Regulamin forumOpis samochodu powinien zawierać informacje zgodnie z zaproponowanym szablonem
Temat: Model - Wersja silnika - Rok produkcji (opcjonalnie "by" _nazwa_użytkownika_) np. VW Golf 6 - 2.0 GTI - 2011 by RyŚ
Treść postu: Dane wymagane Marka/Model: np. VW Golf 6 GTI Rok produkcji: np. 2011 Silnik/Pojemność/Moc: np. 2.0 TSI 210KM (CCZB) Zdjęcie - prezentujące samochód w dość przyzwoitej rozdzielczości
Dane opcjonalnie: Kolor: np. niebieski grafit perłowy Wyposażenie: np. Highline + pakiet 990 + pakiet zimowy + zawieszenie DCC + kamera cofania Układ napędowy: np. DSG Zawieszenie: np. 19'' Talladega Car Audi: np. NAVI RNS 510 Dynaudio Excite Opis: np. Auto odebrane w maju, w planach mam zmianę wydechu i inne ciekawe informacje
Pamiętaj: - Jeżeli zmodyfikujesz coś w swoim aucie, umieść informacje o tym w pierwszym poście - do wprowadzenia zmiany użyj przycisku (Zmień). - Jeżeli dodasz nowe zdjęcia, które Twoim zdaniem zasługują na szczególną uwagę (np. zdjęcie auta po wprowadzeniu modyfikacji), zamieść je również (przy pomocy BBCode [IMG]) w pierwszym poście. - duże zdjęcia (powyżej 500kb) zmieść na serwerze zewnętrznym, a w swoim temacie zamieść bezpośredniego linka do zdjęcia (przy pomocy BBCode [IMG]) - to Ty jesteś właścicielem swojego tematu, i to Ty decydujesz o jego zawartości, tak więc masz pełne prawo moderować (przy pomocy moderatorów) zawartości swojego tematu. - Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
Witam wszystkich i zapraszam na prezentację mojego Goferka
VW Golf 6 2010 1.4 TSI 122KM (CAXA) Candy White Comfortline + Pakiet zimowy (podgrzewane fotele, dysze sprysków i lusterka, większy zbiornik płynu spryskiwaczy) PDC przód i tył
Zakupiony jako kompletnie seryjny zwyklak w maju 2018.
Modyfikacje zrealizowane: - Pełny bodykit Golf R (zderzaki, progi, klapa z lotką - wszystkie części oryginalne) - Wymiana całego zewnętrznego oświetlenia: Lampy przednie OSRAM LEDriving Xenarc Black Edition (Xenon + LED), lampy tylne VLAND R20-Look (Full LED), nowe kierunki w lusterkach, LEDowe oświetlenie rejestracji OEM VW. Wszystkie kierunkowskazy (przód, tył, lusterka) są dynamiczne (pływające) - Felgi 19" Ultra Wheels UA4 Gold 8,5J ET45 na lato oraz VW Watkins Glen 18" 7,5J ET51 z GTI ED35 na zimę - Catback 3" HG Motorsport Bull-X R-Look 2x100mm w całości ze stali nierdzewnej - Dyfuzor SRS-Tec polakierowany na czarny połysk - Lotka (przedłużenie spoilera) Maxton Design Gloss Black - Sprężyny obniżające 30mm Eibach Pro Kit - Nowe turbo BorgWarner - Kierownica ścięta multifunkcyjna z R + nowy moduł (...CD) - Zegary MFA Premium 3D (niebieskie igły, staging, temp. oleju od 0°C) - Wymiana manetek i dołożenie tempomatu - Radio M.I.C. AV8V7 z Androidem - Gałka zmiany biegów GTD - Dach oklejony folią Oracal Glossy Black - Czarne obudowy lusterek OEM VW - Wymiana znaczków VW na czarno-białe - Usunięcie chromowanych listw z grilla oraz znaczka GTI z klapy - Tablice rejestracyjne przód i tył na magnesy - Nakładki na pedały ori chrom - Wymiana pomniejszych pierdołków typu przyciski i przełączniki lusterek i szyb w chromie z Highline, loga R na rączkach fotela, oświetlenie wewnętrzne LED Prolumo - Kodowanie VCDS/VCP: Aktywacja świateł stop w klapie, Coming Home
Modyfikacje planowane: - Dołożenie czujnika zmierzchu z Coming Home/Leaving Home (na razie zakodowane manualne CH) - Lakierowanie zacisków - Czarna podsufitka - Mocniejsze przyciemnienie szyb - Dokładka zderzaka przód i na progi
Kierunki w akcji:
Porównanie 2018 vs 2022:
Więcej fotek na IG:
To chyba tyle, dziękuję za uwagę Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2024, 09:45 przez Bansuj, łącznie zmieniany 54 razy
mati5123 pisze:No powiem ci ładnie się białas prezentuje . Troszkę przednie światła nie w moim stylu ale grunt ,że jesteś zadowolony . Powodzenia w dalszych modach
Dzięki! O twoim autku mogę tylko powiedzieć to samo, ładna sztuka
Są i zimówki, VW Watkins Glen z ED35, a na nich Continental WinterContact TS 850 P:
Pasuje wszystko poza czujnikami parkowania, które wariowały gdy podłączone były 2 czujniki z R (przepiąłem tylko wtyczki bo PDC były już w kratce którą kupiłem) oraz 2 ze zwyklaka, które okazało się że nie pasują w uchwyty z R. Kabel również za krótki, ale tego się spodziewałem. Zamówię nową wiązkę z kompletem czujników i zobaczymy czy dalej będą ciągle pikały. A tymczasem zderzak leci do lakierowania z załataniem wszystkich dziur
Zderzak w końcu polakierowany i zamontowany, czujniki i wiązka ogarnięte i działają, aczkolwiek są dość czułe nawet na lekkie wzniesienia drogi oraz krawężniki, możliwe że przez obniżenie samochodu. Słyszałem że można to przekodować, wie ktoś może jak się za to zabrać? Druga sprawa, jako że nie chciałem DRL z R-ki, to w miejscu gdzie powinny być LEDy mam teraz luki przez które widać białe wewnętrzne elementy zderzaka. Nie ma ktoś przypadkiem jakichś zalegających zepsutych LEDów od R? Ofoliowałbym je i wpiął w kratki, bez żadnych wiązek. Czy może istnieje coś takiego jak zaślepki w te miejsca? Byłbym wdzięczny za wskazówki. W innym wypadku może po prostu psiknę zderzak od środka czarnym szprejem
Do ogrzania taśmy od magnesów na tablice rejestracyjne potrzebowałem suszarki, więc przy okazji podgrzałem klej znaczka GTI z klapy i go zerwałem za pomocą nici dentystycznej. Pozostały klej elegancko zszedł przy użyciu gumowej tarczy na wkrętarce i po wypolerowaniu nie ma po nim śladu
Taka zaslepke to moznaby zaprojektowac i wydrukowac na drukarce 3D albo zrobic forme silikonowa i odlew z zywicy tylko trzeba by miec na chwile dostep do takiej lampy.
greg2 pisze:Taka zaslepke to moznaby zaprojektowac i wydrukowac na drukarce 3D albo zrobic forme silikonowa i odlew z zywicy tylko trzeba by miec na chwile dostep do takiej lampy.
Niestety nie mam ani dostępu do lampy, ani do skanera/drukarki 3D. Ceny jednego jak i drugiego (nawet jako pojedyncze zlecenie) są astronomiczne, najtańsze lampy jakie znalazłem to używki za 75€. Więc porzucam na razie temat i jeżdżę z dziurami
Nie będę kombinował i drutował, nie znalazłem tanich lampek to zostawię na razie jak jest, tylko śmignę sprayem jak niedługo będę musiał zdjąć zderzak do wymiany lampy (jedna Osramka idzie na gwarancję bo DRL czasem świruje).
Tymczasem strzeliłem w końcu parę w miarę normalnych fotek z nowym frontem
Shreq pisze:Fajny, nie chcesz plastidipem prysnąć tych białych elementów za zderzakiem? Nie byłoby ich tak widać. Super mody. Gratuluję 👌
Dziękuję Jakoś irytowały mnie te luki w kratkach, i pewnie irytowałyby nadal gdybym tylko prysnął go od środka sprayem lub plastidipem, dlatego ogarnąłem oryginalne dzienne LEDy po w miarę rozsądnej cenie, oddałem je na ofoliowanie na czarno i wstawiłem, bez podłączania. Liczyłem na to że będzie się je dało wpiąć na zamontowany zderzak, ale oczywiście tak nie było Nie tylko zderzak musiał zostać po raz kolejny zdjęty, ale też kratki. No ale w końcu wygląda to tak jak tego chciałem
Z kolejnych projektów:
Wskoczył nowy catback Bull-X R-Look od HG Motorsport i dyfuzor SRS-Tec, który niedługo zostanie jeszcze polakierowany na czarny połysk. Goferek nareszcie dobrze brzmi Wydech idealny do daily, jest głośny wtedy kiedy chcę i przy spokojnej jeździe nie ryczy.
Felgi i opony już gotowe na sezon. Ultra Wheels UA4 Gold 8,5x19 ET45 oraz Hankook Ventus S1 Evo3 K127 225/35 R19 88Y. Wiosno zapraszam
Najlepsze mody na koniec. Taka tam dołożona wyrzutnia rakiet, katapulta oraz przycisk umożliwiający lot z prędkością większą niż prędkość światła (pdk Spaceballs), wszystko odpalane z poziomu konsoli
Pierwszy post zaktualizowałem o kilka nowszych fotek.
Ostatnio zmieniony 02 mar 2021, 09:21 przez Bansuj, łącznie zmieniany 1 raz
Dyfuzor polakierowany w czarny połysk. Koszt taki sam jak za lakierowanie całego zderzaka, ale wygląda teraz dużo lepiej
Jest wiosna, no to są i felgi Ogarnąłem mosiężne wentyle pod kolor które pasują idealnie, starałem się nawet dobrać pasujące kolorystycznie ciężarki do wyważania Odbiegają trochę odcieniem, ale nie mogę powiedzieć że nie próbowałem
a jak niemiaszki patrzą na tylne lampy? one chyba nie mają homologacji?
Hej, specjalnie zwracałem uwagę na to aby miały oznaczenie E, a co za tym idzie homologację w krajach Unii Europejskiej Papiery do nich też mam, więc przy przeglądzie albo jakiejś kontroli nie powinno być problemów. Znaczki są w górnej części lamp przy szczelinie między nimi.
Ścięta kierownica multifunkcyjna z R siedzi i wszystko ładnie pasowało, poza pierścieniem ślizgowym który właściwie wcale nie był w moim przypadku potrzebny więc poszedł zwrot. Moduł wymieniony na nowiutki z końcówką CD, do tego nówki manetki - lewa z tempomatem który dołożyłem przy okazji, a prawa bez przycisków do MFA które przejęła kierownica. Do tego kabel poduchy i modzik gotowy. W międzyczasie pstryknąłem też kilka nowych fotek które prezentuję poniżej 👌
Znów mały bonus. Była Forza, to teraz czas na NFS Kto ogrywał Most Wanted 2005?
- Biały dostał nowe turbo: BorgWarner 54399880139. Dość miałem już zabawy z zacinającym się Wastegate, i mimo że zakupiłem nową klapkę do wymiany to postanowiłem jednak zmienić turbinę z kolektorem na dużo lepszą jakościowo, bardziej wytrzymałą i pozbawioną wad fabrycznych WG aby mieć spokój na lata. Całość plug&play, nie wymaga żadnej adaptacji, polecam.
- Lewe łożysko koła zaczęło szumieć i trzeć, wleciała nówka Febi i cisza.
- Udało się przypadkiem ustrzelić nową lotkę Maxton Design w kolorze Gloss Black za fajne pieniądze, więc mimo że nie planowałem to teraz mam przedłużenie spojlera
Poza tym znalazłem oryginalny zestaw rozrządu od VW o oznaczeniu C z poprawionym łańcuchem wraz z zestawem montażowym za śmieszne pieniądze, właścicielowi TSI szkoda nie skorzystać z okazji 😆 Przy najbliższej sposobności skontroluję wysunięcie napinacza w obecnym rozrządzie, jak będzie trzeba to się go zmieni, jak nie to nowy poleży i poczeka
Pierwszy post jak zwykle zaktualizowany o nowe fotki, niedługo zapewne pojawią się kolejne ✌
Odkurzam wątek bo wpadł pierwszy większy mod od 1,5 roku Zegary MFA Premium 3D. Rzecz jasna z niebieskimi igiełkami, do tego oczywiste bajery typu staging czy temperatura oleju od 0°C.