Dzisiaj jest 21 lis 2024, 12:46


[ALL] Odłączenie akumulatora a zliczanie dni inspekcji

Analiza logów, opis błędów, kodowanie sterowników ...

Moderator: BRUNO55

Regulamin forum Analiza logów statycznych i dynamicznych, wyjaśnienie błędów, interfejsy diagnostyczne, kodowanie i adaptacja i inne tematy związane z diagnostyką komputerową oraz programowaniem sterowników.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

amargro

VIP

  • Posty: 484
  • Rejestracja: 09 sie 2016, 06:48
  • Online: 18d 23h 29m 17s
  • Pochwały: 58
  • Auto: VW Golf 7 DSG
  • Silnik: CZDA 1.4TSI 150KM
  • Lokalizacja: mazowieckie - WWL

Odłączenie akumulatora a zliczanie dni inspekcji

Post10 sty 2020, 12:17

Czy ktoś ma wiedzę jaka jest zależność pomiędzy odłączeniem akumulatora a zliczaniem upływających dni inspekcji dot. przeglądów ("rocznego" i "olejowego")?
Zauważyłem, że po odpięciu na kilka godzin akumulatora a później jeszcze tego samego dnia podłączeniu, ustawieniu daty i godziny, na ekranie dotyczącym inspekcji ilości dni do najbliższych przeglądów ("rocznego" i "olejowego") wydłużyły się o 1 dzień... tak jakby ten dzień nie upłynął i nie został zliczony przez algorytm inspekcji.
VCDS'em niby można ręcznie poprawić ilość dni, które upłynęły od ostatniego przeglądu (dodając np. ten jeden nie zliczony), ale może jest jakiś sposób, żeby odłączając aku nie zaburzać zliczania inspekcji? A może jest jakaś graniczna ilość godzin odłączenia aku?
Oczywiście podtrzymanie zasilania instalacji auta z innego aku lub odpowiedniego prostownika sobie wyobrażam... ale może jest jakiś inny "myk", że coś się np. naciska uprzedzając system, że nastąpi odłączenie aku (jakiś tryb serwisowy czy postojowy) - coś na zasadzie pozycji serwisowej ramion wycieraczek dla wymiany piórek?

Wróć do Diagnostyka i kodowanie

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość