Nieśmiały
- Posty: 29
- Rejestracja: 01 lip 2020, 21:05
- Online: 2d 21h 22m 15s
- Auto: Volkswagen sportsvan
- Silnik: 2.0 150KM
- Lokalizacja: śląskie
Witam wszystkich forumowiczów zwracam się do was z zapytaniem . doradzeniem mi gdzie mogę szukać przyczyny rozladowywania akumulator a mianowicie zlokalizowałem dziwny problem ponieważ zawór wysokiego ciśnienia jak i rozrusznik bądź skrzynią biegów cykają po odblokowaniu auta z kluczyka . Być może nie było by to dziwne gdyby nie rozładowywały akumulator a ponieważ gdy zostawię auto na 2 dni akumulator jest maksymalnie rozładowany. Skoro zlokalizowałem co pobiera prąd zastanawiam się co sprawdzić jako kolejne aby nie kupować części w ciemno wymieniłem klemę- dalej problem występuje a jeszcze dokładniej opiszę jak następuje (odblokowanie , wywołanie cykania)
Ogólnie to odrazu napisze że nie ma dokonać reguły kiedy to występuje.
Jedynie tyle udało mi się ustalić jak wywołać to pobieranie prądu gdy podejdę do auta otworze z pilota zazwyczaj zaczyna cykać pod masa nie ma znaczenia czy wejdę i odpalę czy nie . Naj gorsze jest to że cykanie nie ustaje po zamknieciu auta dlatego piszę na grupę ponieważ brak mam pomysłów czy gateway czy sterownik silnika a może zawór ma przebicie .
Teraz jeszcze opiszę jakie kroki już wykonałem. Ustaliłem że bezpieczniki w komorze silnika jak dobrze pamiętam skrzynka SB gdy wyciągnę bezpieczniki 5 i 13 nastaje cisza pod maska brak pobierania prądu cykania itp jeśli wyciągnę jeden z nich to cyka zawór wysokiego ciśnienia i odwrotnie jeszcze zauważyłem że czujnik temperatury który znajduję się nad zaworem dziwnie drży sprzewodzi prąd? Jest uczucie mrowienia ale wąż z filtra paliwa też lekko na ma te objawy .wykonałem podmianę przekaznik ów wyciągnęłam bezpieczniki z start stop u ale nie ustawały objawy.wiec raczej start stop odpada wyciągałem wtyczki z klemy aktywnej z zaworu ciśnienia wysokiego i jeśli wyciągnę wtyczkę z zaworu to cyka tylko skrzynia a i mam DSG jak coś a gdyby odpiąć klemę minusową z rozrusznika ?. Hm podmienić gateway? Ponieważ posiadam taki który był oryginalnie w aucie zamontowany.
Silnik 2.0 tdi dsg
Z góry dziękuję za porzeczytanie mojego wątku i liczę na Wasze opinie porady .
Ogólnie to odrazu napisze że nie ma dokonać reguły kiedy to występuje.
Jedynie tyle udało mi się ustalić jak wywołać to pobieranie prądu gdy podejdę do auta otworze z pilota zazwyczaj zaczyna cykać pod masa nie ma znaczenia czy wejdę i odpalę czy nie . Naj gorsze jest to że cykanie nie ustaje po zamknieciu auta dlatego piszę na grupę ponieważ brak mam pomysłów czy gateway czy sterownik silnika a może zawór ma przebicie .
Teraz jeszcze opiszę jakie kroki już wykonałem. Ustaliłem że bezpieczniki w komorze silnika jak dobrze pamiętam skrzynka SB gdy wyciągnę bezpieczniki 5 i 13 nastaje cisza pod maska brak pobierania prądu cykania itp jeśli wyciągnę jeden z nich to cyka zawór wysokiego ciśnienia i odwrotnie jeszcze zauważyłem że czujnik temperatury który znajduję się nad zaworem dziwnie drży sprzewodzi prąd? Jest uczucie mrowienia ale wąż z filtra paliwa też lekko na ma te objawy .wykonałem podmianę przekaznik ów wyciągnęłam bezpieczniki z start stop u ale nie ustawały objawy.wiec raczej start stop odpada wyciągałem wtyczki z klemy aktywnej z zaworu ciśnienia wysokiego i jeśli wyciągnę wtyczkę z zaworu to cyka tylko skrzynia a i mam DSG jak coś a gdyby odpiąć klemę minusową z rozrusznika ?. Hm podmienić gateway? Ponieważ posiadam taki który był oryginalnie w aucie zamontowany.
Silnik 2.0 tdi dsg
Z góry dziękuję za porzeczytanie mojego wątku i liczę na Wasze opinie porady .