Regulamin forumRozrząd, układ korbowy, przepływomierz, turbo, intercooler, układ paliwowy, układ smarowania, sterowanie silnikiem ECM, sterowanie zapłonem, świece, przewody zapłonowe, rozdzielacze, chłodnica, pompa wody, wycieki płynu chłodniczego, przegrzewanie silnika, niedogrzanie silnika, czujniki, wskaźniki temperatury.
Pamiętaj:
Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
Witam, nastawiłem się na zakupy Golf 6 lub Scirocco z silnkiem 2.0 TSI z tego co wiem silnik ma problemy z rozrządem i znikającym olejem Moje pytanie brzmi, który z kodów silnika 2.0 TSI jest "najlepszy" lub tez po prostu najmniej awaryjny...
Ciężko stwierdzić, który jest najlepszy, wszystko zależy od tego jak samochód był użytkowany i serwisowany. Najlepiej silnik 2.0 TSI brać od 2011 roku - podobno jest "poprawiony". Ja sam posiadam GTI z 2011 roku z silnikiem 2.0 TSI o oznaczeniu CCZB i póki co odpukać nic się nie dzieje
Też mam CCZB, to chyba najbardziej popularny "GTI" Jak dbasz tak masz. Wszystko zależy czy ktoś nie robił jakiś "drutów" czy wymieniał olej na czas czy dbał o turbo itp. Pamiętaj najwazniejszy jest stan i historia samochodu Powodzenia w szukaniu.