No właśnie chyba nie do końca, tutaj info z forum A3:
Temat ten służyć ma dyskusji o silnikach stosowanych w poliftowym modelu, dotyczy on następujących kodów silników:
- 2.0 TDI CBAA (100kW/136KM), montowany w okresie kwiecien 2008 - maj 2010
- 2.0 TDI CBAB (103kW/140KM), montowany w okresie kwiecien 2008 - maj 2010
- 2.0 TDI CBBB (125kW/170KM), montowany w okresie lipiec 2008 - maj 2010
- 2.0 TDI CFFA (100kW/136KM), montowany w okresie listopad 2009 - marzec 2013
- 2.0 TDI CFFB (103kW/140KM), montowany w okresie listopad 2009 - marzec 2013
- 2.0 TDI CFGB (125kW/170KM), montowany w okresie maj 2010 - marzec 2013
W silnikach CR wyelimowano wady poprzedników ale też dodane nowe, niespotykane dotąd w A3 problemy.
Głównym problemem silników CBxx jest konstrukcja napędu pompy, która została zrealizowana podobnie jak we wzdłużnych silnikach PD stosowanych w A4. Problematycznym elementem jest zabierak (tzw imbus), ktory ulega wytarciu (razem z nim gniazdo w module wałków).
W późniejszych modelach silników CBxx (produkcja od października 2009) problem ten wyelimonowano stosując dłuższy zabierak (zamiast 77mm zastosowano 100mm) oraz pogłębiając gniazdo w module wałków.
Silniki CFxx od początku produkcji posiadają dłuższy zabierak.
Nigdzie nie ma mowy o wersji 110KM i stąd moje pytania