Nie ma sensu tworzyć 2 takich samych tematów, nie wspominając że jest to niezgodne z regulaminem. Dlatego jeden poleciał do śmieci.
Co do pytania... Sprężyny eibacha pro-kit dają (-30mm) dobry kompromis między wyglądem a komfortem. Można spokojnie jeździć na ori amorkach.
Całe zawieszenie sportowe - będzie twardszy od samych sprężyn, przez co mniej komfortowy. Polecam zestaw eibach sportline (-40mm) + dedykowane amorki.
Gwint - jeśli kupisz podstawową wersje za około 2 tys i będziesz jeździć na maksa podniesionym to tylko wydasz kase, bo efekt taki sami wizualnie co sprężyny same, a komfort gorszy. Gwint jest TWARDY w porównaniu do seryjnych amorków i sprężyn. Jeśli kupisz wersję z regulacją twardości (min 3k) to już lepiej, ale jest to bez sensu według mnie.
Co do poprawy właściwości jezdnych - czyli zachowania się w zakrętach - to poza obniżeniem warto pomyśleć o usztywnieniu budy, czyli rozpórka góra/dól/przód/tył, twarde poliuretanowe gumy itd... Jeśli chcesz zachować komfort to ogranicz się do sprężyn
