Dzisiaj jest 16 sty 2025, 06:13


[1,6 TDI 105KM] Niskie ciśnienie paliwa P0087

Moderatorzy: rafaello, BRUNO55

Regulamin forum Problemy, usterki dotyczące Volkswagen Golf MK6.

Bezwzględnie należy przestrzegać poniższych zasad:
  1. Pojedynczy wątek może dotyczyć dokładnie jednego problemu/usterki (nie rozwiązujemy wielu problemów w jednym temacie).
  2. Pytania, porady, sugestie nie związane z tematyką problemu umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu (nie dyskutujemy na tematy poboczne w ramach danego tematu).
  3. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczyną jego powstania (o ile jest ci znana).
  4. W ramach nowego tematu zastosuj jeden z dostępnych prefixów - precyzujący model w którym wykryto problem lub którego opisana usterka dotyczy.
  5. Tak tytułuj opis swojego problemu aby identyfikował opisywaną w nim treść. Zabrania się używania wyrazów "Problem", "Usterka", "Pomocy" w tytule wątku - to jest oczywiste!

Pamiętaj:
  • Przed założeniem nowego tematu, sprawdź (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  • Szczegółowo opisz swój problem/usterkę (nie pomijaj żadnych informacji) - im więcej szczegółów, tym większe szanse na jego pozytywne i szybkie rozwiązanie.
  • Problemy/Usterki dotyczące Golf 7 znajdują się w dziale MK7
  • Jeżeli otrzymasz odpowiedź, poradę na opisany problem - odwdzięcz się przyznaniem pochwały. Tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

John912

Niemowa

  • Posty: 1
  • Rejestracja: 23 paź 2020, 10:12
  • Online: 1h 52m 3s
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: 1.6Tdi 105km CAYC
  • Lokalizacja: Radomsko

Niskie ciśnienie paliwa P0087

Post23 paź 2020, 10:33

Witam.
Zakupiłem golfa 6 1.6Tdi CAYC z uwalonym wtryskiem, auto pracowało bardzo nie równo.
Założone wtryski po regeneracji, zaadoptowane, auto odpaliło, na początku trochę go trzepało, po 10 minutach problem ustąpił.
Przyszedł czas na jazdę próbna i tutaj zaczyna się problem.
Auto po kilku minutach jazdy wchodzi w tryb awaryjny, na vcds widnieje problem P0087- ciśnienie paliwa za niskie.
W blokach pomiarowych widać zauważalna różnice między ciśnieniem żądanym a rzeczywistym.

W filtrze paliwa nie zauważyłem opiłków, sitko na zaworze w pompie wysokiego ciśnienia też nie wzbudziło podejrzeń.
Dziś i tak profilaktycznie wymienię filtr paliwa.
Z tego co czytałem na innych forum często problem ustępuje po wymianie zaworu regulacji ciśnienia, lecz zanim wymienię chciałbym sprawdzić czy pompa w baku jaki i wysokiego ciśnienia dają odpowiednie ciśnienie.
Chyba że źle kombinuje to niech mnie ktoś poprawi.
Dysponuje ktoś informacjami jakie ciśnienie powinny osiągać ?
Co jeszcze mogę sprawdzić zanim wymienienie zawór ?

Dodam jeszcze ze auto nie ma problemu z odpaleniem po nocy, pracuje równo, dopiero podczas jazdy gdy przyspieszam to Ok 3 tys obrotów wyrzuca kontrolkę świec żarowych.

Przeczytałem już naprawdę wiele wątków na różnych forum, lecz tam w większości jest problem z odpalaniem rano.

Macie jakieś cenne wskazówki ?

Z góry dziękuje.

Wróć do Problemy / Usterki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości