Nieśmiały
- Posty: 46
- Rejestracja: 26 wrz 2012, 21:24
- Online: 0s
- Auto: VW Golf 6 GTI
- Silnik: 2.0tsi
- Lokalizacja: Krakow
Hej ,
w przyszłym roku rusza cykl Volkswagen Castrol Cup , moglibyśmy ustawić się na wyjazd na jedną z eliminacji?
szczegóły:
http://www.vwracing.pl
http://volkswagencastrolcup.pl/
Garść informacji dotyczących wyścigów:
Specyfikacja samochodu VW Golf – Racing Edition
- silnik – 2.0 TSI 315 KM (265 KM+ 50 KM z system Push-to-Pass),
- skrzynia biegów DSG z manetkami do zmiany biegów przy kierownicy, Limited Slip Differential firmy Drexler,
- napęd na przednie koła,
- hamulce przód – AP Racing 6-tłokowe, tarcza ɸ 362 mm,
- felgi – ATS 8.5 x 18,
- opony 240/640 x 18 typu slick i wet,
- klatka bezpieczeństwa Cr-Mo- Wiechers Motorsport, homologacja FIA i DSMB
- najnowszej generacji telemetria z GPS firmy AIM,
- sportowe zawieszenie (uni-balls).
System Push-to-Pass - po aktywacji, na kilkanaście sekund zwiększy moc silnika o dodatkowe 50 KM. Będzie go można użyć od kilku do kilkunastu razy podczas wyścigu (w zależności od toru).
Nagrody
Na koniec sezonu dla trzech najlepszych kierowców klasyfikacji generalnej:
- za I miejsce – najnowszy VW Golf 7 + 30 000 euro*
- za II miejsce – 20 000 euro*
- za III miejsce – 10 000 euro*
Dodatkowo 8 000 euro na każdy weekend wyścigowy. Kwota ta zostanie rozdzielona pomiędzy pierwszych 8 zawodników.
*kwoty pieniężne z klasyfikacji generalnej są przeznaczone na dalszy rozwój kariery sportowej zawodnika i będą wypłacane kierowcy na udział w sporcie samochodowym w następnym sezonie. Szczegóły będą zawarte w regulaminie sportowym.
Kalendarz imprezy:
1 Runda, Polska – Tor Poznań (PL), 12-14.04.2013
2 Runda, Słowacja – Slovakia Ring (SK), 26-28.04.2013
3 Runda, Republika Czeska – Autodrom Brno (CZ), 17-19.05.2013
4 Runda, Polska – Tor Poznań (PL), 21-22.06.2013
5 Runda, Austria – Red Bull Ring (A), 23-25.08.2013
6 Runda, Węgry – Hungaroring (H), 20-22.09.2013
7 Runda, Polska – Tor Poznań (PL), 04-06.10.2013
Podczas każdego weekendu pierwszego dnia odbędą się 2 sesje treningowe – każda po 30 minut, oraz sesja kwalifikacyjna (także 30 minutowa). Drugiego dnia zawodnicy wystartują w dwóch wyścigach, które oddzieli kilkugodzinna przerwa. Kolejność startu do drugiego wyścigu ustalą wyniki pierwszego, z założeniem, że pierwsza ósemka wystartuje w odwrotnej kolejności.
Zasady punktacji:
Punkty za wyścig przyznawane będą dla pierwszej dwudziestki zawodników. Punktacja pierwszej rundy będzie o połowę mniejsza:
miejsce pierwsza runda pozostałe rundy
1 30 pkt 60 pkt
2 24 pkt 48 pkt
3 20 pkt 40 pkt
4 17 pkt 34 pkt
5 16 pkt 32 pkt
6 15 pkt 30 pkt
7 14 pkt 28 pkt
8 13 pkt 26 pkt
9 12 pkt 24 pkt
10 11 pkt 22 pkt
11 10 pkt 20 pkt
12 9 pkt 18 pkt
13 8 pkt 16 pkt
14 7 pkt 14 pkt
15 6 pkt 12 pkt
16 5 pkt 10 pkt
17 4 pkt 8 pkt
18 3 pkt 6 pkt
19 2 pkt 4 pkt
20 1 pkt 2 pkt
w przyszłym roku rusza cykl Volkswagen Castrol Cup , moglibyśmy ustawić się na wyjazd na jedną z eliminacji?
szczegóły:
http://www.vwracing.pl
http://volkswagencastrolcup.pl/
Garść informacji dotyczących wyścigów:
Specyfikacja samochodu VW Golf – Racing Edition
- silnik – 2.0 TSI 315 KM (265 KM+ 50 KM z system Push-to-Pass),
- skrzynia biegów DSG z manetkami do zmiany biegów przy kierownicy, Limited Slip Differential firmy Drexler,
- napęd na przednie koła,
- hamulce przód – AP Racing 6-tłokowe, tarcza ɸ 362 mm,
- felgi – ATS 8.5 x 18,
- opony 240/640 x 18 typu slick i wet,
- klatka bezpieczeństwa Cr-Mo- Wiechers Motorsport, homologacja FIA i DSMB
- najnowszej generacji telemetria z GPS firmy AIM,
- sportowe zawieszenie (uni-balls).
System Push-to-Pass - po aktywacji, na kilkanaście sekund zwiększy moc silnika o dodatkowe 50 KM. Będzie go można użyć od kilku do kilkunastu razy podczas wyścigu (w zależności od toru).
Nagrody
Na koniec sezonu dla trzech najlepszych kierowców klasyfikacji generalnej:
- za I miejsce – najnowszy VW Golf 7 + 30 000 euro*
- za II miejsce – 20 000 euro*
- za III miejsce – 10 000 euro*
Dodatkowo 8 000 euro na każdy weekend wyścigowy. Kwota ta zostanie rozdzielona pomiędzy pierwszych 8 zawodników.
*kwoty pieniężne z klasyfikacji generalnej są przeznaczone na dalszy rozwój kariery sportowej zawodnika i będą wypłacane kierowcy na udział w sporcie samochodowym w następnym sezonie. Szczegóły będą zawarte w regulaminie sportowym.
Kalendarz imprezy:
1 Runda, Polska – Tor Poznań (PL), 12-14.04.2013
2 Runda, Słowacja – Slovakia Ring (SK), 26-28.04.2013
3 Runda, Republika Czeska – Autodrom Brno (CZ), 17-19.05.2013
4 Runda, Polska – Tor Poznań (PL), 21-22.06.2013
5 Runda, Austria – Red Bull Ring (A), 23-25.08.2013
6 Runda, Węgry – Hungaroring (H), 20-22.09.2013
7 Runda, Polska – Tor Poznań (PL), 04-06.10.2013
Podczas każdego weekendu pierwszego dnia odbędą się 2 sesje treningowe – każda po 30 minut, oraz sesja kwalifikacyjna (także 30 minutowa). Drugiego dnia zawodnicy wystartują w dwóch wyścigach, które oddzieli kilkugodzinna przerwa. Kolejność startu do drugiego wyścigu ustalą wyniki pierwszego, z założeniem, że pierwsza ósemka wystartuje w odwrotnej kolejności.
Zasady punktacji:
Punkty za wyścig przyznawane będą dla pierwszej dwudziestki zawodników. Punktacja pierwszej rundy będzie o połowę mniejsza:
miejsce pierwsza runda pozostałe rundy
1 30 pkt 60 pkt
2 24 pkt 48 pkt
3 20 pkt 40 pkt
4 17 pkt 34 pkt
5 16 pkt 32 pkt
6 15 pkt 30 pkt
7 14 pkt 28 pkt
8 13 pkt 26 pkt
9 12 pkt 24 pkt
10 11 pkt 22 pkt
11 10 pkt 20 pkt
12 9 pkt 18 pkt
13 8 pkt 16 pkt
14 7 pkt 14 pkt
15 6 pkt 12 pkt
16 5 pkt 10 pkt
17 4 pkt 8 pkt
18 3 pkt 6 pkt
19 2 pkt 4 pkt
20 1 pkt 2 pkt
Ostatnio zmieniony 07 maja 2013, 07:38 przez Almighty, łącznie zmieniany 3 razy
Powód: Aktualizacja kalendarza imprezy
Powód: Aktualizacja kalendarza imprezy