Dzisiaj jest 21 lis 2024, 18:11


Pierdnięcie przy zmienianiu biegów

Moderator: BRUNO55

Regulamin forum Kolektor wydechowy, katalizator, DPF – filter cząsteczek stałych, tłumik, rury wylotowe.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Lovers133

Nowicjusz

  • Posty: 17
  • Rejestracja: 23 lis 2015, 13:09
  • Online: 19h 18m 56s
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM
  • Lokalizacja: Warszawa Stare babice

Pierdnięcie przy zmienianiu biegów

Post15 lut 2016, 07:28

Witam czy jest mi ktoś w stanie wytłumaczyć jak wygląda te pierdniecie przy zmianie biegów tak jak to bywa w golfie 7 R ? Chodzi mi o to która za to cześć wydechu odpowiada oraz czy jest w ogóle możliwość zrobienia czegoś takiego w golfie 6 ? :D
Offline

azssms

Forumowicz

  • Posty: 503
  • Rejestracja: 16 sie 2014, 15:37
  • Online: 60d 8h 2m 11s
  • Pochwały: 3
  • Auto: VW Golf 6 GTI
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Lokalizacja: Bad Hersfeld

Re: Pierdnięcie przy zmienianiu biegów

Post15 lut 2016, 08:35

No pewnie ze jest taka mozliwosc.To sie nazywa blow off.Kosztuje okolo 100zl na aledrogo
Offline
Awatar użytkownika

Muti

VIP

  • Posty: 796
  • Rejestracja: 29 lip 2014, 20:39
  • Lokalizacja: Poznań Zielona Góra
  • Online: 19d 13h 53m 3s
  • Pochwały: 15
  • Auto: MK7.5 R
  • Silnik: 2.O TSI DJHA
  • Lokalizacja: Lubuskie

Re: Pierdnięcie przy zmienianiu biegów

Post15 lut 2016, 09:35

To nie jest blow off.. To podtrzymanie wtrysku przy zmianie biegu,zeby turbo nie zwalnialo. W g6 jest to w gti z dsg. W manualu już tego nie ma(w 7 nawet manualu jest lekkie). Czy można to zrobić w manualu W g6? Myślę, że można tylko wszystko zależy od zdolności tunera.
Offline

Lovers133

Nowicjusz

  • Posty: 17
  • Rejestracja: 23 lis 2015, 13:09
  • Online: 19h 18m 56s
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM
  • Lokalizacja: Warszawa Stare babice

Re: Pierdnięcie przy zmienianiu biegów

Post15 lut 2016, 09:55

Muti dzięki wielkie za wytłumaczenie :) a wiesz może na co patrzeć przy robieniu tego ? Na czym się skupić ?
Offline
Awatar użytkownika

Muti

VIP

  • Posty: 796
  • Rejestracja: 29 lip 2014, 20:39
  • Lokalizacja: Poznań Zielona Góra
  • Online: 19d 13h 53m 3s
  • Pochwały: 15
  • Auto: MK7.5 R
  • Silnik: 2.O TSI DJHA
  • Lokalizacja: Lubuskie

Re: Pierdnięcie przy zmienianiu biegów

Post15 lut 2016, 10:03

Jak na co patrzeć? :p na soft :) zależy od tunera czy ogarnia coś innego poza czasami wtrysku i ciśnienia doładowania i kilkoma innymi koniecznymi do podniesienia mocy :p ;)

Wróć do Układ wydechowy

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości