Dzięki
zioolkozioolko pisze:wibracje - uszkodzony kord opony, krzywa felga, złe wyważenie
W moim przypadku:
złe wyważenie kół odpada - no chyba że ciężarek spadł. Jadnak jeżeli koło jest źle wyważone to wibracje są wyczuwalne na kierownicy i dodatkowo w miarę szybszej jazdy wibracje narastają. U mnie efekt jest odwrotny - im szybciej, tym mniej czuć wibracje, a na kierownicy żadnych drgań nie ma.
krzywa felga - były funkiel nówki jak je kupowałem i osobiście wyciągałem z kartonów. Nie przypominam sobie abym jakąś dziurę na drodze zaliczył a i inne osoby moim autem nie jeżdżą. Może od samego początku są krzywe - jak to sprawdzić?
nie wiem co to jest
kord opony i jak to sprawdzić czy jest uszkodzony? Ogólnie opony z zewnątrz wyglądają bardzo dobrze.
Jeżeli chodzi o zbieżność to raczej u mnie jest ok bo ani auta nie ściąga ani opona nie była wyząbkowana czy też jakoś nienaturalnie zjechana. Właściwie po poprzednim sezonie wyglądała jak nówka.
Jak nie będzie już śniegu to zobaczę jaki jest jej aktualny stan.