
Cześć,
Mam prośbę pytanko,
U mnie w okolicy nie mam do kogo zgłosić się na diagnostykę/naprawę. A wymieniaczy jak wiadomo wszędzie pełno.
Kupiłem jakiś czas temu autko Przebieg 100kkm wydaje się być prawdziwy. Jeździł tym jakiś starszy Pan w Szwajcarii pewnie po mieście skoro taki przebieg.
Generalnie szukałem po sieci jakiś informacji z opisem podobnych problemów ale teori jest tyle ile i osób to opisuje. Jedni , że tak ma być, inni sprzegło, dwumasa itp...
To co mnie nurtuje, to głośne działanie skrzyni. Szczególni jest to słyszalne na postoju kiedy zmieniam położenie dźwignię biegów i auto zapina/wybiera bieg. Slyschcać wtedy głośnie stukniecie klikniecie. Załączam filmiki poglądowe.
https://youtu.be/LiziAXtH_ik
https://youtu.be/jIs2ZjZqR4o
Oglądałem kilka filmów jak wogole działa dsg i widać tam ze sa wodziki które załączając poszczególne biegi one własnie pracując wytwarzaj takie klapnięcie jednak nie wiem czy to to...
https://www.youtube.com/watch?t=1057&fb ... e=youtu.be
Odnośnie działania podczas jazdy to w gruncie rzeczy zmienia biegi dość płynnie szczególnie wyższe biegi. Przy niskich nieraz troszkę jakby troszkę przymuli z zapięciem kolejnego. Przy dojeździe do krzyżówki czasem słychać jak redukuje z 2na1 (pukniecie)czasem wtedy delikatnie szarpnie lub tak jakby sie pogubi wbije na luz i zaraz znow zapina bieg.
Ostatnie co odczuwam to już przy bucie w podłogę i korzystaniu np z tipronika przy przepięciu/zmianie biegu czuć szarpniecie/stukniecie jakby gdzieś w układzie napędowym występował jakiś luz.
Jeżeli potrzeba jakiś jeszcze informacji chętnie dostarczę, opiszę.
Bede wdzięczny za jakiekolwiek informacje.
Pozdrawiam
Mam prośbę pytanko,
U mnie w okolicy nie mam do kogo zgłosić się na diagnostykę/naprawę. A wymieniaczy jak wiadomo wszędzie pełno.
Kupiłem jakiś czas temu autko Przebieg 100kkm wydaje się być prawdziwy. Jeździł tym jakiś starszy Pan w Szwajcarii pewnie po mieście skoro taki przebieg.
Generalnie szukałem po sieci jakiś informacji z opisem podobnych problemów ale teori jest tyle ile i osób to opisuje. Jedni , że tak ma być, inni sprzegło, dwumasa itp...
To co mnie nurtuje, to głośne działanie skrzyni. Szczególni jest to słyszalne na postoju kiedy zmieniam położenie dźwignię biegów i auto zapina/wybiera bieg. Slyschcać wtedy głośnie stukniecie klikniecie. Załączam filmiki poglądowe.
https://youtu.be/LiziAXtH_ik
https://youtu.be/jIs2ZjZqR4o
Oglądałem kilka filmów jak wogole działa dsg i widać tam ze sa wodziki które załączając poszczególne biegi one własnie pracując wytwarzaj takie klapnięcie jednak nie wiem czy to to...
https://www.youtube.com/watch?t=1057&fb ... e=youtu.be
Odnośnie działania podczas jazdy to w gruncie rzeczy zmienia biegi dość płynnie szczególnie wyższe biegi. Przy niskich nieraz troszkę jakby troszkę przymuli z zapięciem kolejnego. Przy dojeździe do krzyżówki czasem słychać jak redukuje z 2na1 (pukniecie)czasem wtedy delikatnie szarpnie lub tak jakby sie pogubi wbije na luz i zaraz znow zapina bieg.
Ostatnie co odczuwam to już przy bucie w podłogę i korzystaniu np z tipronika przy przepięciu/zmianie biegu czuć szarpniecie/stukniecie jakby gdzieś w układzie napędowym występował jakiś luz.
Jeżeli potrzeba jakiś jeszcze informacji chętnie dostarczę, opiszę.
Bede wdzięczny za jakiekolwiek informacje.
Pozdrawiam