Jak w temacie. W swoim samochodzie nie mam tego czujnika, a komputer go wymaga, przez co 24/7 świeci się CEL. Z tego co mi wiadomo montowany był w GTI 2012+ w silnikach CBFA i w innych VW w silnikach CCTA.
Znalazłem ten czujnik w ETCE na obrazku, ale nigdzie nie mogę go znaleźć jako przedmiotu na listach części, ani nie mogę znaleźć jego numeru. Ktoś poratuje? Może akurat ktoś wie, w jakim dziale w ETCE się znajduje albo miał z nim styczność i zna numer części?
Screenshot z ETKI i w kółku znajduję się ten czujnik. Po polsku to coś a la 'czujnik idenfyfikacji chłodnicy', po angielsku 'Direct Ozone Reduction Catalyst Temperature Sensor / Sensor for Ozone Reducing Radiator Identification'.

Taki kod błędu wysypuje VCDS. Początkowo myślałem, że to sonda Lambda, ale po przeanalizowaniu wszystkiego doszedłem do wniosku, że to jest ten czujnik, o którym piszę (~90% pewności).
- Kod: Zaznacz cały
Wednesday,04,March,2015,13:56:31:30570
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.3.0 (x64)
Data version: 20140905
Address 01: Engine Labels: 06J-907-115-CBF.clb
Control Module Part Number: 1K0 907 115 AT HW: 1K0 907 115 AK
Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI 0020
Software Coding: 0403010818070160
Work Shop Code: WSC 01357 011 00200
VCID: 78F998A20BA421DEA3D-802D
1 Fault Found:
009576 - Sensor for Ozone Reducing Radiator Identification
P2568 - 000 - Implausible Signal - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 24133 km
Time Indication: 0
Date: 2020.14.13
Time: 13:53:23
Freeze Frame:
RPM: 1170 /min
Load: 20.4 %
Speed: 16.0 km/h
Temperature: 69.0°C
Temperature: 12.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 14.224 V
Readiness: 0000 0000