Witam
Przedstawiam opis przeróbki systemu parkowania z (4+4) na (6+6) czyli asystent
Park Assist (OPS360 + PLA 2.5)
Opis odnosi się do Mk7 Variant, ale w HB jest w 95% identycznie (różnice to wiązka tylna czujników i moduł parkowania).
Ze względu że opis zawiera dość dużo zdjęć postanowiłem go podzielić na 4 części.
A więc zaczynamy.
Do przeróbki potrzebujemy:
- wiązki czujników pod 6 czujników przód i tył (kupujemy całe albo przerabiamy swoje z auta)
- przewody do wykonania dodatkowej instalacji
- piny + gumki uszczelniające do kostek wiązek w zderzakach
- zestaw przełączników w wersji pod Park Assist, nr 5G1-927-238-F
- moduł parkowania PLA (Variant: 5Q0-919-298-D/5Q0-919-298-F/5Q0-919-298-K ,HB: 5Q0-919-298-D/5Q0-919-298-K)
MK7 HB:
MK7 Variant:
- dodatkowe czujniki parkowania (skrajne przednie: 5Q0-919-297-B, tyle takie same co są w aucie 5Q0-919-275-B)
- tylne czujniki ABS (WHT-003-864-A/WHT-003-864-B/WHT-003-864-C)
Różnice w przewodach w wiązkach (nie piszę numery wiązek bo różnią się w Variancie i w HB, można sobie sprawdzić w ETKA):
- przednia
- tylna
Dalszy opis patrz część drugą.
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa