BRUNO55 pisze:markiii pisze:Witam golf 2.0 110km
Mam problem z klimą, czynnik jest, nawiew jest, szczelność też. Co w pierwszej kolejności sprawdzić???
Podłącz VCDS-a. Może coś pokarze.
Skanowałem właśnie , żadnych błędów nie ma

Tylko ten błąd mam
- Kod: Zaznacz cały
Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels:. 1K0-937-08x-09.clb
Part No SW: 1K0 937 086 C HW: 1K0 937 086 C
Component: BCM PQ35 M 103 0541
Revision: 00103 AE
Coding: 40180A3AF0251AC040080080340081E443510088536D8160648020200000
Shop #: WSC 01357 011 00200
VCID: 306E285C632352C63A-8064
Subsystem 1 - Part No: 1K1 955 119 E Labels: 1KX-955-119.CLB
Component: Wischer 24080 21 0501
Coding: 009795
Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 AH Labels: 1K0-955-559-AG.CLB
Component: RLS 210809 05 54 0402
Coding: 0730AD
1 Fault Found:
00907 - Intervention load Management
000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 3
Reset counter: 154
Mileage: 172150 km
Time Indication: 0
Date: 2012.10.28
Time: 15:43:08
Freeze Frame:
Term 15 On
Voltage: 11.90 V
ON
ON
Term 50 Off
OFF
OFF
laren0 pisze:Jedź do gościa co naprawia klimy i niech sprawdzi czy sprzęgło włączające AC działa lub teraz jak jest tak ciepło możesz sprawdzić przy wyciszonym radiu (otwartych drzwiach) gdy załączasz AC czy słychać będzie że silnik inaczej zaczyna pracować( zmienia sie jego obciażenie).
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Sprawdzał mi na miejscu i przy włączonym AC nie ma żadnej reakcji.
marmi pisze:Nie zawsze zmienia się odgłoś pracy, zajrzyj pod maskę, którą masz sprężarkę w aucie?
https://www.my-gti.com/2583/volkswagen- ... or-failureJesli ze śrubka i jest odrobinkę wykręcona i nie kręci się ze sprężarka to wiadomo co jest...
Jesli jest ok nalezy sprawdzić czy jest napięcie na wtyczce.
Po otwarciu maski nie wiem czy jestem w stanie cokolwiek tam dojrzeć, tylko że śruba od sprzęgła sprężarki nie rusza się czyli wieloklin nie jest zerwany.