Regulamin forumXenony, halogeny, kierunkowskazy, lampki obrysowe, lampy przednie, tylne, światła stop, żarówki wew. i zew.. itp. świecące elementy.
Pamiętaj:
Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
Jeśli chodzi o jak to nazywasz "kroczące kierunkowskazy" to niestety nie da się tego ogarnąć. Taka funkcja realizowana jest przez elektronikę wewnątrz lampy. Mała ciekawostka: Golf 7 facelifting w wersji high ma takie lampy -
Co do "kroczących kierunkowskazów" - ktoś w Polsce robi moduły tego typu do G7. Nie wygląda to dokładnie tak samo jak w najnowszych Audi, ale w mojej opinii dość dobrze "udaje".
Marras pisze:Dzieki. Opis brzmi zachecajaco. Jedyne ponad 200 km z Wielkopolski. Musze zadzwonic
Marras i co udało sie ? Jakieś wieści ?
Problem polega na tym że zanim podejde fo tematu pewnie lato nastanie. Do Polski wybieram sie na Wielkanoc a modyfikacje może uda sie zrobic do jesieni o ile znajdę czas przy następnej wizycie. Takie życie
Tym semi dynamic jednak daleko do prawdziwego dynamicznego kierunkowskazu. Ta "animacja" ma raptem dwie klatki: najpierw zapala się cały kierunkowskaz w lampie w klapie, a po kilkudziesięciu milisekundach cały w lampie w nadkolu. Ten moduł to tak naprawdę jest tylko opóźnienie sygnału zasilającego kierunkowskaz lampy w nadkolu - prosty układ czasowy i pewnie jakiś przekaźnik. Koszt komponentów to jakieś kilkanaście PLN, a cena na tej aukcji to jakiś kosmos.
Poza tym po założeniu takiego modułu działa on zawsze, czyli zarówno kiedy włącza się kierunkowskaz (na jedną stronę) jak i światła awaryjne. Natomiast przy fabrycznych lampach z dynamicznym kierunkowskazem są przypadki kiedy "animacja" nie działa np. przy awaryjnym hamowaniu. Tyle tylko, że tego raczej nikt nie sprawdzi (diagnosta przy przeglądzie, policja, ...)
Tym semi dynamic jednak daleko do prawdziwego dynamicznego kierunkowskazu. Ta "animacja" ma raptem dwie klatki: najpierw zapala się cały kierunkowskaz w lampie w klapie, a po kilkudziesięciu milisekundach cały w lampie w nadkolu. Ten moduł to tak naprawdę jest tylko opóźnienie sygnału zasilającego kierunkowskaz lampy w nadkolu - prosty układ czasowy i pewnie jakiś przekaźnik. Koszt komponentów to jakieś kilkanaście PLN, a cena na tej aukcji to jakiś kosmos.
Poza tym po założeniu takiego modułu działa on zawsze, czyli zarówno kiedy włącza się kierunkowskaz (na jedną stronę) jak i światła awaryjne. Natomiast przy fabrycznych lampach z dynamicznym kierunkowskazem są przypadki kiedy "animacja" nie działa np. przy awaryjnym hamowaniu. Tyle tylko, że tego raczej nikt nie sprawdzi (diagnosta przy przeglądzie, policja, ...)
zgadzam się w pełni z kolegą a wiem o czym mówię bo próbowałem już takie coś zrobić jednak efekt przy "płynącym" włączaniu i wyłączaniu jest lepszy, takie lampy już są do nabycia oczywiście cena zaporowa.
Ta cena zaporowa to jaka ? Pewnie sa to nowe oryginalne lampy po rozebraniu, modyfikacji pasków LED i sklejeniu.
Nie jest to towar 100% pewny.
Czyli chyba nie da sie zrobić pełnej dynamiki. Chociaz te chińskie moduły na pokazowym filmie wyglądaja dobrze. Tylko nie znam ceny, bo znaczki wyskakuja chińskie. Czy może to też całe lampy? Co sądzicie ?
W Golfie FL lampy z kroczacymi kierunkowskazami nazwano LED 3D, dostepne za doplata 1640zl dla Highline, GTD, GTE oraz przyciemniane w standardzie dla R. Za jakis czas pojawia sie zapewne z rozbitkow na rynku, a nie sadze zeby ksztalt sie zmienil w stosunku do przedliftowego Golfa.
amargro pisze:W Golfie FL lampy z kroczacymi kierunkowskazami nazwano LED 3D, dostepne za doplata 1640zl dla Highline, GTD, GTE oraz przyciemniane w standardzie dla R. Za jakis czas pojawia sie zapewne z rozbitkow na rynku, a nie sadze zeby ksztalt sie zmienil w stosunku do przedliftowego Golfa.
Dziekujemy za info. Lampy na 99% beda pasowały. Ta cena to dopłata. Troche dziwne, to Highline i GTD nie będą miały lamp LED w standardzie ?
Zalewne regularna cena w ASO zs komplecik LED 3D wyniesie około 3 tysiaki. Z rozbitych aut może z 500 zł taniej. Droga zabawa
5G1052200D LED Rückleuchten abgedunkelt in Faceliftoptik für Golf 7 ab 2013 (Ohne dynamisches Blinken) 5G1052200C LED Rückleuchten in "alter" Golf 7 Optik mit dynamischem Blinker ab Golf MJ2017 da besonderes BMC benötigt wird.
Ale o zestawie 5G1052200D nie ma nigdzie żadnych danych.
To za 519 Euro sa oryginalne lampy Vw do modelu '2017 ale to cena za jedna stronę czy komplet? No i czy to tylko SD LED czy kroczące? Bo vw w nowym modelu ma chyba 2 rodzaje. Pytanie jak będą pasować do aut sprzed liftingu (kodowanie)
To do tych oryginalnych Vw aby zamontować w starym Golfie 7 trzeba kupić wiązkę za 20 Euro i będą dynamiczne kierunkowskazy ?
Za 679 Euro sa na ebayu ale to chyba "Chińszczyzna" i napisane ze dedykowane dla roczników od 2012
To drugie to jak kolega nazywa retrolift. Obydwie części zaczynają równolegle? Znaczy lewa i prawa? To ten komplet z ebaya ma kroczące kierunkowskazy czy tylko 3D LED ?
Wiem tyle ile można wyczytać z linków. 5G1052200C - "ŚWIATŁA TYLNE LED GOLF 7 GP HB" cena w Motorpol 2580 zł Jest to oryginalny zestaw VW do doposażenia w lampy LED "Mit animiertem Blinker", czyli wg mnie z kroczącymi kierunkowskazami.
Jest to oficjalny zestaw więc można się pytać w ASO, oczywiście poza tym że są do modeli poliftowych 2017 z standardowymi LED to na pewno nikt tam nie powie nic na temat montażu ich do starszych modeli.
Tutaj przykład i świetne porównanie poliftowego LED standard i LED z oryginalnymi animowanymi kierunkowskazami.
Nawiązując do powyższego filmiku, mając takie lampy jak na czarnym Golfie poprzez zestaw 5G1052200C można przerobić na identyczne jak na białym. Jak widać w instrukcji od tego zestawu - potrzebne są nowe przewody + kodowanie przez SVM.
Co do lamp z linku do ebay - piszą, że "Original Volkswagen LED-Rückleuchten Golf VII Nachrüst-Kit", ale kto ich wie. "obydwie części zaczynają równolegle", chodzi o części wewnętrzną i zewnętrzną - mamy lampy w klapie bagażnika i na karoserii zewnętrznej. Np. włączając prawy kierunkowskaz lampy z części zewnętrznej i wewnętrznej prawej strony zaczynałby się świecić w tym samym momencie - efekt dynamiki byłby w obrębie "klosza" a nie całości, popsułoby to cały efekt.
5G1052200 to starszy zestaw doposażenia w tylnie światła LED wersji R (normalne LED przyciemnione) dla Golfów wyposażonych fabrycznie w lampy z żarówkami. (od 2012) Oryginalny zestaw zawiera lampy i wiązkę z instrukcją montażu, natomiast w Car Systems można zakupić tą wiązkę osobno. Piszę o tym po to, że jeśli ma być rzeczywiste oddzielne sterowanie kierunkowskazem wewnętrznym i zewnętrznym to muszą być osobne przewody. Potencjalnie taka wiązka już to umożliwia, reszta to sterowanie z BCM (Body Control Module) i elektronika lampy.
Aby mieć pewność kompatybilności lamp polifowych z autami przedliftem to trzeba po prostu porównać schematy elektryczne i wersję SW i HW modułów BCM łącznie z ich kodowaniem. Do lamp poliftowych z kroczącymi kierunkowskazami są prawdopodobnie też nowe kostki zastosowane (1K8 972 928).
Dzień dobry Widziałem ze swego czasu szukali Panowie rozwiązania na temat pływających kierunkowskazów. W bardzo niskiej cenie oferuję takie moduły które sam zaprojektowałem. Na filmie ukazuję jak to działa. Podzielone klosze (błotnik/bagażnik) nie są problemem. Może zgrać dwa sterowniki by zachowały płynność świecenia. https://www.youtube.com/watch?v=MBw0MMz6Fs8 Dostępne również 15 kanałami wyjściowymi. W razie pytań proszę o maila rso20@wp.pl Pozdrawiam
Kalafior999 pisze:Widziałem ze swego czasu szukali Panowie rozwiązania na temat pływających kierunkowskazów. W bardzo niskiej cenie oferuję takie moduły które sam zaprojektowałem.
No czyli jaka to oferta i cena ? może jakaś aukcja, sklep itp.