No chyba BSE nie za bardzo nadaje się do gazu.
Na tym forum:
https://www.chceauto.pl/technika-wszystko-o-silniku-16-mpi-a1741.htmlpiszą:
Szukając auta z myślą o instalacji gazowej zwróćcie uwagę na kod silnika. Chcąc inwestować w LPG lepiej omijajcie te z kodem silnika BSE. Jednostki te mają "słabszą" pochodzącą z meksykańskiej fabryki głowicę, która na gazie dość szybko się poddaje. 1,6 l MPI z taką głowicą sklasyfikowany został na liście firmy PRINS (renomowanego producenta instalacji gazowych), jako motor sprawiający potencjalne problemy po zagazowaniu (pozostałe 1,6 l MPI - z innym kodem - nie mają tej przypadłości.
Dla mnie ten cytat jest wystarczający, żeby omijać BSE - w każdym razie niespecjalnie mam ochotę testować prawdziwość tej wypowiedzi przy użyciu własnego portfela.
Więc wracam do pytania: czy wszystkie VW Golf VI 1.6MPI 102KM
Variant miały silniki BSE? Gdzieś wyczytałem, że Variant z silnikiem BSE był sprzedawany tylko w Polsce a w Niemczech już nie. Czy to prawda?