Dzisiaj jest 29 kwie 2024, 07:53


[Diesel] P2279 - tryb awaryjny

Moderatorzy: BRUNO55, ryba113

Regulamin forum Rozrząd, układ korbowy, przepływomierz, turbo, intercooler, układ paliwowy, układ smarowania, sterowanie silnikiem ECM, sterowanie zapłonem, świece, przewody zapłonowe, rozdzielacze, chłodnica, pompa wody, wycieki płynu chłodniczego, przegrzewanie silnika, niedogrzanie silnika, czujniki, wskaźniki temperatury.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę

Uwaga
Jeżeli chcesz doprecyzować problem użyj jednego z dostępnych prefixów
  • Benzyna – jeżeli wątek dotyczy benzyniaków
  • Diesel – jeżeli wątek dotyczy ropniaków
  • LPG – jeżeli wątek dotyczy aut zagazowanych
  • All – dla wątków, w których rodzaj paliwa nie jest istotny.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

lapka666

Sympatyk

  • Posty: 93
  • Rejestracja: 26 wrz 2014, 21:10
  • Online: 1d 16h 20m 51s
  • Auto: VW GOLF VI
  • Silnik: CAYC 1.6 TDI 105KM
  • Lokalizacja: Koszalin

P2279 - tryb awaryjny

Post25 sie 2023, 16:52

Cześć,

problem z błędem "P2279 - Intake Air System Leak" i trybem awaryjnym.

Od czego byście zaczęli? Może ktoś to już przerabiał i pomoże?

Pacjent to VW Golf VI 11' CAYC 1.6TDI 105KM.
Offline
Awatar użytkownika

lapka666

Sympatyk

  • Posty: 93
  • Rejestracja: 26 wrz 2014, 21:10
  • Online: 1d 16h 20m 51s
  • Auto: VW GOLF VI
  • Silnik: CAYC 1.6 TDI 105KM
  • Lokalizacja: Koszalin

Re: P2279 - tryb awaryjny

Post03 wrz 2023, 17:33

Szkoda, że w tak dużej grupie jaką jest VW jest tak mało wsparcia. Na forum BMW od razu ktoś próbował pomóc/nakierować tutaj cisza. Słabe to na maxa. Znowu rozwiązałem temat sam... ale jestem nauczony inaczej i powiem co było...

Rozebrałem wg filmu:
https://www.youtube.com/watch?v=SgU2XCYB2EU
i obmacałem po prostu ten sam wąż na dole. Było wyczuwalne pęknięcie po całości prawie było z dołu. Jutro zamawiam i działam. U mnie w VW GOLF VI 1.6TDI CAYC jest inny wąż krótki o nr 1K0145828T.
Obrazek

Może komuś się przyda.
Offline
Awatar użytkownika

lapka666

Sympatyk

  • Posty: 93
  • Rejestracja: 26 wrz 2014, 21:10
  • Online: 1d 16h 20m 51s
  • Auto: VW GOLF VI
  • Silnik: CAYC 1.6 TDI 105KM
  • Lokalizacja: Koszalin

Re: P2279 - tryb awaryjny

Post12 wrz 2023, 11:36

Minęło 10 dni. Auto lata jak trzeba. To był strzał w 10!
Offline
Awatar użytkownika

greg2

Senior Moderator

  • Posty: 1004
  • Rejestracja: 04 cze 2013, 15:45
  • Online: 132d 21h 57m 46s
  • Pochwały: 23
  • Auto: Golf VII GTI
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: P2279 - tryb awaryjny

Post13 wrz 2023, 19:21

Super ze naprawa udana :)

Wróć do Mechanika

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 2 gości