Sprzedawca
- Posty: 219
- Rejestracja: 03 gru 2015, 23:36
- Online: 4d 17h 52m 29s
- Auto: VW Golf 6
- Silnik: CAYC
- Lokalizacja: Dolny Slask
Witam Koledzy jestem świeży na forum więc witam się ze wszystkimi!
Mam problem w moim aucie, Golf VI, 2010 rok, highline. Auto uszkodzone jest w tylny bok. Męczy mnie fakt że świeci się kontrolka od ESP, a VCDS podaje bledy :
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb
Part No SW: 1K0 907 379 AH HW: 1K0 907 379 AH
Component: ESP MK60EC1 H30 0107
Revision: 00H30001
Coding: 113B200D092900FE880B04E790220041340000
Shop #: WSC 00028 028 00001
VCID: 781A396FCBDCDBD2FD8E7D-802C
2 Faults Found:
02214 - Tire Pressure Warning
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 158
Mileage: 90947 km
Time Indication: 0
Date: 2015.10.16
Time: 09:47:28
Freeze Frame:
Count: 0
Count: 32768
Count: 4608
Count: 397
Count: 52016
Count: 0
Count: 0
Count: 0
01542 - Yaw Rate Sensor (G202)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 128
Mileage: 91243 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
Count: 5696
Count: 33024
Count: 13824
Count: 258
Count: 43548
Count: 7041
Count: 9728
Count: 0
TPMS to wiem - jedno koło jest zmienione i nie ustawialismy TPMSU, wiec to OK.
Natomiast czy ktoś może mnie oświecić o do chodzi z tym G202 ? Czytałem ze on jest w Golfie 6 generacji chyba zintegrowany w pompie ABS i nie lubi wstrząsów, a że auto miało przygodę to moze szlak go trafił.
Naprawa jest mozliwa ? Czy trzeba pompe zmienić ? Jeśli tak to czy ta co mam jest OK ? W sensie mozna uaktywnić w niej jakieś ciekawe funkcje, czy powiedzmy jest golaskiem ? Pytam bo jesli mam wymieniac to moze zmienić na bardziej rozbudowaną pod wzgledem oprogramowania ?
Z góry bardzo dziekuje za pomoc.
pozdrawiam, Paweł
Mam problem w moim aucie, Golf VI, 2010 rok, highline. Auto uszkodzone jest w tylny bok. Męczy mnie fakt że świeci się kontrolka od ESP, a VCDS podaje bledy :
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb
Part No SW: 1K0 907 379 AH HW: 1K0 907 379 AH
Component: ESP MK60EC1 H30 0107
Revision: 00H30001
Coding: 113B200D092900FE880B04E790220041340000
Shop #: WSC 00028 028 00001
VCID: 781A396FCBDCDBD2FD8E7D-802C
2 Faults Found:
02214 - Tire Pressure Warning
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 158
Mileage: 90947 km
Time Indication: 0
Date: 2015.10.16
Time: 09:47:28
Freeze Frame:
Count: 0
Count: 32768
Count: 4608
Count: 397
Count: 52016
Count: 0
Count: 0
Count: 0
01542 - Yaw Rate Sensor (G202)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 128
Mileage: 91243 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
Count: 5696
Count: 33024
Count: 13824
Count: 258
Count: 43548
Count: 7041
Count: 9728
Count: 0
TPMS to wiem - jedno koło jest zmienione i nie ustawialismy TPMSU, wiec to OK.
Natomiast czy ktoś może mnie oświecić o do chodzi z tym G202 ? Czytałem ze on jest w Golfie 6 generacji chyba zintegrowany w pompie ABS i nie lubi wstrząsów, a że auto miało przygodę to moze szlak go trafił.
Naprawa jest mozliwa ? Czy trzeba pompe zmienić ? Jeśli tak to czy ta co mam jest OK ? W sensie mozna uaktywnić w niej jakieś ciekawe funkcje, czy powiedzmy jest golaskiem ? Pytam bo jesli mam wymieniac to moze zmienić na bardziej rozbudowaną pod wzgledem oprogramowania ?
Z góry bardzo dziekuje za pomoc.
pozdrawiam, Paweł