Witam
Przedstawiam opis przeróbki systemu parkowania z (4+4) na (6+6) czyli asystent
Park Assist (OPS360 + PLA 2.5)
Opis odnosi się do Mk7 Variant, ale w HB jest w 95% identycznie (różnice to wiązka tylna czujników i moduł parkowania).
Ze względu że opis zawiera dość dużo zdjęć postanowiłem go podzielić na 4 części.
A więc zaczynamy.
Do przeróbki potrzebujemy:
- wiązki czujników pod 6 czujników przód i tył (kupujemy całe albo przerabiamy swoje z auta)
- przewody do wykonania dodatkowej instalacji

- piny + gumki uszczelniające do kostek wiązek w zderzakach

- zestaw przełączników w wersji pod Park Assist, nr 5G1-927-238-F


- moduł parkowania PLA (Variant: 5Q0-919-298-D/5Q0-919-298-F/5Q0-919-298-K ,HB: 5Q0-919-298-D/5Q0-919-298-K)

MK7 HB:

MK7 Variant:

- dodatkowe czujniki parkowania (skrajne przednie: 5Q0-919-297-B, tyle takie same co są w aucie 5Q0-919-275-B)



- tylne czujniki ABS (WHT-003-864-A/WHT-003-864-B/WHT-003-864-C)





Różnice w przewodach w wiązkach (nie piszę numery wiązek bo różnią się w Variancie i w HB, można sobie sprawdzić w ETKA):
- przednia





- tylna


Dalszy opis patrz część drugą.
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa