Maciek pisze:Kolego czy wymieniony wtryskiwacz został zakodowany i zostały wykonane korekty minimalnej dawki wtryskowej? Jeżeli nie zacznij od tego.
Dodatkowo mam to samo u siebie jeżeli przerwę procedure wypalania filtra DPF, póżniej kręci podobnie długo, natomiast jeżeli nie przerwę to odpala normalnie od strzała. Mrozy -25* nie stanowiły problemu
Powiedz mi, w jaki sposób wiesz, że wypala Ci się DPF? Wyświetla się, jakaś kontrolka?
Osobiście mogę powiedzieć, że DPF wypala wtedy, kiedy nie wyświetla się żadna kontrolka, a obroty podwyższają się do 1000 obrotów na postoju zaś, podwyższenie do szybszej pracy silnika bynajmniej u mnie występuje wtedy, gdy ustawie dmuchawę, aby dawała ciepło wtedy z automatu wskakują wyższe obroty, po zmniejszeniu na najniższa temperature oznaczenie LO obroty zostają i gdy dodam na luzie gazu powiedzmy do 2 tyś obrotów i puszczę to wtedy one spadają.
Myślę, że opisywany problem nie jest przez DPF bo, jak skoczą mi obroty do tego tysiąca i po dodaniu gazu nie odpuszczają to nigdy nie wyłączam silnika. Może coś robię źle..