami o -30mm?
Offline

kamill

VIP

  • Posty: 2498
  • Rejestracja: 11 kwie 2012, 12:26
  • Online: 101d 5h 11m 35s
  • Pochwały: 27
  • Auto: MK6
  • Silnik: TDI

Re: MK6 - 2.0 TDI (CBAB) - 2009

Post06 maja 2013, 22:43

sportline jak dobrze pamietam obniza o -40mm, ale jak sie myle to prosze mnie poprawic :)

Ogolnie to wyglada tak:
te springi ktore ja mam to -30mm
eibach pro-kit -35mm
sportline -40mm
Offline
Awatar użytkownika

dave_poz

Nieśmiały

  • Posty: 44
  • Rejestracja: 20 maja 2012, 18:46
  • Online: 16h 22m 11s
  • Auto: MK6
  • Silnik: 2.0 TDI CBAB

Re: Odp: MK6 - 2.0 TDI (CBAB) - 2009

Post06 maja 2013, 23:11

XenosagaII pisze:
dave_poz pisze:
kamill1991 pisze:Z tego co rozmawialem z wieloma osobami nt gwintow to mysle ze mozna polecic gwint AP, jest on na licencji KW, a stosunkowo tanszy, bo ok 2k. No i skoro projektowali go KW'ciarze to mysle ze nie jest to bylo co :)


Tez cos slyszalem od paru osob i chyba jest nawet opcja z regulacja twardosci, ale to i tak temat na przyszlosc. Zanim padna amortyzatory ;) w kolecje czeka program (widzialem u Ciebie w temacie, ze nic tylko robic:) ), moze inne kolo... Poki co chce zobaczyc jaki bedzie efekt na tym Eibachu, powinno byc cos takiego:


Na tych fotach uważacie ze sa obnizone sprezynami o -30mm?


kamill1991 pisze:sportline jak dobrze pamietam obniza o -40mm, ale jak sie myle to prosze mnie poprawic :)

Ogolnie to wyglada tak:
te springi ktore ja mam to -30mm
eibach pro-kit -35mm
sportline -40mm


Z tego co jest na stronie Eibacha i wyczytalem na innych forach to Pro-Kit obniza w zakresie 30-35mm (rowno przod i tyl), a Sportline przod -45-50mm a tyl -30-35mm. Wydaje mi sie, ze sie to zgadza a moim zdaniem lepiej wyglada, jak przod jest troche nizej niz tyl. Co do zdjec powyzej, to mialem troche obciazony tyl, stad wrazenie, ze jest nizej. Na pewno widac roznice w porownaniu z Pro-Kit. Ogolnie gdybym mial polecac, to bym sie nie zastanawial i bral Sportline. Poczytajcie sobie opinie ma forum www.golf-6.com, jest tez duzo pogladowych fot. Duzo osob na tym jezdzi. Wiadomo, ze docelowo mam w planach gwint, ale poki co jest dobry efekt malym kosztem (w porownaniu do nowego gwintu np. KW) ;)
Offline
Awatar użytkownika

XenosagaII

VIP

  • Posty: 1575
  • Rejestracja: 02 sie 2012, 22:15
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Online: 16d 17h 58m 22s
  • Pochwały: 22
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 160KM CAVD+
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Odp: MK6 - 2.0 TDI (CBAB) - 2009

Post06 maja 2013, 23:36

Czyli lepiej brac pro kita bo obnizy wiecej od tego co ma kamil.
Podobno pro kit jest twardszy od tych niebieskich vw -30 ?

Co do sportline`a to bał bym sie ze opona wejdzie w nadkole a to juz mi sie nie podoba.
Offline
Awatar użytkownika

dave_poz

Nieśmiały

  • Posty: 44
  • Rejestracja: 20 maja 2012, 18:46
  • Online: 16h 22m 11s
  • Auto: MK6
  • Silnik: 2.0 TDI CBAB

Re: Odp: MK6 - 2.0 TDI (CBAB) - 2009

Post07 maja 2013, 08:50

XenosagaII pisze:Czyli lepiej brac pro kita bo obnizy wiecej od tego co ma kamil.
Podobno pro kit jest twardszy od tych niebieskich vw -30 ?

Co do sportline`a to bał bym sie ze opona wejdzie w nadkole a to juz mi sie nie podoba.


Zrobie w tym tygodniu lepsze zdjecia, zeby bylo widac dokladnie jak wyglada obnizenie, opona ani z przodu ani z tylu nie wchodzi w nadkole (niestety;) ). Przy felgach z odpowiednim ET nawet przy duzym ugieciu (jezdzilem w ubieglym tygodniu duzo po gorach) nic nie trze.

Co do Pro-Kit i sprezyn VW to nie moge sie wypowiedziec z doswiadczenia, ale watpie, zeby byla jakas wielka roznica w twardosci, podobnie jak w wysokosci.
Offline
Awatar użytkownika

XenosagaII

VIP

  • Posty: 1575
  • Rejestracja: 02 sie 2012, 22:15
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Online: 16d 17h 58m 22s
  • Pochwały: 22
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 160KM CAVD+
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Odp: MK6 - 2.0 TDI (CBAB) - 2009

Post07 maja 2013, 11:45

Ok to czekam na zdjęcia z twoim sportlinem.
Orientujesz sie jaki musial bym dać dystanse aby na rowno z nadkokem wypchnac moje 17" z et 54 i szer.7" ?
Chce ze strony eibacha zamowic na raz ;)
Offline
Awatar użytkownika

dave_poz

Nieśmiały

  • Posty: 44
  • Rejestracja: 20 maja 2012, 18:46
  • Online: 16h 22m 11s
  • Auto: MK6
  • Silnik: 2.0 TDI CBAB

Re: MK6 - 2.0 TDI (CBAB) - 2009

Post09 maja 2013, 23:51

Dzisiaj przyszedl czas na maly detailing, z tej okazji troche obiecanych fotek.

XenosagaII pisze:Ok to czekam na zdjęcia z twoim sportlinem.
Orientujesz sie jaki musial bym dać dystanse aby na rowno z nadkokem wypchnac moje 17" z et 54 i szer.7" ?
Chce ze strony eibacha zamowic na raz ;)


Jesli chodzi o dystans, to przy Vancouver (ktore maja 7.5 cala i ET51), widzialem, ze wiekszosc ludzi daje ok. 10-15mm w MK6, ale nie orientuje sie jak to wyglada przy 7x17. Zalezy jak teraz sa schowane, ale podejrzewam, ze minimum 15mm, zeby sie zgralo kolo z nadkolem.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Offline
Awatar użytkownika

tomekb29

Stały Bywalec

  • Posty: 439
  • Rejestracja: 14 mar 2012, 11:39
  • Online: 23h 21m 45s
  • Pochwały: 2
  • Auto: VW Golf
  • Silnik: 1.4 TSI

Re: MK6 - 2.0 TDI (CBAB) - 2009

Post10 maja 2013, 07:20

Bardzo dobrze to wygląda :pub: I ten kolor :lokej:
Offline
Awatar użytkownika

dave_poz

Nieśmiały

  • Posty: 44
  • Rejestracja: 20 maja 2012, 18:46
  • Online: 16h 22m 11s
  • Auto: MK6
  • Silnik: 2.0 TDI CBAB

Re: MK6 - 2.0 TDI (CBAB) - 2009

Post10 maja 2013, 07:46

tomekb29 pisze:Bardzo dobrze to wygląda :pub: I ten kolor :lokej:


Dzieki :)
Offline
Awatar użytkownika

dave_poz

Nieśmiały

  • Posty: 44
  • Rejestracja: 20 maja 2012, 18:46
  • Online: 16h 22m 11s
  • Auto: MK6
  • Silnik: 2.0 TDI CBAB

Re: MK6 - 2.0 TDI (CBAB) - 2009

Post26 cze 2013, 10:13

Udalo mi sie zrobic male porownanie seria vs Eibach Sportline i fotke widoku z boku przy mocnym swietle, moze komus sie przyda takie pogladowe foto :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Offline
Awatar użytkownika

Johny.gda

Sympatyk

  • Posty: 84
  • Rejestracja: 26 lut 2013, 13:29
  • Online: 9d 14h 57m 58s
  • Pochwały: 5
  • Auto: MK 6 Highline
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Lokalizacja: Gdansk

Re: MK6 - 2.0 TDI (CBAB) - 2009

Post27 cze 2013, 14:11

Niezłe to wyszło ;) Dużo poszło kasy na tego moda? Pytam bo sam planuje to zrobić
Offline
Awatar użytkownika

dave_poz

Nieśmiały

  • Posty: 44
  • Rejestracja: 20 maja 2012, 18:46
  • Online: 16h 22m 11s
  • Auto: MK6
  • Silnik: 2.0 TDI CBAB

Re: MK6 - 2.0 TDI (CBAB) - 2009

Post27 cze 2013, 18:50

Johny.gda pisze:Niezłe to wyszło ;) Dużo poszło kasy na tego moda? Pytam bo sam planuje to zrobić


Dzieki :) jesli chodzi o zawieszenie to chyba najtansza opcja z mozliwych - koszt ok. 450 zl, podawalem linka do sklepu, w ktorym kupilem na poprzedniej stronie. Wiadomo, ze jest to tymczasowe rozwiazanie, ale poki co naprawde niezle daje rade jesli chodzi o prowadzenie i komfort. Docelowo w planach jest gwint - mysle o jakims z regulacja twardosci.
Offline
Awatar użytkownika

XenosagaII

VIP

  • Posty: 1575
  • Rejestracja: 02 sie 2012, 22:15
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Online: 16d 17h 58m 22s
  • Pochwały: 22
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 160KM CAVD+
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Odp: MK6 - 2.0 TDI (CBAB) - 2009

Post27 cze 2013, 22:02

Gwint to fajna sprawa ale chcesz aby kola lekko sie schowaly w nadkole ?
Offline
Awatar użytkownika

dave_poz

Nieśmiały

  • Posty: 44
  • Rejestracja: 20 maja 2012, 18:46
  • Online: 16h 22m 11s
  • Auto: MK6
  • Silnik: 2.0 TDI CBAB

Re: Odp: MK6 - 2.0 TDI (CBAB) - 2009

Post30 cze 2013, 18:30

XenosagaII pisze:Gwint to fajna sprawa ale chcesz aby kola lekko sie schowaly w nadkole ?


Chce, zeby kolo sie zgralo lepiej z nadkolem - zeby to zrobic, musi byc jeszcze troche nizej niz teraz, wiec kolo na pewno sie troche schowa, ale chcialbym uniknac przerobek - zaginania nadkoli itd. Ale to i tak plan na przyszlosc :) poki co mysle bardziej nad programem :twisted:
Offline
Awatar użytkownika

dave_poz

Nieśmiały

  • Posty: 44
  • Rejestracja: 20 maja 2012, 18:46
  • Online: 16h 22m 11s
  • Auto: MK6
  • Silnik: 2.0 TDI CBAB

Re: MK6 - 2.0 TDI (CBAB) - 2009

Post25 lip 2013, 22:49

Pare fotek strzelonych po malym ogarnieciu Golfa ;) Zmian zadnych na horyzoncie nie ma, za to dobijam powoli do magicznej granicy 100.000 km :pub:

PS. Pytanie, czy ktos z Was miewal problemy z przepalajacymi sie zarowkami w tylnych lampach albo samym wyskakujacym bledem, a zarowki byly ok? Wystarcza czasami popukac, ale nie ukrywam, ze to irytujace... Czy ktos mial taki problem i wie z czym to moze byc zwiazane? Dzieki z gory za pomoc!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Offline
Awatar użytkownika

dave_poz

Nieśmiały

  • Posty: 44
  • Rejestracja: 20 maja 2012, 18:46
  • Online: 16h 22m 11s
  • Auto: MK6
  • Silnik: 2.0 TDI CBAB

Re: MK6 - 2.0 TDI (CBAB) - 2009

Post11 kwie 2014, 12:04

Nowy sezon - na razie niewielkie zmiany - wpadl dystans 13mm na tyl, zeby lepiej wypelnic nadkole (Vancouver ma ET51, wiec felga sie bardzo chowa). Przy duzym obciazeniu delikatnie przyciera, na co dzien bezproblemowo, a wyglada duzo lepiej moim zdaniem :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
PoprzedniaNastępna

Wróć do MK6

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości