Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 05:43


Golf 6 - 2.0 TDI 195/409 Big Brakes Brembo 20”

Nasze auta - Golf 6
Regulamin forum Opis samochodu powinien zawierać informacje zgodnie z zaproponowanym szablonem

Temat: Model - Wersja silnika - Rok produkcji (opcjonalnie "by" _nazwa_użytkownika_)
np. VW Golf 6 - 2.0 GTI - 2011 by RyŚ

Treść postu:
Dane wymagane
    Marka/Model: np. VW Golf 6 GTI
    Rok produkcji: np. 2011
    Silnik/Pojemność/Moc: np. 2.0 TSI 210KM (CCZB)
    Zdjęcie - prezentujące samochód w dość przyzwoitej rozdzielczości

Dane opcjonalnie:
    Kolor: np. niebieski grafit perłowy
    Wyposażenie: np. Highline + pakiet 990 + pakiet zimowy + zawieszenie DCC + kamera cofania
    Układ napędowy: np. DSG
    Zawieszenie: np. 19'' Talladega
    Car Audi: np. NAVI RNS 510 Dynaudio Excite
    Opis: np. Auto odebrane w maju, w planach mam zmianę wydechu
    i inne ciekawe informacje

Pamiętaj:
- Jeżeli zmodyfikujesz coś w swoim aucie, umieść informacje o tym w pierwszym poście - do wprowadzenia zmiany użyj przycisku (Zmień).
- Jeżeli dodasz nowe zdjęcia, które Twoim zdaniem zasługują na szczególną uwagę (np. zdjęcie auta po wprowadzeniu modyfikacji), zamieść je również (przy pomocy BBCode [IMG]) w pierwszym poście.
- duże zdjęcia (powyżej 500kb) zmieść na serwerze zewnętrznym, a w swoim temacie zamieść bezpośredniego linka do zdjęcia (przy pomocy BBCode [IMG])
- to Ty jesteś właścicielem swojego tematu, i to Ty decydujesz o jego zawartości, tak więc masz pełne prawo moderować (przy pomocy moderatorów) zawartości swojego tematu.
- Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

by kamil

Aktywny

  • Posty: 177
  • Rejestracja: 09 sie 2016, 09:45
  • Online: 5d 9h 46m 20s
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 tdi
  • Lokalizacja: Szczucin

Re: Golf 6 - 2.0 TDI 195/409 Big Brakes Brembo by Tominator

Post03 lis 2018, 09:36

turbo od 170 pasuje p&p? jak wrażenia z jazdy ? tylko turbo wymieniłeś ? jak z spalaniem ? powodzenia przy modach w golfiku. Pozdrawiam :pub:
Offline

Tominator

Nieśmiały

  • Posty: 34
  • Rejestracja: 19 cze 2016, 11:32
  • Online: 19h 24m 20s
  • Auto: Golf 6 2.0 TDI
  • Silnik: CFFB
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: Golf 6 - 2.0 TDI 195/409 Big Brakes Brembo by Tominator

Post03 lis 2018, 10:30

Pasuje praktycznie p&p. Spalanie mnie nie interesuje w TDI bo co to za roznica czy pali 0,5l wiecej czy mniej. Jest te 20KM wiecej, wstaje rownie ładnie z dołu jak seria wiec jest ok ale to i tak za słaba moc jak na takie auto dlatego się zbroje i na wiosne, może już nawet w zimie zmiana setupu:
- turbo nowe GTD2060 z kutym kołem kompresji 2 gen - przygotowane
Obrazek
- wieksze heble 380mm przód i 355mm tył bo 350/310 jakoś słabo wygląda w 19"
- IC nowy 600x440x55 zamiast seryjnego 600x440x32 - leży i czeka na montaż
Obrazek
- VWR12g60d - dolot zimnego powietrza - kupiony już w drodze do mnie
Obrazek
- chłodnica zewnetrzna oleju mishimoto z termostatem - leży i czeka na montaż
- pompa CP3 - wkrótce
- większe wtryski - wkrótce
- wydech 2,5-2,75" na dwóch tlumikach(ma być tym razem cicho) - tłumiki już są
- sprzęgło docisk sachs performance, tarcza obita kevlarem, seryjny dwumas - wkrótce
- polarfis obowiązkowo

Z wizualnych to:
- montaż foteli z mk7
- kierownica i galka z gti
- jakieś lepsze audio bo seryjne dupy nie urywa

Oczekiwania 300KM/500NM czyli takie GTI po sofcie powinno podobnie jeździć przy spalaniu o 50% mniejszym
Offline
Awatar użytkownika

ToJaKijanka

Gadatliwy

  • Posty: 298
  • Rejestracja: 24 lut 2017, 10:00
  • Online: 4d 1h 45m 3s
  • Auto: MK6
  • Silnik: 2.0TDI
  • Lokalizacja: Bruksela Bielsk Podlaski

Re: Golf 6 - 2.0 TDI 195/409 Big Brakes Brembo by Tominator

Post09 lis 2018, 00:04

by kamil pisze:turbo od 170 pasuje p&p? jak wrażenia z jazdy ? tylko turbo wymieniłeś ? jak z spalaniem ? powodzenia przy modach w golfiku. Pozdrawiam :pub:


Kamilu ja mam Turbo od 170km, pasuję PP :D
Offline

Tominator

Nieśmiały

  • Posty: 34
  • Rejestracja: 19 cze 2016, 11:32
  • Online: 19h 24m 20s
  • Auto: Golf 6 2.0 TDI
  • Silnik: CFFB
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: Golf 6 - 2.0 TDI Brembo 380mm przód i 355mm tył by Tomin

Post20 mar 2019, 09:29

Heble zrobione, 380mm przod i 355mm tyl
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: Golf 6 - 2.0 TDI 195/409 Big Brakes Brembo by Tominator

Post20 mar 2019, 09:37

A jak z programowaniem ABS ?

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Offline

Tominator

Nieśmiały

  • Posty: 34
  • Rejestracja: 19 cze 2016, 11:32
  • Online: 19h 24m 20s
  • Auto: Golf 6 2.0 TDI
  • Silnik: CFFB
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: Golf 6 - 2.0 TDI 195/409 Big Brakes Brembo by Tominator

Post20 mar 2019, 09:58

Nie trzeba nic przeprogramowywać
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: Golf 6 - 2.0 TDI 195/409 Big Brakes Brembo by Tominator

Post20 mar 2019, 10:56

Tominator pisze:Nie trzeba nic przeprogramowywać
W kodowanie ABS koduje się wielkość tarcz a także czy autko stock czy GTI/GTD .
Myślę że w jakimś celu to jednak jest.

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Offline
Awatar użytkownika

WuBu

Stały Bywalec

  • Posty: 322
  • Rejestracja: 07 maja 2016, 21:21
  • Online: 16d 23h 47m 39s
  • Pochwały: 7
  • Auto: VW Golf VII GTD
  • Silnik: CUNA 184 KM TDi
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf 6 - 2.0 TDI 195/409 Big Brakes Brembo by Tominator

Post20 mar 2019, 13:53

Tominator pisze:Nie trzeba nic przeprogramowywać

Sprawność hamulców zależy od wielu czynników między innymi od wielkości klocka, współczynnika tarcia, siły z ją klocek jest dociskany do tarczy, średnicy tarczy.
Kodowanie ABS jest konieczne, ponieważ przy zmianie wielkości tarcz i zacisków inaczej pracuje "tłoczek" i inna jest siła wpompowywania płynu. Większa średnica tłoka -> wieksza siła hamowania -> więcej potrzeba płynu do wpompowania w zacisk.Bez kodowania ABS działa niepoprawnie, szczególnie jeżeli chodzi o korygowanie siły hamowania chociażby w zależności od obciążenia albo w przypadku działania stricte ABS'u czy ESP.
Za ABS odpowiadają czujniki prędkości koła. Więc jeśli ABS bedzie przekłamywał, to i czujnik prędkości koła bedzie oszukiwał.
Offline

A-R-T-U-R

Stały Bywalec

  • Posty: 389
  • Rejestracja: 14 kwie 2014, 08:50
  • Online: 18d 13h 25m 27s
  • Pochwały: 5
  • Auto: Golf VI Match
  • Silnik: CAXA 1.4 TSI
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf 6 - 2.0 TDI 195/409 Big Brakes Brembo by Tominator

Post20 mar 2019, 14:36

gdzie jest czujnik prędkości koła :-k
był mk5, jest mk6 1.4 TSI

Obrazek
Offline
Awatar użytkownika

BRUNO55

Senior Moderator

  • Posty: 1129
  • Rejestracja: 20 mar 2016, 08:15
  • Online: 49d 15h 29m 33s
  • Pochwały: 70
  • Auto: VW GOLF VII Highline
  • Silnik: 1.4 TSI 103 KW CHPA
  • Lokalizacja: CRY

Re: Golf 6 - 2.0 TDI 195/409 Big Brakes Brembo by Tominator

Post20 mar 2019, 16:19

A-R-T-U-R pisze:gdzie jest czujnik prędkości koła :-k

A wiesz co to jest czujnik ABS ?
Obrazek
Alkohol niszczy skórę - głównie na kolanach i łokciach..
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: Golf 6 - 2.0 TDI 195/409 Big Brakes Brembo by Tominator

Post20 mar 2019, 16:29

WuBu pisze:
Tominator pisze:Nie trzeba nic przeprogramowywać

Sprawność hamulców zależy od wielu czynników między innymi od wielkości klocka, współczynnika tarcia, siły z ją klocek jest dociskany do tarczy, średnicy tarczy.
Kodowanie ABS jest konieczne, ponieważ przy zmianie wielkości tarcz i zacisków inaczej pracuje "tłoczek" i inna jest siła wpompowywania płynu. Większa średnica tłoka -> wieksza siła hamowania -> więcej potrzeba płynu do wpompowania w zacisk.Bez kodowania ABS działa niepoprawnie, szczególnie jeżeli chodzi o korygowanie siły hamowania chociażby w zależności od obciążenia albo w przypadku działania stricte ABS'u czy ESP.
.


I to co wyżej to święta prawda.
Moje zapytanie było czysto retoryczne

Kodowanie jest hak najbardziej potrzebne ze względu na inne ciśnienie w układzie hamowania np w przypadku zadziałania brake boost,
System ABS zwiększa ciśnienie w układzie gdy jakiś G wykryje przeciążenie ( tak tak mk6 ten czujnik jest w pompie ABS) następnie oblicza z jaką prędkością naciska się pedał hamulca.

Każdy kto bawił się w zmianę kodowania ABS doskonale odczuł na swojej skórze jak działa xds na strong przy serii A jak przy większej średnicy tarcz w kodowaniu ABS.



Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Offline

A-R-T-U-R

Stały Bywalec

  • Posty: 389
  • Rejestracja: 14 kwie 2014, 08:50
  • Online: 18d 13h 25m 27s
  • Pochwały: 5
  • Auto: Golf VI Match
  • Silnik: CAXA 1.4 TSI
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf 6 - 2.0 TDI 195/409 Big Brakes Brembo by Tominator

Post20 mar 2019, 19:03

BRUNO55 pisze:
A-R-T-U-R pisze:gdzie jest czujnik prędkości koła :-k

A wiesz co to jest czujnik ABS ?

Pytaniem na pytanie się nie odpowiada.
Skoro czujnik prędkości koła to czujnik ABS to wg mnie to jest "masło maślane"
Za ABS odpowiadają czujniki prędkości koła. Więc jeśli ABS bedzie przekłamywał, to i czujnik prędkości koła bedzie oszukiwał.
był mk5, jest mk6 1.4 TSI

Obrazek
Offline

Tominator

Nieśmiały

  • Posty: 34
  • Rejestracja: 19 cze 2016, 11:32
  • Online: 19h 24m 20s
  • Auto: Golf 6 2.0 TDI
  • Silnik: CFFB
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: Golf 6 - 2.0 TDI 195/409 Big Brakes Brembo by Tominator

Post20 mar 2019, 23:20

tberent Twoje pytanie nie bylo retoryczne tylko bezsensowne z powodu braku znajomosci dzialania ukladu abs. WuBu cos Ci dzwoni tylko nie wiesz w ktorym kosciel. Jak chcecie mistrzowie zakodować pompe abs z tego auta pod 380mm i 6 tloczek Brembo ktorego w tym aucie w zadnej konfiguracji nigdy nie bylo? Kodowac mozna jak sobie np jak ktos przelozy do gti heble od rki, w innych przypadkach nie ma zadnego kodowania, bo nikt programu do pompy pod bbk nie wymyslil.
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: Golf 6 - 2.0 TDI 195/409 Big Brakes Brembo by Tominator

Post21 mar 2019, 05:59

Tominator pisze:tberent Twoje pytanie nie bylo retoryczne tylko bezsensowne z powodu braku znajomosci dzialania ukladu abs. WuBu cos Ci dzwoni tylko nie wiesz w ktorym kosciel. Jak chcecie mistrzowie zakodować pompe abs z tego auta pod 380mm i 6 tloczek Brembo ktorego w tym aucie w zadnej konfiguracji nigdy nie bylo? Kodowac mozna jak sobie np jak ktos przelozy do gti heble od rki, w innych przypadkach nie ma zadnego kodowania, bo nikt programu do pompy pod bbk nie wymyslil.
I chcesz mi powiedzieć ze lepiej zostawić kodowanie na 312 z przodu niż na gti przy wsadzeniu większych tarcz :D
Wrzucę co dziś zeszyt serwisowy o ABS to będziesz mógł się wypowiedzieć . Zeszyt serwisowy VW ;)

To ze ktoś kopie doły tonie oznacza ze jest geologiem

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Offline

Tominator

Nieśmiały

  • Posty: 34
  • Rejestracja: 19 cze 2016, 11:32
  • Online: 19h 24m 20s
  • Auto: Golf 6 2.0 TDI
  • Silnik: CFFB
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: Golf 6 - 2.0 TDI 195/409 Big Brakes Brembo by Tominator

Post21 mar 2019, 08:04

Zeby Ci przyblizyc problem pokaze na przykladzie:)
Zadzwoń do jakiegos tunera i zapytaj o taka rzecz:
Masz 2.0 tdi 140KM i wsadzasz big turbo np GTD2060 ale program zamiast seryjnego wgrywasz pod turbo ze 170tki:) bo uwazasz ze jak wgrales program pod wieksze turbo niz seria a nie masz programu pod GTD2060, to turbo GTD2060 bedzie dzialalo poprawniej jak na programie seryjnym:) taka Twoja filozofia, ale kazdy tuner powie Ci ze bedzie to dzialalo rownie chu... jak na seryjnym programie.
Offline
Awatar użytkownika

WuBu

Stały Bywalec

  • Posty: 322
  • Rejestracja: 07 maja 2016, 21:21
  • Online: 16d 23h 47m 39s
  • Pochwały: 7
  • Auto: VW Golf VII GTD
  • Silnik: CUNA 184 KM TDi
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf 6 - 2.0 TDI 195/409 Big Brakes Brembo by Tominator

Post21 mar 2019, 08:29

Tominator pisze:tberent Twoje pytanie nie bylo retoryczne tylko bezsensowne z powodu braku znajomosci dzialania ukladu abs. WuBu cos Ci dzwoni tylko nie wiesz w ktorym kosciel. Jak chcecie mistrzowie zakodować pompe abs z tego auta pod 380mm i 6 tloczek Brembo ktorego w tym aucie w zadnej konfiguracji nigdy nie bylo? Kodowac mozna jak sobie np jak ktos przelozy do gti heble od rki, w innych przypadkach nie ma zadnego kodowania, bo nikt programu do pompy pod bbk nie wymyslil.

Powiem tak...
Twoje auto- Twoje hamulce - Twoje bezpieczeństwo - Twoje życie.
Tylko nie miej pretensji do kogokolwiek, jeśli w chwili krytycznej Abs lub esp nie zadziała.
A tak na marginesie... dla mojego samochodu tez nie było żadnej konfiguracji lane assista a jakoś się zakodowało, skalibrowało etc... i wiele innych tez. I nie trzeba być mistrzem.. wystarczy poprosić, uzupełnić wiedzę, zrozumieć.
I koniec tematu. Nie dyskutuje się z kimś, kto nie jest otwarty na pomoc.
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: Golf 6 - 2.0 TDI 195/409 Big Brakes Brembo by Tominator

Post21 mar 2019, 08:57

Tominator pisze:Zeby Ci przyblizyc problem pokaze na przykladzie:)
Zadzwoń do jakiegos tunera i zapytaj o taka rzecz:
Masz 2.0 tdi 140KM i wsadzasz big turbo np GTD2060 ale program zamiast seryjnego wgrywasz pod turbo ze 170tki:) bo uwazasz ze jak wgrales program pod wieksze turbo niz seria a nie masz programu pod GTD2060, to turbo GTD2060 bedzie dzialalo poprawniej jak na programie seryjnym:) taka Twoja filozofia, ale kazdy tuner powie Ci ze bedzie to dzialalo rownie chu... jak na seryjnym programie.
Chłopie co ty piszesz.
Silnik to jedno a hamulce to drugie.
Każdy tuner mi powie ze większe turbo to więcej powietrza. Więcej powietrza to więcej spalin l. Do tego turbo dziura i inne ale nie o tym będę pisał.

Na logikę tylko powiem . Miałeś np 312 i tak miałeś zakodowane w ABS . Dla takiej tarczy była efektywność hamowania taka a nie inna stąd ABS wiedział jakie ciśnienie ma wytworzyć .

Teraz zwiększyłeś tarcze i efektywność hamowania takiej tarczy jest dużo większa juz 312 a więc siłą z jaką ABS wymusza ciśnienie powinna być inna chyba że za każdym razem lądujasz na szybie z ząbkami.

Chyba ze napiszesz ze zmianą tarcz nie powoduje natychmiastowego działania ABS ale w to nie uwierzę.

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Offline

Tominator

Nieśmiały

  • Posty: 34
  • Rejestracja: 19 cze 2016, 11:32
  • Online: 19h 24m 20s
  • Auto: Golf 6 2.0 TDI
  • Silnik: CFFB
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: Golf 6 - 2.0 TDI 195/409 Big Brakes Brembo by Tominator

Post21 mar 2019, 14:57

Tberent Ty dalej jakbys nic nie zrozumiał, wytlumaczylem Ci na przykładzie turbosprezarki ale i tak nie ogarnales wiec sadze ze juz nie dotrze to do Ciebie mimo kolejnych prob. Nie masz bbk i pewnie nigdy nie miales a wypowiadasz sie w temacie. Moze najpierw sobie takie cos zaloz zebys chociaz mial mgliste pojecie o tym co piszesz. Myslisz ze teraz przy kazdym wcisnieciu hamulca laduje sie na szybie? Nie wiesz jak dziala system hamulcowy, pojecia nie masz jak dziala BBK i jakie sa problemy zalety i wady takiego rozwiazania wiec o czym rozmowa? Doradz kazdemu zeby sobie przekodowal pompe i bedzie git:)
WuBu nie martw sie, cos tam hamulce ogarniam i wszystko mi zadziala zawsze jak trzeba. Nie porownuj lane assista do custom hebli bo to porownanie jak fiata do ferrari. Zaden tuner w PL nie ogarnie kodowania pompy abs pod custom heble. Przynajmniej ja takiego nie znam a wiekszosc ich kojarze. U Was jest jeden problem nie kumacie ze co innego przekodowac seryjne heble na seryjne wieksze heble a co innego na custom, ale juz nic nie poradze. Powodzenia i nie siejcie herezji w necie bo jeszcze ktos uwierzy ze mozna przekodowac kazda pompe na BBK:)
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: Golf 6 - 2.0 TDI 195/409 Big Brakes Brembo by Tominator

Post21 mar 2019, 15:10

A jednak Ty nie rozumiesz.

Chcesz mi wmówić ze kodowanie ABS -u nie ma znaczenia na wielkość tarcz . To się grubo mylisz. Co do takiej przeróbki to już jeden mój dobry przyjaciel ze tego forum miał takie tarcze i wrócił do serii GTI .

Może nie rozumiesz czytanego tekstu ale napisze drukowanymi.

KODOWANIE ABS JEST ZALEŻNE OD RODZAJU SILNIKA, NAPĘDU I WIELKOŚCI TARCZ

I skoro wsadziłeś dużo większe to mógłbyś zmienić kodowanie na GTI

Zatrzymałeś się na myśleniu ale uwierz mi nie takie rzeczy grzebalem w elektronice i VW to naprawdę przemyslal swoje rozwiązania i po coś one są. Chyba ze jesteś zdania że VW daje coś gratis. Otóż nie . Jak by nie musiał to by nawet 2 gram plastiku we wzmocnienie lampy nie dał żeby zejść z kosztów.

W mojej ocenie zmień sobie wartość bajtu 2 na 80 i bajtu 10 na 01
Bo pewnie masz 60 i 06 lub 60 i 03

Przejdź się i zahamuj i zobacz jak będzie ;)

Koniec off bo w sumie twoja fura i zdrowie.

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Offline

Maciek

Forumowicz

  • Posty: 881
  • Rejestracja: 02 paź 2016, 09:35
  • Online: 21d 46m 2s
  • Pochwały: 11
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CAYC 1.6TDI
  • Lokalizacja: Mikolajki

Re: Golf 6 - 2.0 TDI 195/409 Big Brakes Brembo by Tominator

Post21 mar 2019, 15:18

Ja zapytam tak, po co takie hamulce grzebać kombinować i nie wiadomo co wymyslać skoro masz tam około 200km? Nie lepiej i pewnie było zastosować hamulce od GTI? Chyba że chodzi o wypełnienie wolnej przestrzeni między tarcza a felgą, to faktycznie wygląda to bardzo dobrze :D
Offline

Tominator

Nieśmiały

  • Posty: 34
  • Rejestracja: 19 cze 2016, 11:32
  • Online: 19h 24m 20s
  • Auto: Golf 6 2.0 TDI
  • Silnik: CFFB
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: Golf 6 - 2.0 TDI 195/409 Big Brakes Brembo by Tominator

Post21 mar 2019, 15:33

Tberent jestes po prostu nie ogarniety i nie jestem Ci w stanie pomoc skoro nie rozumiesz najprostszych rzeczy i uparles sie na kodowanie jak szczerbaty na suchary. Myslisz ze jak na 6 tloczku i tarczy 380mm gdzie moment hamujacy jest x razy wiekszy od serii przez zwiekszenie promienia i sily nacisku jest od seryjnego jednotloczka zmienisz kodowanie z 312 na 345 to bedzie dobrze? No pier.... takie glupoty ze sie czytac nie chce tego.
NAPISZE JESZCZE DUZYMI LITERAMI ZEBY DO CIEBIE TO DOTARLO
SENS MA KODOWANIE JAK ZMIENIASZ SERIE NA SERIE WIEKSZA I WTEDY SOBIE MOZESZ ROBIC LONG CODING I ZMIENIC BAJT 2 i 10.
NATOMIAST JEZELI MASZ JAKIKOLWIEK BBK TO PRZEKODOWANIE NA DOWOLNY WIEKSZY SETUP NIC CI NIE DA I BEDZIE DZIALO ZAROWNO NIEPRAWIDLOWO W PEWNYCH WARUNKACH NA KODOWANIU 288 jak i na kodowaniu NA 345
ROZUMIESZ?

Maciek, 200 jest bo tym autem jezdzila zona i jej wystarczylo 200. Teraz jezdze ja, moze to jakies szybkie jak R nie bedzie ale ja jezdze kazdym autem na jego mozliwości szybko i hamulce uzywam. Juz nie jednemu dupe takie heble uratowaly. Graty na 300+ sa juz gotowe, w TDI malo kto tyle ma, wtryski CR sa w fazie testow i tak do 3 miesiecy bede mial wszystko ogarniete na 2.6bara ile wyjdzie. Pewnie okolice 300-330KM i 500-550NM, swiata tym nie zwojuje ale GTI po sofcie pogonie kazde😂
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: Golf 6 - 2.0 TDI 195/409 Big Brakes Brembo by Tominator

Post21 mar 2019, 15:38

Pewnie masz rację i bez znaczenia czy masz zakodowane na 280 czy 312 . Skoro masz 2.0 tdi to masz 312 . Myślę że jakby nie było znaczenia to zakoduj na 280 i będzie git :D

Ja nie pojmuje jak można tego nie zrozumieć ze ma to znaczenie i skoro braknjest algorytmu na 380 to bym ustawił możliwie jak najbliższy ale .....

Bezpiecznej jazdy i mówię to szczerze Obrazek

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Offline

Tominator

Nieśmiały

  • Posty: 34
  • Rejestracja: 19 cze 2016, 11:32
  • Online: 19h 24m 20s
  • Auto: Golf 6 2.0 TDI
  • Silnik: CFFB
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: Golf 6 - 2.0 TDI 195/409 Big Brakes Brembo by Tominator

Post21 mar 2019, 16:30

Wywołany juz do tablicy pojezdzilem chwile temu golfem na kodowaniach:
- 40 i 02 czyli seria moja
Kolejno zmienilem na
- 60 i 06 czyli 312/253 i potem test drive
Nastepnie
- 80 i 01 czyli 345/310 i test drive
Zadne z powyzszych kodowan nie zalatwilo problemu blokowania sie (kol tak jak mówiłem:)) zostawilem na 345/310 ale wiekszej roznicy przy takim zestawie jak mam nie zauwazylem, dorzucilem jeszcze wspomaganie brake assist mocniejsze ale tez roznica nie jest jakas bardzo odczuwalna.
Offline

misiek^wro

Sympatyk

  • Posty: 62
  • Rejestracja: 30 kwie 2013, 12:46
  • Online: 1d 2h 6m 33s
  • Auto: Golf Variant MK6
  • Silnik: 2.0 TDI CBAB
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: Golf 6 - 2.0 TDI 195/409 Big Brakes Brembo by Tominator

Post11 kwie 2019, 22:39

Jednak kodowanie ma znaczenie. Ja nie szedłem wcześniej w takie spektakularne efekty jak 6 tłoczek ale 345/310 włożyłem w Octavii. I kodowanie z 312 na 345 naprawdę zrobiło robotę w wypadku juz rozgrzanego układu, gdzie naprawdę czułem różnice jeżdżąc autem na torze. Efekt puchnięcia był zdecydowanie mniej odczuwalny.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Offline
Awatar użytkownika

WuBu

Stały Bywalec

  • Posty: 322
  • Rejestracja: 07 maja 2016, 21:21
  • Online: 16d 23h 47m 39s
  • Pochwały: 7
  • Auto: VW Golf VII GTD
  • Silnik: CUNA 184 KM TDi
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf 6 - 2.0 TDI 195/409 Big Brakes Brembo by Tominator

Post12 kwie 2019, 00:35

misiek^wro pisze:Jednak kodowanie ma znaczenie. Ja nie szedłem wcześniej w takie spektakularne efekty jak 6 tłoczek ale 345/310 włożyłem w Octavii. I kodowanie z 312 na 345 naprawdę zrobiło robotę w wypadku juz rozgrzanego układu, gdzie naprawdę czułem różnice jeżdżąc autem na torze. Efekt puchnięcia był zdecydowanie mniej odczuwalny.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

=D>
PoprzedniaNastępna

Wróć do MK6

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość