Dzisiaj jest 24 kwie 2024, 02:56


DCC w golfie GTI 7

Moderator: flo

Regulamin forum Amortyzatory, sprężyny zawieszenia, wahacze, drążki kierownicy, końcówki kierownicze, łączniki stabilizatorów, geometria, zbieżność.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

narowery

Niemowa

  • Posty: 1
  • Rejestracja: 21 wrz 2014, 22:23
  • Online: 58m 24s
  • Auto: Golf 7 GTI 5d white
  • Silnik: TSI 220 DSG
  • Lokalizacja: Rawicz

DCC w golfie GTI 7

Post22 wrz 2014, 20:40

Witam.
Czy jeździł ktoś GTI 7 z takim zawieszeniem?
Muszę wytoczyć wszystkie działa gdyż w moim przypadku ma to być auto rodzinne:)
Jak jest z seryjnym zawiasem, ostro trzęsie?
Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi
Świeży 8-)
Offline
Awatar użytkownika

XenosagaII

VIP

  • Posty: 1575
  • Rejestracja: 02 sie 2012, 22:15
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Online: 16d 17h 58m 22s
  • Pochwały: 22
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 160KM CAVD+
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: DCC w golfie GTI 7

Post22 wrz 2014, 22:12

Jeździłem golfem 5 bez dcc było ok, kilka lat temu ale gdy kupiłem mk6 z dcc to teraz nie zamienił bym go nigdy na zwyczajne amory.
Mk7 ma to chyba troszkę bardziej unowoczesnione.
Jeśli masz możliwość dopłacić to mocno polecam. Wiem ze nie jest to tanie ale minusów zadnych nie znalazłem a sa same plusy.
Chcesz chwile poszaleć i poczuć ze auto ma jeszcze mocniejsze zaciecie sportowe i twardość lub typowy rondziny gti z miekim zawiasem do wyboru do koloru:)
Amory sa dużo droższe w wymianie jeśli padną ale ja mam od 2009 r jeszcze stockowe i trzymają się bardzo dobrze, lato śmigam na 19 a zima 17.
Offline

Henake

Nowicjusz

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 15 lip 2014, 20:29
  • Online: 9h 54m 10s
  • Auto: Golf R
  • Silnik: 2.0
  • Lokalizacja: Pl

Re: DCC w golfie GTI 7

Post19 paź 2014, 08:23

Mk7 r zdecydowanie polecam dcc, moim zdaniem najfajniejszy dodatek
Offline

gogolf

Sympatyk

  • Posty: 72
  • Rejestracja: 22 lip 2014, 17:50
  • Online: 7d 14h 51m 29s

Re: DCC w golfie GTI 7

Post19 paź 2014, 11:44

Od strony technicznej, roznica jest w samym amortyzaotorze? Czy cale zawieszenie i sprezyny sie roznia?
Offline
Awatar użytkownika

XenosagaII

VIP

  • Posty: 1575
  • Rejestracja: 02 sie 2012, 22:15
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Online: 16d 17h 58m 22s
  • Pochwały: 22
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 160KM CAVD+
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: DCC w golfie GTI 7

Post20 paź 2014, 18:15

Amortyzatory+sprezyny. Tak przynajmniej jest w mk6. Bez dcc wkladali inne.
Offline

adam748

Nowicjusz

  • Posty: 2
  • Rejestracja: 28 lut 2013, 18:03
  • Online: 1d 18h 47m 42s
  • Auto: r20
  • Lokalizacja: wawa

Re: DCC w golfie GTI 7

Post20 paź 2014, 21:21

Mam DCC w eRce. Jest to mój pierwszy golf i nie jeździłem innym, ale mniemam, że zawias jest sztywny jak to w każdym "sportowym" samochodzie. W moim odczuciu DCC naprawdę się sprawdza i warto za nie dopłacić. Tryb "komfort" jest na 18 naprawdę kanapowy, "normal" do zwykłej jazdy, a "sport" do skręcania. Jedyna wada jaką znalazłem po 2 latach użytkowania to to, że czasem zapominam pstryknąć przełącznikiem i na "komforcie" sie zagalopuję w jakiś winkiel ;) Fajna rzecz, ciekawy jestem tylko ile będzie kosztowała wymiana amortyzatorów ;)
Offline
Awatar użytkownika

XenosagaII

VIP

  • Posty: 1575
  • Rejestracja: 02 sie 2012, 22:15
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Online: 16d 17h 58m 22s
  • Pochwały: 22
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 160KM CAVD+
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: DCC w golfie GTI 7

Post20 paź 2014, 23:44

1,5oo zl jeden amor dcc :(
Offline

adam748

Nowicjusz

  • Posty: 2
  • Rejestracja: 28 lut 2013, 18:03
  • Online: 1d 18h 47m 42s
  • Auto: r20
  • Lokalizacja: wawa

Re: DCC w golfie GTI 7

Post21 paź 2014, 06:33

XenosagaII pisze:1,5oo zl jeden amor dcc :(


To cena aso bez rabatów ??
Offline

Henake

Nowicjusz

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 15 lip 2014, 20:29
  • Online: 9h 54m 10s
  • Auto: Golf R
  • Silnik: 2.0
  • Lokalizacja: Pl

Re: DCC w golfie GTI 7

Post22 paź 2014, 19:50

adam748 pisze:Mam DCC w eRce. Jest to mój pierwszy golf i nie jeździłem innym, ale mniemam, że zawias jest sztywny jak to w każdym "sportowym" samochodzie. W moim odczuciu DCC naprawdę się sprawdza i warto za nie dopłacić. Tryb "komfort" jest na 18 naprawdę kanapowy, "normal" do zwykłej jazdy, a "sport" do skręcania. Jedyna wada jaką znalazłem po 2 latach użytkowania to to, że czasem zapominam pstryknąć przełącznikiem i na "komforcie" sie zagalopuję w jakiś winkiel ;) Fajna rzecz, ciekawy jestem tylko ile będzie kosztowała wymiana amortyzatorów ;)



Wlasnie, fajnie by bylo gdyby mozna bylo ustawic w kompie np kick down i z autmatu dcc przechodzi w sport
Offline
Awatar użytkownika

antek

Aktywny

  • Posty: 112
  • Rejestracja: 28 lis 2013, 18:34
  • Online: 3d 11h 26m 31s
  • Auto: Golf 6 R
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Lokalizacja: Warszawa

DCC w golfie GTI 7

Post22 paź 2014, 22:09

Zdecydowanie z DCC. Jeździłem dwowa R-kami MK7 jedna z, druga bez... Uważam ze nie zamowienie sobie tej opcji jest GŁUPOTA !!!
Sory ze tak krzyczę ale gdybym mógł to bym do swojej MK6 tez założył ...
Warte każdej złotówki .
Offline
Awatar użytkownika

XenosagaII

VIP

  • Posty: 1575
  • Rejestracja: 02 sie 2012, 22:15
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Online: 16d 17h 58m 22s
  • Pochwały: 22
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 160KM CAVD+
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: DCC w golfie GTI 7

Post22 paź 2014, 22:52

Antek mozesz zakozyc.
Offline
Awatar użytkownika

antek

Aktywny

  • Posty: 112
  • Rejestracja: 28 lis 2013, 18:34
  • Online: 3d 11h 26m 31s
  • Auto: Golf 6 R
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: DCC w golfie GTI 7

Post23 paź 2014, 06:15

Xeno a wiesz kto ma do sprzedania komplet czesci ??
Rozglądałem sie na all i nic...
Offline
Awatar użytkownika

XenosagaII

VIP

  • Posty: 1575
  • Rejestracja: 02 sie 2012, 22:15
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Online: 16d 17h 58m 22s
  • Pochwały: 22
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 160KM CAVD+
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: DCC w golfie GTI 7

Post23 paź 2014, 06:52

Bez OT. Poszla PMka.
Offline
Awatar użytkownika

Marras

Stały Bywalec

  • Posty: 338
  • Rejestracja: 23 lis 2014, 16:12
  • Online: 5d 21h 52m 26s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf 5 i Golf 7
  • Silnik: 1.9 TDI i 2.0 GTD
  • Lokalizacja: Wielkopolska

Re: DCC w golfie GTI 7

Post06 lis 2015, 19:45

A jak z trwałością tego rozwiązania ?
Offline
Awatar użytkownika

Marras

Stały Bywalec

  • Posty: 338
  • Rejestracja: 23 lis 2014, 16:12
  • Online: 5d 21h 52m 26s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf 5 i Golf 7
  • Silnik: 1.9 TDI i 2.0 GTD
  • Lokalizacja: Wielkopolska

Re: DCC w golfie GTI 7

Post07 lut 2016, 10:34

Wczoraj testowałem GTD z DCC, na równych niemieckich drogach z czasami połatanym asfaltem różnicy wielkiej nie czuć.

Może kupię ten egzemplarz.
Ale powiedziano mi że ceny w ASO kształtują się tak:

do DCC to 250 Euro plus VAT
zwykły to 125 Euro plus VAT


Pytanie - ile wytrzyma taki amortyzator DCC, czy chociaż sto tys. km i czy gdy bede używał trybu "comfort" rzadko to przedłużę jego żywotność?

Drugie pytanie kto produkuje te amortyzatory do DCC i gdzie można kupić je taniej poza ASO ?
Bo na pewno Sachsa czy Monroe będą dobre i sporo tańsze.
Offline
Awatar użytkownika

Budzak

Sympatyk

  • Posty: 50
  • Rejestracja: 02 cze 2017, 13:55
  • Online: 1d 21h 5m 29s
  • Auto: R
  • Lokalizacja: Rdm/Wwa

Re: DCC w golfie GTI 7

Post18 wrz 2019, 17:50

Użytkuję od niedawna DCC i mogę śmiało polecić to zawieszenie. Różnice w ustawieniach są odczuwalne, a ustawienie sport jest w pewnym sensie alternatywą do gwintu (oczywiście poza możliwością regulacji wysokości).

Wróć do Zawieszenie i podwozie

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron