Cześć wszystkim, posiadam Golfa VI z 2009r. 110tys. przebiegu z motorem 2.0TDi CBAB 140KM, problem jaki posiada moje auto to buczenie, które występuje od 1100rpm a które cichnie w miarę zwiększania obrotów i znika zupełnie w okolicach 1500rpm. Pojawia się chwilę po ustabilizowaniu obrotów, czyli jak np. będę jechał z równymi obrotami 1100, 1200 aż do 1500rpm Teraz najciekawsze: miałem to samo w Audi A3 2004r. 1.9TDI w tym samym zakresie obrotów, spotkałem się również z podobnym problemem na forum passata
http://forum.vw-passat.pl/threads/46473-Buczenie-w-kabinie-przy-1100-1600-obr-min-passat-B6-170KM 
Może ktoś z Was przerabiał temat? Wydaje mi się, że buczeniu towarzyszą bardzo delikatne wibracje o wysokiej amplitudzie drgań.... W A3 nie pomogła wymiana wszystkich poduszek silnika, tutaj raczej tez nie pomoże... Nie mam pojęcia czy coś w komorze silnika wpada w rezonans czy co to może być? Buczenie ma niski ton, jest wyraźnie słyszalne i bardzo nieprzyjemne :/ W ASO chcieli mi wymieniać wlot powietrza, ten przy przednim pasie, ale popukałem się w głowę do mechanika, kawałek plastiku nie wywoła takiego buczenia... Nie w kilku różnych modelach auta... Ciekawe jest to, że występuje tylko od 1100-1500rpm i w aktualnie posiadanym Golfie i w A3, którą miałem przed VW, najlepiej słyszane na 1,2 biegu... Stawiam dużą flaszkę wódki osobie, która jest w stanie pomóc..

Na forum vwgolfa znalazłem coś takiego:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=423654&start=14#p5638652, ktoś ma pomysł jak zdiagnozować koło alternatora?