A co może byc jeszcze przyczyną takiego zachowania, bo u mnie czasami - nie zawsze, ale zazwyczaj przy dużym obciążeniu - np. praca klimy na max obrotach i zimnym silniku - potrafi się zdusić przy ruszaniu, czasami jest normalnie, w innym przypadku potrafi zdechnąć, wtedy też odczuwalnie ma mniejsza moc również w wyższym zakresie obrotów (również w trakcie załączenia turbiny).
Zimą po takim zachowaniu zazwyczaj zapala się kontrolka DPF-a i po procedurze wypalenia - samochód zachowuje się zupełnie inaczej - nie ma żadnych problemów, ale w sezonie letnim kontrolka DPF-a nie zapala się praktycznie w ogóle (oczywiście DPF czasami się wypala, ale tylko poprzez podniesienie obrotów można to zauważyć - nigdy przez zapalenie kontrolki DPF-a).
Mam w firmie Caddy-ego z tym samym silnikiem,lecz inną skrzynią jak mniemam, oczywiście jazda jest nieco inna, ale na pewno przy wolnych obrotach nie ma żadnego zamulenia, jak u mnie. Fakt że ja mam przebieg 190 tyś prawie, a Caddy 55, no ale...
P.S. Mam nadzieję, że to co napisałem jest zrozumiałe... choć trochę
Jakieś sugestie?