Dzisiaj jest 21 lis 2024, 10:39


1.4 tsi CZCA 125km

Moderator: flo

Regulamin forum Rozrząd, układ korbowy, przepływomierz, turbo, intercooler, układ paliwowy, układ smarowania, sterowanie silnikiem ECM, sterowanie zapłonem, świece, przewody zapłonowe, rozdzielacze, chłodnica, pompa wody, wycieki płynu chłodniczego, przegrzewanie silnika, niedogrzanie silnika, czujniki, wskaźniki temperatury.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę

Uwaga
Jeżeli chcesz doprecyzować problem użyj jednego z dostępnych prefixów
  • Benzyna – jeżeli wątek dotyczy benzyniaków
  • Diesel – jeżeli wątek dotyczy ropniaków
  • LPG – jeżeli wątek dotyczy aut zagazowanych
  • All – dla wątków, w których rodzaj paliwa nie jest istotny.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Mario789

Nieśmiały

  • Posty: 30
  • Rejestracja: 08 maja 2020, 21:50
  • Online: 13h 26m 28s
  • Pochwały: 2
  • Auto: Golf VII
  • Silnik: 1.4 tsi CZCA
  • Lokalizacja: Łódź

1.4 tsi CZCA 125km

Post08 maja 2020, 21:56

Witam Kolegów,

Jako iż to mój pierwszy post na forum proszę o wyrozumiałość. Otóż jestem posiadaczem golfa 7 Hatchback 1.4 tsi 125km ( zmieniony programem na 155) kod silnika CZCA.
Zbliża mi sie serwis olejowy, samochód jest już po gwarancji producenta i okazało się dla mnie dość ciekawie, ze golf ma zintegrowany filtr paliwa z pompa paliwa. Zbliża mi się wymiana oleju i filtrów ( kabinowy, powietrza i oleju ) i normalnym dla mnie było również zakupienie filtra paliwa lecz tutaj pojawił się problem. Serwis stwierdził, iż nie przewiduje się wymiany. Proszę o info czy wymienić na własna rękę czy zostawić w przysłowiowym spokoju? Autko ma niecale 30k przebiegu.

Z góry dziękuje za informacje
Offline
Awatar użytkownika

bzykofm

Aktywny

  • Posty: 130
  • Rejestracja: 21 mar 2019, 15:28
  • Online: 8d 16h 35m 17s
  • Pochwały: 5
  • Auto: Seat Leon 1P lift
  • Silnik: 1.9 TDI BLS 195.374
  • Lokalizacja: Wieniec/Wieliczka

Re: 1.4 tsi CZCA 125km

Post08 maja 2020, 23:15

Niestety tak jest w tym silniku, dokładnie jak piszesz. Filtr zintegrowany z pompą i się go nie wymienia.


Autor postu otrzymał pochwałę

Wróć do Mechanika

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości