Na początek schematy systemów parkowania:
Jeżeli ktoś nie za bardzo ogarnia to proszę bardzo opis:
Wersja 6+6 czujników
- przód strona No.10/4
Dodatkowe czujniki na schemacie to:
- G568 - lewy przedni czujnik asystenta podłączamy od czujnika 2 pin (kostka z 3 pinowa) do kostki wiązki czujników w zderzaku (kostka 8 pinowa) pin 1, od kostki pin 1 do kostki modułu T18k (18 pinowa) pin 2
- G569 - prawy przedni czujnik asystenta podłączamy od czujnika 2 pin (kostka z 3 pinowa) do kostki wiązki czujników w zderzaku (kostka 8 pinowa) pin 6, od kostki pin 6 do kostki modułu T18k (18 pinowa) pin 13
- tył strona No. 10/6
Dodatkowe czujniki na schemacie to:
- G717 - prawy tylni czujnik asystenta podłączamy od czujnika 2 pin (kostka z 3 pinowa) do kostki wiązki czujników w zderzaku (kostka 10 pinowa) pin 10, od kostki pin 10 do kostki modułu T26i (26 pinowa) pin 8
- G716 - lewy tylni czujnik asystenta podłączamy od czujnika 2 pin (kostka z 3 pinowa) do kostki wiązki czujników w zderzaku (kostka 10 pinowa) pin 9, od kostki pin 9 do kostki modułu T26i (26 pinowa) pin 19
Podłączanie przycisków:
- strona No. 10/3
- E581 - przycisk asystenta parkowania podłączamy (kostka 10 pinowa) pin 4, do kostki modułu T26i (26 pinowa) pin 3
- K241 - lampka przycisku asystenta parkowania podłączamy (kostka 10 pinowa) pin 7, do kostki modułu T26i (26 pinowa) pin 4
Zabieramy się za przeróbkę:
Wiązka przednia (wymieniona wiązka w zderzaku + dorobienie brakujących przewodów sygnałowych od kostki pod zderzakiem do modułu).
Dalszy opis patrz część trzecia.
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa