
Sympatyk
- Posty: 67
- Rejestracja: 09 sty 2013, 11:38
- Lokalizacja: Kraków
- Online: 14h 32m 39s
- Auto: VW Caddy
- Silnik: 1.6 TDI
Witam
Moje poprzednie autko:

Po 4 latach modzenia dorobiło się nowego właściciela. Tymczasem ja postanowiłem uderzyć w coś zupełnie świeżego. Stałem się posiadaczem nowiutkiego MK6 1,2 TSI 105 KM w wersji CityLine
Nowy samochód będzie po części służył jako democar firmy, w której pracuję
Niemniej jednak prosze nie traktować tego projektu jako wyłącznie temat reklamowy, gdyż całość prac jest finansowanych z mojej prywatnej kieszeni oraz z kieszeni kilku sponsorów, którzy objęli przeróbkę swoim patronatem:
- Eibach Polska
- Getem (oryginalne części samochodowe VAG)
- Petrov.pl (części zamienne: oryginalne i zamienniki)
- Danon Car Detailing (kompleksowa kosmetyka samochodowa)
- Meguiar's Polska (importer kosmetyków samochodowych Meguiar's)
- DEAN Wheels (producent felg aluminiowych)
- Ulter Sport Exhausts (wydechy samochodowe)
Zdjęcia z odbioru auta w ASO:



Wnętrze:











Posiada wszystko to co wersja standardowa:
Antena w tylnej szybie
Kierunkowskazy boczne w obudowach lusterek
Nadwozie 5-drzwiowe
Obudowy lusterek i klamki w kolorze czarnym
Szyby termoizolacyjne, w kolorze zielonym
Zderzaki lakierowane w kolorze nadwozia
Aplikacje dekoracyjne "Titan"
Fotel kierowcy, z regulacją wysokości
Kierownica trójramienna
Oparcie kanapy tylnej bez podłokietnika, składane i dzielone
Schowek i dwa miejsca na pojemniki z napojami, w konsoli
środkowej z przodu
Tapicerka siedzeń "Roxy"
Uchwyt na pojemniki z napojami, w konsoli środkowej z tyłu
Poduszka kolanowa dla kierowcy
Poduszka powietrzna dla pasażera - deaktywacja
Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
Poduszki powietrzne z przodu, boczne
Zabezpieczenie antykradzieżowe (Immobiliser)
Zagłówki z przodu, z regulacją wysokości
Zagłówki z tyłu, środkowy obniżony
Elektryczne i funkcjonalne
Centralny zamek sterowany drogą radiową
Klimatyzacja z regulacją manualną "Climatic"
Kolumna kierownicy z możliwością regulacji w dwóch płaszczyznach
Komputer pokładowy "MFA"
Lusterka boczne elektrycznie ustawiane i podgrzewane, lewe lusterko asferyczne
Sygnalizator niewyłączonych świateł, akustyczny
ABS z EBV (elektroniczny rozdział siły hamowania)
ASR (system przeciwdziałający ślizganiu się kół samochodu przy przyspieszaniu)
ESP (elektroniczny system stabilizacji toru jazdy)
Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu, z przodu wentylowane
Isofix - przygotowanie do montażu dwóch fotelików dziecięcych na zewnętrznych siedzeniach z tyłu
MSR (system przeciwdziałający blokowaniu kół napędowych podczas hamowania silnikiem)
Kurtyny powietrzne
Pasy bezpieczeństwa dla foteli przednich, bezwładnościowe, 3-punktowe, z regulacją wysokości
Sygnalizator niezapiętych pasów bezpieczeństwa dla kierowcy i pasażera z przodu, akustyczny
System radiowy "RCD 210" z odtwarzaczem CD, MP3 i 4 głośnikami
Szyby z przodu sterowane elektrycznie
Światła główne z regulacją zasięgu
Wspomaganie układu kierowniczego regulowane w zależności
od prędkości samochodu, elektromechaniczne
Koło zapasowe, pełnowymiarowe
Obręcze stalowe 6J x 15 z kołpakami
- opony 195/65 R 15
- koło zapasowe, pełnowymiarowe
Dodatkowo:
Kolor czarny specjalny
Tapicerka siedzeń "Roxy"
Obudowy lusterek i klamki lakierowane w kolorze nadwozia
Podłokietnik z przodu ze schowkiem
Pakiet "Elementy skórzane":
- dźwignie zmiany biegów oraz hamulca ręcznego obszyte skórą
- kierownica trójramienna obszyta skórą
Wszystkie dotychczasowe modyfikacje:
- usunięte wszystkie oznaczenia z tylnej klapy
- lampy tylne wymienione na LED z wersji GTI Edition 35/R20
- kompletny front z wersji GTI (zderzak, grill, kratki itp...)
- hokej przedniego zderzaka z wersji GTI Edition 35
- obniżone zawieszenie za pomocą sprężyn Eibach Pro-Kit -35 mm
- kompletny tylny zderzak z wersji GTI/GTD
- delikatnie przyciemnione tylne szyby na wzór GTI/GTD
- kompletna korekta lakieru i zabezpieczenie go powłoką kwarcową 4nano Lack Protect 3d
- kompletne progi z wersji GTI
- alufelgi 18" replika z GTI MK5/MK6 - 8J ET35
- nowe opony letnie Nankang AS1 215/40/18
Zdjęcia zgromadzonych części:
Znaczek GTI w przedni grill

Mocowania zderzaka GTI


Grill przedni z wersji GTI

Kratki halogenów pod zderzak GTI


Halogeny pod zderzak GTI


Kratka środkowa zderzaka GTI

Zderzak GTI z zaślepkami na spryskiwacze reflektorów

Ciemne tylne lampy z wersji GTI

Części niezbędne do złożenia tylnego zderzaka z GTI




Lampy LED z GTI 35/R20/ na tył













Montaż progów:
Potrzebujemy:
- zmywacz silikonowy BOLL lub jakiś odtłuszczacz
- taśmę dwustronną (użyłem firmy NORTON - ponoć the best)

Tasma jest bardzo cienka, wiec do przyklejenia progow musialem zrobic 40 plasterkow (sklejone z 4 warstw tasmy) - grubosc 1 plasterka jakies 3 mm

Kazdy plasterek przyklejamy do progow w miejscu otworów na wkrety - przed klejeniem nalezy odtluscic progi.


Tak wyglada gotowy do przyklejenia próg

Teraz idziemy do auta zeby sie pod nie polozyc i zdemontowac takie oto gumowe zaslepki. Liczac od przodu samochodu demontujemy pierwszą i trzecią z nich, a nastepnie odkrecamy srubke przy tylnym kole - rowniez pod progiem.

Na miejsce zaslepek zakladamy uchwyty montazowe i po wlozeniu klinujemy je tym plastikowym "kołkiem"


Teraz odtluszczamy nasz prog mikrofibra i zmywaczem, a nastepnie przykrecamy prog do uchwytow montazowych (2x) i do wykreconej wczesniej srubki przy tylnym kole - prog nam sobie "zwisa"

Odklejamy nasze papierki na tasmie dwustronnej i przyklejamy prog do auta - na koniec przylapujac calosc na tasmie delfince, i zostawiamy do rana

O wyśmienitą kondycję powłoki lakierniczej dbają profesjonaliści – studio kosmetyki samochodowej Danon Car Detailing z Krakowa oraz sklep Crystaildetail.pl:


























- fabrycznie nowe felgi 18" x 8J szerokości we wzorze VW Detroit

Pierwszy, prototypowy wydech do 1,2 TSI (GTI style) w wykonaniu Ulter Sport i przyciemnione szyby w Venaplex Kraków:




Kolejne planowane modyfikacje:
- zmiany we wnętrzu (akcenty z GTI: fotele, tapicerki, dodatki)
Pakiet zima i kilka luźnych shotów:
ContiWinter Contact TS850





99% części jest fabrycznie nowych i oryginalnych VW. Projekt ma być wykonany na najwyższym poziomie - godnie dla fabrycznie nowego samochodu!
Kilka fotek: jesień/zima 2012:







Moje poprzednie autko:

Po 4 latach modzenia dorobiło się nowego właściciela. Tymczasem ja postanowiłem uderzyć w coś zupełnie świeżego. Stałem się posiadaczem nowiutkiego MK6 1,2 TSI 105 KM w wersji CityLine
Nowy samochód będzie po części służył jako democar firmy, w której pracuję
Niemniej jednak prosze nie traktować tego projektu jako wyłącznie temat reklamowy, gdyż całość prac jest finansowanych z mojej prywatnej kieszeni oraz z kieszeni kilku sponsorów, którzy objęli przeróbkę swoim patronatem:
- Eibach Polska
- Getem (oryginalne części samochodowe VAG)
- Petrov.pl (części zamienne: oryginalne i zamienniki)
- Danon Car Detailing (kompleksowa kosmetyka samochodowa)
- Meguiar's Polska (importer kosmetyków samochodowych Meguiar's)
- DEAN Wheels (producent felg aluminiowych)
- Ulter Sport Exhausts (wydechy samochodowe)
Zdjęcia z odbioru auta w ASO:



Wnętrze:











Posiada wszystko to co wersja standardowa:
Antena w tylnej szybie
Kierunkowskazy boczne w obudowach lusterek
Nadwozie 5-drzwiowe
Obudowy lusterek i klamki w kolorze czarnym
Szyby termoizolacyjne, w kolorze zielonym
Zderzaki lakierowane w kolorze nadwozia
Aplikacje dekoracyjne "Titan"
Fotel kierowcy, z regulacją wysokości
Kierownica trójramienna
Oparcie kanapy tylnej bez podłokietnika, składane i dzielone
Schowek i dwa miejsca na pojemniki z napojami, w konsoli
środkowej z przodu
Tapicerka siedzeń "Roxy"
Uchwyt na pojemniki z napojami, w konsoli środkowej z tyłu
Poduszka kolanowa dla kierowcy
Poduszka powietrzna dla pasażera - deaktywacja
Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
Poduszki powietrzne z przodu, boczne
Zabezpieczenie antykradzieżowe (Immobiliser)
Zagłówki z przodu, z regulacją wysokości
Zagłówki z tyłu, środkowy obniżony
Elektryczne i funkcjonalne
Centralny zamek sterowany drogą radiową
Klimatyzacja z regulacją manualną "Climatic"
Kolumna kierownicy z możliwością regulacji w dwóch płaszczyznach
Komputer pokładowy "MFA"
Lusterka boczne elektrycznie ustawiane i podgrzewane, lewe lusterko asferyczne
Sygnalizator niewyłączonych świateł, akustyczny
ABS z EBV (elektroniczny rozdział siły hamowania)
ASR (system przeciwdziałający ślizganiu się kół samochodu przy przyspieszaniu)
ESP (elektroniczny system stabilizacji toru jazdy)
Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu, z przodu wentylowane
Isofix - przygotowanie do montażu dwóch fotelików dziecięcych na zewnętrznych siedzeniach z tyłu
MSR (system przeciwdziałający blokowaniu kół napędowych podczas hamowania silnikiem)
Kurtyny powietrzne
Pasy bezpieczeństwa dla foteli przednich, bezwładnościowe, 3-punktowe, z regulacją wysokości
Sygnalizator niezapiętych pasów bezpieczeństwa dla kierowcy i pasażera z przodu, akustyczny
System radiowy "RCD 210" z odtwarzaczem CD, MP3 i 4 głośnikami
Szyby z przodu sterowane elektrycznie
Światła główne z regulacją zasięgu
Wspomaganie układu kierowniczego regulowane w zależności
od prędkości samochodu, elektromechaniczne
Koło zapasowe, pełnowymiarowe
Obręcze stalowe 6J x 15 z kołpakami
- opony 195/65 R 15
- koło zapasowe, pełnowymiarowe
Dodatkowo:
Kolor czarny specjalny
Tapicerka siedzeń "Roxy"
Obudowy lusterek i klamki lakierowane w kolorze nadwozia
Podłokietnik z przodu ze schowkiem
Pakiet "Elementy skórzane":
- dźwignie zmiany biegów oraz hamulca ręcznego obszyte skórą
- kierownica trójramienna obszyta skórą
Wszystkie dotychczasowe modyfikacje:
- usunięte wszystkie oznaczenia z tylnej klapy
- lampy tylne wymienione na LED z wersji GTI Edition 35/R20
- kompletny front z wersji GTI (zderzak, grill, kratki itp...)
- hokej przedniego zderzaka z wersji GTI Edition 35
- obniżone zawieszenie za pomocą sprężyn Eibach Pro-Kit -35 mm
- kompletny tylny zderzak z wersji GTI/GTD
- delikatnie przyciemnione tylne szyby na wzór GTI/GTD
- kompletna korekta lakieru i zabezpieczenie go powłoką kwarcową 4nano Lack Protect 3d
- kompletne progi z wersji GTI
- alufelgi 18" replika z GTI MK5/MK6 - 8J ET35
- nowe opony letnie Nankang AS1 215/40/18
Zdjęcia zgromadzonych części:
Znaczek GTI w przedni grill

Mocowania zderzaka GTI


Grill przedni z wersji GTI

Kratki halogenów pod zderzak GTI


Halogeny pod zderzak GTI


Kratka środkowa zderzaka GTI

Zderzak GTI z zaślepkami na spryskiwacze reflektorów

Ciemne tylne lampy z wersji GTI

Części niezbędne do złożenia tylnego zderzaka z GTI




Lampy LED z GTI 35/R20/ na tył













Montaż progów:
Potrzebujemy:
- zmywacz silikonowy BOLL lub jakiś odtłuszczacz
- taśmę dwustronną (użyłem firmy NORTON - ponoć the best)

Tasma jest bardzo cienka, wiec do przyklejenia progow musialem zrobic 40 plasterkow (sklejone z 4 warstw tasmy) - grubosc 1 plasterka jakies 3 mm

Kazdy plasterek przyklejamy do progow w miejscu otworów na wkrety - przed klejeniem nalezy odtluscic progi.


Tak wyglada gotowy do przyklejenia próg

Teraz idziemy do auta zeby sie pod nie polozyc i zdemontowac takie oto gumowe zaslepki. Liczac od przodu samochodu demontujemy pierwszą i trzecią z nich, a nastepnie odkrecamy srubke przy tylnym kole - rowniez pod progiem.

Na miejsce zaslepek zakladamy uchwyty montazowe i po wlozeniu klinujemy je tym plastikowym "kołkiem"


Teraz odtluszczamy nasz prog mikrofibra i zmywaczem, a nastepnie przykrecamy prog do uchwytow montazowych (2x) i do wykreconej wczesniej srubki przy tylnym kole - prog nam sobie "zwisa"

Odklejamy nasze papierki na tasmie dwustronnej i przyklejamy prog do auta - na koniec przylapujac calosc na tasmie delfince, i zostawiamy do rana

O wyśmienitą kondycję powłoki lakierniczej dbają profesjonaliści – studio kosmetyki samochodowej Danon Car Detailing z Krakowa oraz sklep Crystaildetail.pl:


























- fabrycznie nowe felgi 18" x 8J szerokości we wzorze VW Detroit

Pierwszy, prototypowy wydech do 1,2 TSI (GTI style) w wykonaniu Ulter Sport i przyciemnione szyby w Venaplex Kraków:




Kolejne planowane modyfikacje:
- zmiany we wnętrzu (akcenty z GTI: fotele, tapicerki, dodatki)
Pakiet zima i kilka luźnych shotów:
ContiWinter Contact TS850





99% części jest fabrycznie nowych i oryginalnych VW. Projekt ma być wykonany na najwyższym poziomie - godnie dla fabrycznie nowego samochodu!

Kilka fotek: jesień/zima 2012:






