Dzisiaj jest 18 kwie 2024, 10:44


[Benzyna] EPC, Check i tryb awaryjny

Moderatorzy: BRUNO55, ryba113

Regulamin forum Rozrząd, układ korbowy, przepływomierz, turbo, intercooler, układ paliwowy, układ smarowania, sterowanie silnikiem ECM, sterowanie zapłonem, świece, przewody zapłonowe, rozdzielacze, chłodnica, pompa wody, wycieki płynu chłodniczego, przegrzewanie silnika, niedogrzanie silnika, czujniki, wskaźniki temperatury.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę

Uwaga
Jeżeli chcesz doprecyzować problem użyj jednego z dostępnych prefixów
  • Benzyna – jeżeli wątek dotyczy benzyniaków
  • Diesel – jeżeli wątek dotyczy ropniaków
  • LPG – jeżeli wątek dotyczy aut zagazowanych
  • All – dla wątków, w których rodzaj paliwa nie jest istotny.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

damianink

Niemowa

  • Posty: 1
  • Rejestracja: 07 lip 2019, 11:41
  • Online: 2h 28m 32s
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.6 CHGA
  • Lokalizacja: Olkusz

EPC, Check i tryb awaryjny

Post07 lip 2019, 11:58

Witam, po odpaleniu wyskakuje od razu epc i check oraz silnik przechodzi w tryb awaryjny okolo 1.5k obortow, brak reakcji na gaz. Ponowne odpalenie z wciśniętym pedałem gazu silnik pracuje normalnie zostal tylko check, ale juz jest reakcja na gaz.

VCDS pokazuje takie błedy:
Adres 01: Silnik (CHG) Plik etykiet: 06A-906-033-BGU.lbl
Oznaczenie elementu SW: 06A 906 033 MK HW: 06A 906 033 JF
Komponent: CHGA S71 1.6 2VG 6477
Weryfikacja: --H01--- Numer seryjny:
Kodowanie: 0064071
Kod serwisu: WSC 02766 002 1048576
VCID: 74E76AD117BB28E435-8020

4 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
17987 - Jednostka sterująca przepustnicą (J338)
P1579 - 000 - adaptacja nierozpoczęta
Ramka zamrożona:
Bity binarnie: 00000100
Napięcie: 13.87 V
Obciążenie: 17.3 %
Obciążenie: 89.4 %
Bity binarnie: 00000100
Obroty silnika: 640 /min

16556 - Zespół 1; system pomiaru paliwa
P0172 - 000 - system za bogaty - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Prędkość: 62.3 km/h
Wspł.Lambda: 0.875
Napięcie: 0.940 V
Napięcie: 1.520 V
Lambda: -27.0 %
Lambda: -27.0 %

17973 - Jednostka sterująca przepustnicą (J338)
P1565 - 000 - dolne położenie krańcowe nieosiągnięte - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw
Obciążenie: 17.6 %
Obciążenie: 91.0 %
Napięcie: 12.14 V
Bity binarnie: 00000001

17972 - Jednostka sterująca przepustnicą (J338)
P1564 - 000 - za niskie napięcie podczas Nastaw podst. - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Bity binarnie: 00100000
Napięcie: 7.45 V
Obciążenie: 17.6 %
Obciążenie: 91.0 %
Bity binarnie: 00000001
Obroty silnika: 0 /min

Kody gotowości: 0010 1001

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 03: ABS/hamulce (-----) Plik etykiet:. 1K0-907-379-60EC1F.clb
Oznaczenie elementu SW: 1K0 907 379 CD HW: 1K0 907 379 AD
Komponent: ESP MK60EC1 H35 0120
Weryfikacja: 00H35001
Kodowanie: 113B200D092800FC880B04E8902000403000
Kod serwisu: WSC 46595 002 104857
VCID: 76E350D9C1C73AF40B-8022

Znaleziono 1 błąd:
01314 - Sterownik silnika
013 - Odczytać pamięć usterek
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101101
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 2
Wew.licznik błędów: 154
Przebieg: 222501 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2013.11.06
Czas: 17:50:04

Ramka zamrożona:
Zliczanie: 0
Zliczanie: 2
Zliczanie: 12800
Zliczanie: 8193
Zliczanie: 49920
Zliczanie: 65280
Zliczanie: 0
Zliczanie: 0


Był podobny temat i tam winowajcą byla przepustnica tutaj martwi mnie troche ten blad sterownika silnika. Dodam ze przepustnica byla wyczyszczona zrobiona adaptacja, nawet kilka razy bo stwierdzili ze byla zrobiona źle, ale nadal to samo.

Jeżeli ktoś coś moze poradzic, zaproponować co sprawdzic byłbym wdzięczny za pomoc.

Wróć do Mechanika

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 6 gości