Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie nowy, regenerowany czy używka. Oczywiście wiadomo nowy to nowy, ale i cena też nie mała. Sam założyłem temat w ramach powiedzmy sondy wśród forumowiczów
http://forum.golf6.pl/mk6-uklad-napedowy/wtryskiwacze-03l130277b-regenerowane-vs-uzywki-t6113.html. Ale w zasadzie to niewiele się dowiedziałem, a że u mnie też ze względu na spalanie wtryski kwalifikują się do wymiany, to się jak na razie waham. Aktualnie pozyskuje wiedzę i części do samodzielnej wymiany. W zasadzie poza samym wtryskiwaczem mam już chyba wszystko
. Z wymianą utknąłem również z powodu zalania zbiornika specyfikiem LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG, bo efekt przerósł moje oczekiwania jak średnie spalanie spadło o 1.5 litra. Tylko nie wiem ile ten entuzjazm będzie trwał.
Koszt wymiany wtryskiwacza w moim regionie zaczyna się od 40 zł w górę za wymianę + koszt wtryskiwacza. To zależy jak bardzo mocno siedzi. Aczkolwiek w tych silnikach wtryski raczej wychodzą lekko.
Co do wycieku paliwa to musisz sprawdzić skąd to paliwo się sączy. Czasami lubi lać się z przelewu tam jest taki oring.
PS
No i chyba temat nie w tym dziale, a w mk6.
Ostatnio zmieniony 13 lis 2017, 14:16 przez
hoses, łącznie zmieniany 1 raz