23 paź 2020, 10:33
Witam.
Zakupiłem golfa 6 1.6Tdi CAYC z uwalonym wtryskiem, auto pracowało bardzo nie równo.
Założone wtryski po regeneracji, zaadoptowane, auto odpaliło, na początku trochę go trzepało, po 10 minutach problem ustąpił.
Przyszedł czas na jazdę próbna i tutaj zaczyna się problem.
Auto po kilku minutach jazdy wchodzi w tryb awaryjny, na vcds widnieje problem P0087- ciśnienie paliwa za niskie.
W blokach pomiarowych widać zauważalna różnice między ciśnieniem żądanym a rzeczywistym.
W filtrze paliwa nie zauważyłem opiłków, sitko na zaworze w pompie wysokiego ciśnienia też nie wzbudziło podejrzeń.
Dziś i tak profilaktycznie wymienię filtr paliwa.
Z tego co czytałem na innych forum często problem ustępuje po wymianie zaworu regulacji ciśnienia, lecz zanim wymienię chciałbym sprawdzić czy pompa w baku jaki i wysokiego ciśnienia dają odpowiednie ciśnienie.
Chyba że źle kombinuje to niech mnie ktoś poprawi.
Dysponuje ktoś informacjami jakie ciśnienie powinny osiągać ?
Co jeszcze mogę sprawdzić zanim wymienienie zawór ?
Dodam jeszcze ze auto nie ma problemu z odpaleniem po nocy, pracuje równo, dopiero podczas jazdy gdy przyspieszam to Ok 3 tys obrotów wyrzuca kontrolkę świec żarowych.
Przeczytałem już naprawdę wiele wątków na różnych forum, lecz tam w większości jest problem z odpalaniem rano.
Macie jakieś cenne wskazówki ?
Z góry dziękuje.