seba pisze:Kiedyś kupiłem tarcze tył do Golfa 6 i byłem zadowolony, nie wiem czy to pomyłka była, czy tak ma być, ale te „economy” miały identyczny numer jak „nie economy”.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
Przepraszam za odkopanie tematu, ale to jedyny na internecie co porusza ten wątek.
I jak ten zakup oceniasz w czasie?
Kupiłbyś drugi raz i ile wytrzymały (niby połowę dłużej wytrzymają czy 70-80% co te najdroższe) czy raczej oryginały VW z 1 sortu (najdroższe).
Czy może trw / bosh, ate bo to samo jednak co economy podobno???
Czy trw jednak wytrzymają dłużej niż economy VW.
Bo takie trw nieco tańsze (jak dobrze patrze to z -160 vs gama economy VW a może źle i 500 kosztuje na 4 koła tarcze i klocki gdzie VW economy 1450 a oryginały 2350) ale gdyby cenowo była mała różnica tj. te 200 zł to które a jak trw tańsze to trw a nie economy nadal?
ps. przód jest wentylowany a tył nie, tak?
U kogo kupić, bo ceny różne a i numery katalogowe i się gubię...zarówno economy czy trw. bo oryginały tylko u deleara, to wiem.
Ile powinna kosztować wymiana klocków i tarcz pewnie z odpowietrzaniem układu hamulcowego i wymianą płynu?
A same hamulce to jak? Też się wymienia czy to jest właśnie to?
No i płyn Hamulcowy Dot 4 Vw warto oryginał? I co ile się go wymienia?
VW Polo 2012 1.6 diesel 90
ps. jbc łapcie filmik
https://www.youtube.com/watch?v=uSsUbLV1SKM