14 mar 2015, 06:14
ja jezdze 2.0 TDI CR 140KM, i nie dalej jak tydzien temu korzystalem z tej instrukcji ze stronki ross-tech.
Dokladnie wypalalem uzywajac metody "Regeneration while Driving".
Ja posiadam kabel w wersji 12.12.
Najpierw sie przejechalem zeby rozgrzac samochod, jednoczesnie w myslach znalazlem kawalek w miare szybkiej drogi zeby moc jednostajnie jechac z wymagana predkoscia - u mnie padlo na kawalek S11.
Zatrzymalem sie, aktywowalem wypalanie zgodnie z instrukcja. !!! istotne jest by nie pominac:
[Security Access - 16]
Enter the Code shown by VCDS next to Adaptation Enabling (e.g. Regeneration while Driving)
Kiedy wszedlem w opcje "Security Access - 10, pojawia sie okienko do wpisania jakiegos kodu. w moim przypadku po najechaniu myszka na to pole tekstowe, pojawia sie chmurka z podpowiedzia i dwa kody do wpisania, jeden na wypalanie na postoju, drugi na wypalanie w czasie jazdy - nalezy przepisac jeden z nich, ja wybralem ten "w czasie jazdy" - wtedy moglem wejsc w "Adaptacje - 10" i wlaczyc wypalanie.
W tym momencie na desce zapalila mi sie kontrolka DPF.
Wjechalem na S11, rozpedzilem sie na 5-tce tak zeby miec obroty na poziomie 2,2-2,3 krpm i wlaczylem tempomat i wio.
Po niecalych 10 minutach kontrolka zgasla, a podlaczony komp pokazywal ze poziom sadzy to ok 1g wiec przerwalem jazde i do domu.
Ostatnio zmieniony 14 mar 2015, 09:47 przez
marmi, łącznie zmieniany 1 raz
Powód: usunąłem zdublowny kawałek postu