spwod pisze:Pytam bo w silnikach 2014/2015 2,0 tdi 150KM sa szopki z odpalaniem, mam tez u siebie podobne, drobne co prawda, ale jednak problemy. Raz na tydzien moze dwa, czasami trzy... jest problem z uruchomieniem "od strzała". Jest troche informacji na ten temat w internecie, na forum passata, audi, tiguana z tych lat. Nikt w 100% nie potwierdzil diagnozy czy jest to wina ktoregos konkretnego czujnika, czy czegos innego. Pisales ze masz silnik 2,0 tdi, wiec sadzilem ze moze byc ten 150konny [WINKING FACE]
Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
Z moim 1.6 tez sá szopki.Nigdy na zimnym,zawsze na lekko cieplym jest loteria z zapaleniem.
Co udalo mi sie zauwazyc,a moze to tylko moja wyobraznia,ze im blizej jest do wypalenia DPF-u,tym gorzej zapala jak jest lekko cieply.
DPF sie wypala co 300km,wiec to da sie spokojnie przewidziec kiedy ten niecny fakt nastápi.Po wypaleniu jest zawsze przez 200,270 kilometrów dobrze.Potem stopniowo sie pogarsza.Potem wypalenie i znowu wszystko jest gitara.
I tak na okráglo.Jak w cyrku.
Zwróc uwage u siebie,czy nie jest to w jakis sposób ze sobá powiázane.