12 wrz 2020, 22:26
Ogólnie podałem takie dane, że przy 1000rpm ponieważ próbując dokręcić przewód od alternatora przy skrzynce bezpiecznikow urwał mi się kawałek płytki z bezpiecznik wielokanalowego, bezpiecznik zamówiłem, ale jeszcze nie dotarł do mnie więc testy ciśnienia wykonywałem bez ładowania. Silnik przez parę sekund po odpaleniu trzyma obroty jałowe ale za chwilkę właśnie wzrastają do 1000rpm. Zgasilem go po rozgrzaniu do 90st oleju i odpaliłem od nowa, podczas gdy utrzymywał przez te parę sekund obroty jałowe, ciśnienie na manometrze wynosiły 0,2-0,3 bar. Po podłączeniu czujnika zapala się kontrolka ciśnienia oleju. Znalazłem screenshota z autodaty i ciśnienie przy minimum 80st temp. oleju na jałowym mają wynosić 0.5bar A przy 2000rpm minimum 2bar i nie więcej jak 7bar. W poniedziałek wyjmuję silnik i oddaję słupek na reklamację. Zastanawiam się nad remontem silnika oryginalnego. Wiecie może jakie koszty pi razy drzwi?