Marka/Model: VW Golf 7
Rok produkcji: 2014
Silnik/Pojemność/Moc: 1,2 tsi 105KM
Kolor: Biały
Układ napędowy: Przedni, skrzynia manualna 6B
Zawieszenie: OEM
Car Audio: Orginalne
Wyposażenie: 4x el. szyby, Klimatyzacja manualna, Composition media, Hak pol automatyczny + kamera, Aktywny tempomat, podgrzewane siedzenia przód, kierownica multifunkcyjna
Modyfikacje zrealizowane: -
Modyfikacje planowane: Koła 18 lub 19 cali na następny sezon, dyfuzor od gti plus podwójny wydech, przyciemnić szyby, montaż czujników parkowania.
Witam, mam na imię Michał i mieszkam aktualnie w Szwecji.
Golfa kupiłem w połowie grudnia z przebiegiem 17.000 km, zarejestrowany w maju 2014 roku.
Silnik 1.2 tsi nie jest jakąś rakieta, ale bardzo pozytywnie zaskoczył mnie elastycznością i chęcią do przyspieszania od niskich obrotów. Dla porównania miałem wcześniej golfa 6 z 2012 roku 1.6 tdi 105 koni i diesel niestety potrzebuje te 1800-1900 obrotów zanim zacznie się coś dziać, a 1.2 tsi pomimo niższego momentu obrotowego chce jechać już od 1500-1600 obr. Przy normalnej codziennej jeździe 1.2 jest dużo przyjemniejszy niż diesel. Na dodatek nie potrzeba aż tak długo czekać aż silnik się zagrzeje, co w przypadku diesla zajmowało około 15-20 minut jazdy przy temperaturze zewnętrznej poniżej 0 C. Tsi po 3-4 minutach dmucha już ciepłym powietrzem, a po około 7-8 minutach ma 90 stopi na zegarach.
Spalanie przy mojej jeździe wychodzi w okolicach 5.5 litra, chociaż dopiero przejechałem nie cale 3 tys km i jeszcze się uczę samochodu, w wypadku TDI wynik był troszkę lepszy, bo przy tej samej trasie i tym samym stylu jazdy wychodziło mi około 4.3 L/100km. Sa to trasy od 30 do 60 km w jedna strone gdzie predkosc oscyluje w okolicach 100-110km/h.
Oto kilka zdjęć na 15 calowych felgach, które mi zostały z poprzedniego Golfa, na lato mam orginalne 16.




A tak wygląda spalanie z ostatniego tankowania
