Dzisiaj jest 23 kwie 2024, 19:32


Mokry czwarty wtryskiwacz

Moderatorzy: BRUNO55, ryba113

Regulamin forum Rozrząd, układ korbowy, przepływomierz, turbo, intercooler, układ paliwowy, układ smarowania, sterowanie silnikiem ECM, sterowanie zapłonem, świece, przewody zapłonowe, rozdzielacze, chłodnica, pompa wody, wycieki płynu chłodniczego, przegrzewanie silnika, niedogrzanie silnika, czujniki, wskaźniki temperatury.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę

Uwaga
Jeżeli chcesz doprecyzować problem użyj jednego z dostępnych prefixów
  • Benzyna – jeżeli wątek dotyczy benzyniaków
  • Diesel – jeżeli wątek dotyczy ropniaków
  • LPG – jeżeli wątek dotyczy aut zagazowanych
  • All – dla wątków, w których rodzaj paliwa nie jest istotny.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

oko_na_maroko

Nieśmiały

  • Posty: 33
  • Rejestracja: 06 lut 2019, 19:51
  • Online: 1d 18h 32m 24s
  • Auto: VW Jetta VI
  • Silnik: 1.6 TDI CAYC

Mokry czwarty wtryskiwacz

Post18 cze 2020, 14:08

Witam, wiem że było masę tematów i postów o spoconych wtryskiwaczach, mokrych pokrywach zaworów, uszczelnieniach korka oleju/przelewów. Ale i tak nie pasuje to do tego co u mnie się dzieje (według mnie).
Na zdjęciach widać co się dzieje. Auto ma aktualnie 144 tys przejechane, serwisowane w ASO do ok. 125 tys, żadnych poważniejszych awarii silnika nie było, olej i filtry wymieniane na bieżąco, jedynie co, to od dłuższego czasu czuję jakby miał mniej mocy, pierwszy raz kałużę zauważyłem ze 2 miesiące temu, po wytarciu do sucha pojawia się w ciągu 3-5 dni. I tak ze 3 razy robiłem, potem dałem sobie spokój. Żadnych błędów w sterownikach nie ma, podrzucam też dane z VCDS-a
Co z tym zrobić? Dzwoniąc do ASO, opisując problem i nakierowaniu ich na tą ścieżkę https://forum.golf6.pl/post34311.html#p34311 stwierdzili, że mojego auta to nie dotyczy, ale jak chcę to mogę przyjechać, lecz nie dają gwarancji że to pomoże. Z góry dzięki za jakieś info
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
Offline
Awatar użytkownika

marmi

Mieszkaniec

  • Posty: 2398
  • Rejestracja: 05 lis 2012, 23:35
  • Lokalizacja: Katowice
  • Online: 190d 15h 44m 38s
  • Pochwały: 70
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI CR CBDC
  • Lokalizacja: katowice

Re: Mokry czwarty wtryskiwacz

Post18 cze 2020, 22:44

do wymiany podkładka wtryskiwacza...
Offline

oko_na_maroko

Nieśmiały

  • Posty: 33
  • Rejestracja: 06 lut 2019, 19:51
  • Online: 1d 18h 32m 24s
  • Auto: VW Jetta VI
  • Silnik: 1.6 TDI CAYC

Re: Mokry czwarty wtryskiwacz

Post20 cze 2020, 16:31

Dzięki za odpowiedź. Chodzi o taką podkładkę? 03L130519
Czy na pewno to będzie problemem? Paliwo może po całej długości wtryskiwacza się przedostać aż na samą górę, pod samą kostkę? Mi to wygląda bardziej na to miejsce, które zaznaczył kolega janek9423 [ post50301.html#p50301 ]
Jeżeli czeka mnie demontaż wtryskiwaczy i całego osprzętu wokół, to chyba się powieszę....

No i pozostaje jeszcze ta kwestia, czy te wartości są poprawne, czy wskazują na jakieś problemy z wtryskami?
vcds.png


Dzięki wielkie za pomoc
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Offline

greg

Stały Bywalec

  • Posty: 340
  • Rejestracja: 09 kwie 2014, 15:54
  • Online: 13d 17h 22m 3s
  • Pochwały: 3
  • Auto: Golf VI OCTAVIA
  • Silnik: CAYC 1.5 DADA
  • Lokalizacja: Tychy

Re: Mokry czwarty wtryskiwacz

Post21 cze 2020, 18:05

dawki wtryskiwacza patrz parowo czyli jak jeden za dużo leje drugi go próbuje wyrównać żeby silnik pracował jednostajnie - nie rób dramatu, wyciągnięcie wtryskiwaczy wymiana uszczelek i miedzianych podkładek to koszt około 200 zł, pamiętaj śruba do mocowania wtrysków jest jednorazowa trzeba ją przykręcić 8nm i 270 stopni, zabawa na około 30 minut, sprawdź czy twoje auto się nie kwalifikuje na akcję serwisową z wtryskami, najlepiej zadzwoń do 3 różnych aso i zapytaj. Jak będziesz miał problem pisz na priv to ci pomogę

Wróć do Mechanika

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość