Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 03:17


swap hamulców z gti do 1.6tdi

Moderator: BRUNO55

Regulamin forum Klocki, tarcze, bębny, szczęki, cylindry, linki, płyn hamulcowy, ABS, ESP, czujnik zużycia klocków.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

piechu95

Nieśmiały

  • Posty: 37
  • Rejestracja: 30 mar 2015, 14:47
  • Lokalizacja: Łódź Tomaszów Mazowiecki
  • Online: 3d 15h 38m 3s
  • Auto: mk6
  • Silnik: 1.6 TDI
  • Lokalizacja: Łódź

swap hamulców z gti do 1.6tdi

Post08 wrz 2022, 20:34

Panowie, czego potrzeba dokładnie do takiej zmiany? Przerabiał ktoś ten temat? Trafiły się zaciski, tarcze i klocki. Potrzebuje zwrotnicy z gti (napewno?) i jeszcze czegoś??
Offline
Awatar użytkownika

bzykofm

Aktywny

  • Posty: 128
  • Rejestracja: 21 mar 2019, 15:28
  • Online: 8d 13h 14m 35s
  • Pochwały: 5
  • Auto: Seat Leon 1P lift
  • Silnik: 1.9 TDI BLS 195.374
  • Lokalizacja: Wieniec/Wieliczka

Re: swap hamulców z gti do 1.6tdi

Post08 wrz 2022, 22:52

Pytanie jakie masz tarcze (przód), jeśli 288 to wystarczą same jarzma i zaciski (tarcze i klocki), jeśli 280 (tak jak było u mnie) to dodatkowo zwrotnice + łożyska, amortyzatory (różna średnica mocowania, 50 i 55). W tym słabszym zestawie jarzmo jest zintegrowane ze zwrotnicą, w tym większym to oddzielne elementy. Twój silnik to następca mojego, więc zakładam, że masz 280. Zestaw wymieniałem pod kątem felg 16, nie chciałem większych i to było maks co weszło (312). Jarzma i zaciski Golf V GTI, zwrotnice z A3 8P 2.0 TSI,jaka marka dawcy nie ma znaczenia jeśli część będzie odpowiednia. Reszta gratów nowa, z tarczami kotwicznymi włącznie. Warto też wrzucić przewody w oplocie. U mnie wpadł polski Hel.

Wróć do Układ hamulcowy

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości