Stały Bywalec
- Posty: 338
- Rejestracja: 23 lis 2014, 16:12
- Online: 5d 21h 52m 26s
- Pochwały: 1
- Auto: Golf 5 i Golf 7
- Silnik: 1.9 TDI i 2.0 GTD
- Lokalizacja: Wielkopolska
Czas leci i nawet tak fantastyczne auto jak Golf który znajduje w roku ponad 600 tys. nabywców w całej Europie i od wielu lat jest najchętniej kupowanym modelem spośród wszystkich samochodów musi poddać modernizacji.
Obecna siódma generacja zadebiutowała w listopadzie 2012 roku więc w tym roku jesienią ma już 3 lata. Czy to dużo, skądże, to w motoryzacji niewiele szczególnie jak konstrukcja wyprzedza o wiele miesięcy konkurencję.
Zresztą wersje GTI oraz R zadebiutowały w połowie 2013 roku wiec mają obecnie dwa lata.
Tak czy owak Niemcy mają w planach mały retusz aby nadążyć za konkurencją, głównie w postaci nowego Opla Astry piątej generacji.
Lifting jest subtelny, inny nie był potrzebny a auto po zmianach pojawi się w salonach sprzedaży w kwietniu 2016 roku.
Co się zmieniło.
Z zewnątrz:
Mamy nowe zderzaki, szczególnie ten przedni budził zastrzeżenia i nie był zbyt nowoczesny, z tyłu świetnie stylizowane końcówki rur wydechowych. Nowością są stosowane seryjnie lampy w technologii LED z tyłu (obecnie opcja) i z przodu.
To dobrze że już są LED-y bez łaski, te do jazdy dziennej wymagały dopłaty do pakietu za ok 3000 zł wraz z ksenonami. Teraz mamy tylko inny wygląd graficzny wnętrz reflektorów.
Nie jest do końca wiadomo czy zmienia się wizualnie wersje GTI/GTD oraz R
Wnętrze:
Wnętrze chociaż osiągnęło już poziom jakości i wykonania niedostępny dla innych aut kompaktowych i równy Audi to nadal podlega zmianom. Dodano nowe kolory i wzory tapicerek, odświeżono deskę rozdzielczą (brak zdjęć). Nowością jest przejęty z Audi A4 cyfrowy zestaw wskaźników (stosowany tez w Passacie).
Będzie on dostępny za dopłatą a montowany seryjnie w wersjach GTI/GTD, R oraz e-Golf.
To akurat nie jest nic dobrego, owszem rozwiązanie może się podobać i fanom nowinek technicznych może przypaść do gustu ale już dochodzą sygnały że ponad 12 calowy świecący ekran z zegarami nawet po przyciemnieniu męczy i razi szczególnie przy jeździe nocą. Ja wolę tradycyjne zegary.
Pozostają fantastyczne multimedia czyli systemy rozrywkowo-nawigacyne Discover Media z 6,5 calowym ekranem i Discover Pro z 8 calowym, planuje się rozwinięcie systemu Car-net
Silniki:
Nowość w gamie to 3 cylindrowy 1.2 TSI Blue Motion o mocach 90 i 110 koni, który oferuje do 15% mniejsze zużycie paliwa.
Zapewne wersja GTD zamiast 184 koni i 380 Nm otrzyma silnik tak dostrojony jak w Passacie i mocy 190 koni i 400 Nm.
Pierwsza zmiana to porażka, druga jak najbardziej dobra
Cena:
Dobra wiadomość że lepszy Golf będzie nadal w dobrej i atrakcyjnej cenie, od 17.650 Euro w Niemczech. Jeszcze więcej auta w tej samej cenie.
Źródło publikacji: Tłumaczenie Auto Bild z 28 sierpnia 2015 roku.
http://zapodaj.net/813daaaf2044e.jpg.html
http://zapodaj.net/411e713e35278.jpg.html
Obecna siódma generacja zadebiutowała w listopadzie 2012 roku więc w tym roku jesienią ma już 3 lata. Czy to dużo, skądże, to w motoryzacji niewiele szczególnie jak konstrukcja wyprzedza o wiele miesięcy konkurencję.
Zresztą wersje GTI oraz R zadebiutowały w połowie 2013 roku wiec mają obecnie dwa lata.
Tak czy owak Niemcy mają w planach mały retusz aby nadążyć za konkurencją, głównie w postaci nowego Opla Astry piątej generacji.
Lifting jest subtelny, inny nie był potrzebny a auto po zmianach pojawi się w salonach sprzedaży w kwietniu 2016 roku.
Co się zmieniło.
Z zewnątrz:
Mamy nowe zderzaki, szczególnie ten przedni budził zastrzeżenia i nie był zbyt nowoczesny, z tyłu świetnie stylizowane końcówki rur wydechowych. Nowością są stosowane seryjnie lampy w technologii LED z tyłu (obecnie opcja) i z przodu.
To dobrze że już są LED-y bez łaski, te do jazdy dziennej wymagały dopłaty do pakietu za ok 3000 zł wraz z ksenonami. Teraz mamy tylko inny wygląd graficzny wnętrz reflektorów.
Nie jest do końca wiadomo czy zmienia się wizualnie wersje GTI/GTD oraz R
Wnętrze:
Wnętrze chociaż osiągnęło już poziom jakości i wykonania niedostępny dla innych aut kompaktowych i równy Audi to nadal podlega zmianom. Dodano nowe kolory i wzory tapicerek, odświeżono deskę rozdzielczą (brak zdjęć). Nowością jest przejęty z Audi A4 cyfrowy zestaw wskaźników (stosowany tez w Passacie).
Będzie on dostępny za dopłatą a montowany seryjnie w wersjach GTI/GTD, R oraz e-Golf.
To akurat nie jest nic dobrego, owszem rozwiązanie może się podobać i fanom nowinek technicznych może przypaść do gustu ale już dochodzą sygnały że ponad 12 calowy świecący ekran z zegarami nawet po przyciemnieniu męczy i razi szczególnie przy jeździe nocą. Ja wolę tradycyjne zegary.
Pozostają fantastyczne multimedia czyli systemy rozrywkowo-nawigacyne Discover Media z 6,5 calowym ekranem i Discover Pro z 8 calowym, planuje się rozwinięcie systemu Car-net
Silniki:
Nowość w gamie to 3 cylindrowy 1.2 TSI Blue Motion o mocach 90 i 110 koni, który oferuje do 15% mniejsze zużycie paliwa.
Zapewne wersja GTD zamiast 184 koni i 380 Nm otrzyma silnik tak dostrojony jak w Passacie i mocy 190 koni i 400 Nm.
Pierwsza zmiana to porażka, druga jak najbardziej dobra
Cena:
Dobra wiadomość że lepszy Golf będzie nadal w dobrej i atrakcyjnej cenie, od 17.650 Euro w Niemczech. Jeszcze więcej auta w tej samej cenie.
Źródło publikacji: Tłumaczenie Auto Bild z 28 sierpnia 2015 roku.
http://zapodaj.net/813daaaf2044e.jpg.html
http://zapodaj.net/411e713e35278.jpg.html