Dzisiaj jest 21 lis 2024, 10:25


Swap hebli z przodu na 345

Modyfikacje mechaniczne wpływające na osiągi naszych samochodów.

Moderator: BRUNO55

Regulamin forum Modyfikacje silnika oraz modułów elektronicznego sterowania silnikiem, układu napędowego i paliwowego w celu uzyskania większej mocy oraz momentu obrotowego, które to przekładają się na większe przyśpieszenia oraz wyższe prędkości maksymalne.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

MichBibrozo

Nowicjusz

  • Posty: 4
  • Rejestracja: 22 cze 2023, 10:14
  • Online: 2h 25m 31s
  • Auto: Mk6 gtd
  • Silnik: 2.0 TDI cfgb
  • Lokalizacja: Świecie

Swap hebli z przodu na 345

Post22 cze 2023, 21:53

Witam się ponownie. Koledzy potrzebuje info na temat przewodów hamulcowych przy swapie na 345mm. Szukałem już w tematach i nie ma nigdzie nic o przewodach. W jednym temacie padło pytanie ale nie było odpowiedzi żadnej. Mam już zaciski i jarzma. Będą regenerowane na dniach . Tarcze,klocki i osłony tarczy będą nowe . Teraz mam pytanie czy przy zmianie tarczy z 312mm na 345mm trzeba wymienić też przewody hamulcowe?? Chciałbym to ogarnąć jak najszybciej bo przybyło mocy po programie i przy ostrym poganianiu hamulce wymiekają . :banghead:

Wróć do Tuning mechaniczny

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość