Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 07 sty 2022, 11:15
- Online: 1d 55m 57s
- Auto: VW Golf 6 GTI
- Silnik: 2.0 TSI CCZB
- Lokalizacja: Warszawa
Marka/Model: Volkswagen Golf 7R
Rok produkcji: 2014
Silnik/Pojemność/Moc: CJXC/2.0/300+
Przebieg w dniu zakupu: 221 tys km
Pochodzenie: salon PL, pełen serwis aso, bezwypadkowy
Kolor: czarny
Układ napędowy: 4motion, haldex V-generacji
Zawieszenie: DCC
Car Audio: seria
Wyposażenie: aktywny tempomat z funkcją rozpoznawania znaków i utrzymaniem pasa ruchu, bixenony z light assist, kamera cofania, szyberdach, zawieszenie DCC, tryby jazdy
Modyfikacje zrealizowane:
- stage 1 - program silnika i skrzyni biegów obecnie 350km/468Nm z powodu mocno zuzytej sprężarki klimatyzacji, która blokuje przepływ powietrza na intercooler. 4.3s do 100km/h na racelogic wystarcza.
- zmiana jednostki multimedialnej z MIB 1 Discover Pro na MIB 2 Discover Pro. Kupiłem bardzo okazyjnie jednostkę na eBay i z pomocą Pawła (którego pozdrawiam, jest tu na forum ) udało się odblokować nowe funkcje m.in. android auto i zamontować do auta.
Modyfikacje planowane: zmiana intercoolera na wydajniejszy, downpipe ze sportowym katalizatorem.
Cześć!
Od kilku miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem tego cuda:
Po zakupie zająłem się drobnymi niedomaganiami, jednak absolutnie nic "nie wyszło" po zakupie. Póki co zrobiłem ok 4 tys km i jestem zachwycony.
W porównaniu do GTI, bo być może część z Was się zastanawia nad zmianą:
-trakcja zawsze i wszędzie, tego mi brakowało najbardziej.
-skrzynia biegów: DSG - świetna skrzynia, pewnie chodzi podobnie do tej w GTI, jednak ja miałem tam manual.
-prowadzenie: tutaj w zasadzie jest bardzo podobnie, chyba w GTI czuć było większą lekkość.
-audio: w 6 lepiej brzmiało
-wyciszenie: tutaj wygrywa 7
-hamulce: lepsze w 7, ale i większe tarcze itd.
-spalanie: z 4 tys km liczone pod dystrybutorem R: 9,91l/100km, w GTI miałem 8,7l/100km, jednak R-ką pokonałem zdecydowanie więcej tras. Niemniej żaden z nich nie ma wiru w baku przy mojej jeździe.
-ubezpieczenie....tutaj ciekawe, bo za R zapłaciłem mniej niż za GTI rok wcześniej (OC + AC). Może ceny po prostu spadły oraz kolejny rok ubezpieczam auto stąd dodatkowe zniżki.
Podsumowując: "dobra zmiana" GTI zostało w rodzinie, także raz na jakiś czas chętnie przejadę się coś co ma drążek zmiany biegów
Rok produkcji: 2014
Silnik/Pojemność/Moc: CJXC/2.0/300+
Przebieg w dniu zakupu: 221 tys km
Pochodzenie: salon PL, pełen serwis aso, bezwypadkowy
Kolor: czarny
Układ napędowy: 4motion, haldex V-generacji
Zawieszenie: DCC
Car Audio: seria
Wyposażenie: aktywny tempomat z funkcją rozpoznawania znaków i utrzymaniem pasa ruchu, bixenony z light assist, kamera cofania, szyberdach, zawieszenie DCC, tryby jazdy
Modyfikacje zrealizowane:
- stage 1 - program silnika i skrzyni biegów obecnie 350km/468Nm z powodu mocno zuzytej sprężarki klimatyzacji, która blokuje przepływ powietrza na intercooler. 4.3s do 100km/h na racelogic wystarcza.
- zmiana jednostki multimedialnej z MIB 1 Discover Pro na MIB 2 Discover Pro. Kupiłem bardzo okazyjnie jednostkę na eBay i z pomocą Pawła (którego pozdrawiam, jest tu na forum ) udało się odblokować nowe funkcje m.in. android auto i zamontować do auta.
Modyfikacje planowane: zmiana intercoolera na wydajniejszy, downpipe ze sportowym katalizatorem.
Cześć!
Od kilku miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem tego cuda:
Po zakupie zająłem się drobnymi niedomaganiami, jednak absolutnie nic "nie wyszło" po zakupie. Póki co zrobiłem ok 4 tys km i jestem zachwycony.
W porównaniu do GTI, bo być może część z Was się zastanawia nad zmianą:
-trakcja zawsze i wszędzie, tego mi brakowało najbardziej.
-skrzynia biegów: DSG - świetna skrzynia, pewnie chodzi podobnie do tej w GTI, jednak ja miałem tam manual.
-prowadzenie: tutaj w zasadzie jest bardzo podobnie, chyba w GTI czuć było większą lekkość.
-audio: w 6 lepiej brzmiało
-wyciszenie: tutaj wygrywa 7
-hamulce: lepsze w 7, ale i większe tarcze itd.
-spalanie: z 4 tys km liczone pod dystrybutorem R: 9,91l/100km, w GTI miałem 8,7l/100km, jednak R-ką pokonałem zdecydowanie więcej tras. Niemniej żaden z nich nie ma wiru w baku przy mojej jeździe.
-ubezpieczenie....tutaj ciekawe, bo za R zapłaciłem mniej niż za GTI rok wcześniej (OC + AC). Może ceny po prostu spadły oraz kolejny rok ubezpieczam auto stąd dodatkowe zniżki.
Podsumowując: "dobra zmiana" GTI zostało w rodzinie, także raz na jakiś czas chętnie przejadę się coś co ma drążek zmiany biegów