31 lip 2019, 11:21
Zalezy jak zgnity masz dół
dobra konserwacja to zdjecie baku, zawieszenia , osłon , piaskowanie , woski w profile, dobry podkład, sroty pierdoty .....a nie sam bitex w aerozolu po myciu na myjce
wyjdzie cie ze 4tys
i gw 100% nie masz gdzie i co zdjeli , bo przeciez korozji ze srodka blachy czy spawu nie usuną
a za pare lat wyjdzie Ci korozja tam gdzie nie robili .... błotnik , czy próg , czy pod maską podłóżnice ....zawsze cos wyjdzie , taki kraj (sól, zima ...to pomaga)
i bedziesz malował całe , i kolejne 5-6tys wyjdzie , bo fanem zaprawek nie jestes i godnie chcesz jeździc
malowanie wytrzyma Ci ze 2-3 lata , w tym czasie Mk7 stanieje , golf Ci się znudzi , i bedziesz żałował wywalonych 10tys ...a sprzedaz za 20tys i nikt pracy i stanu nie doceni , bo Mk7 bedzie kosztował 35 dajmy na to
a juz najbardziej wkr***** jak ci ktoś obije drzwi takie po malowaniu
wiem co pisze bo przez to przechodziłem
3 lata temu konserwowałem podwozie na fest , 2 lata temu malowałem całe auto
ostatnio ze środka dzwi na spawie wychodzi rdza na zewnatrz , gdzies pod tymi klejami co chronią zagniataną blache , i drzwi do wymiany
na progu cos tam się pojawia przy uszczelce drzwi .... i tak bez końca ....
przestałem juz dokładac....