23 sie 2016, 19:24
Witam,
prosze o pomoc i podanie potencjalnych przyczyn występowania poniższgo odczytu błędu. Liczę na wasze doświadczenie. Błąd pojawia się przeważnie po rozruchu cipłego silnika co jakiś 200, 300 km po wystąpieniu błędu nie ma spadku mocy autko śmiga normalnie no może pojawia sie mała dziura przy przyspieszaniu.
Auto Golf MK6 GTI 2011 rok
Dzięki za pomoc.
Wojtek
P0101
Usterka obwodu przepływu powietrza w zakresie Masy lub Objętości
przepływu - Zakres/Jakość pracy obwodu
Stan kodu usterki
Kod usterki jest potwierdzony
Stan silnika podczas wystąpienia usterek
Dane natychmiastowe podczas kodu błędu: P0101
Stan obiegu paliwa 1: Zamknięta pętla
Stan obiegu paliwa 2: Nieużywany
Szacowane naładowanie: 24.7 %
Temperatura płynu chłodzącego: 92 °C
Krótkoterminowa regulacja dawki paliwa droga 1: +0.8 %
Długoterminowa regulacja dawki paliwa droga 1: -24.2 %
Prędkość obrotowa silnika: 2097 obr/min
Prędkość pojazdu: 56 km/h
Włącz zapłon: 16.5 °
Temperatura powietrza dolotowego: 47 °C
Przepływ powietrza dolotowego: 15.88 g/s
Położenie bezwzględne przepustnicy: 18.0 %
Czas miniony od uruchomienia silnika: 172 sekundy
Napięcie paliwa na wspólnej szynie: 85.2 bar
Polecenie oczyszczania pary: 0.0 %
Ciśnienie barometryczne: 0.99 bar
Napięcie modułu kontroli: 14.088 V
Bezwzględne naładowanie silnika: 38.0 %
Polecenie odpowiadające współczynnikowi paliwa/powietrza: 0.999
Położenie względne przepustnicy: 8.2 %
Temperatura powietrza otoczenia: 21 °C
Położenie bezwzględne przepustnicy gazu B: 17.6 %
Położenie pedału gazu D: 35.7 %
Położenie pedału gazu E: 35.7 %
Polecenie siłownika przepustnicy gazu: 10.6 %
Długoterminowa kompensacja czujnika O2 droga 1 i 3: 0.0 %