Cześć,
Domyślam się, że Twoje pytanie ma powiązanie z wątkiem, który kilka dni temu założyłeś, a który dotyczy drgań silnika na wolnych obrotach.
Odpowiem Ci w ten sposób... Skupiłbym się raczej na znalezieniu przyczyny tych drgań, a nie na obejściu problemu, poprzez podnoszenie poziomu wolnych obrotów. Teraz podniesiesz do 800, a potem co dalej? Jak silnik, za kolejne 10k kilometrów, będzie Ci nadal wpadał w wibracje, to co, zmienisz na 900? A może na 1000? To nie jest dobre rozwiązanie.
Staraj się uzyskać od serwisu potwierdzenia istnienia "problemu" (bo rozumiem, że nie są to Twoje wymysły, zwidy i halucynacje
). Jeśli serwis potwierdzi fakt istnienia drgań silnika na wolnych obrotach, to podpierając się gwarancją, żądaj usunięcia usterki. Ciebie, jako właściciela auta, nie interesuje, z kim serwis ma konsultować Twój przypadek, u kogo ma zasięgać informacji. Czy to będzie importer na Polskę, czy też producent auta, Ciebie to nie interesuje. Ty masz/chcesz mieć sprawne auto!
Rzecz istotna. W miarę możliwości staraj się mieć na wszystko podkładki (opinie, potwierdzenia, prośby, etc.) Nigdy nie wiadomo, czy nie będą Ci kiedyś potrzebne. Mało miejsca zajmują, a czasami pozwalają wygrać batalię z serwisem/importerem/producentem.
Pozdrawiam.