Nie odpowiem wprost na Twoje pytanie, ale może pomogę w inny sposób - skoro auto jest na gwarancji.
Sugerowałbym inne podejście do tematu niż szukanie przyczyny problemu (od tego jest ASO). Jeżeli problem jest powtarzalny tylko na większych nierównościach, to zabrałbym "mistrza" z ASO na przejażdżkę i pokazał że Ty nie jesteś schizofrenikiem i te stuki to nie wytwór Twojej wyobraźni. Następnie poprosiłbym o rozwiązanie problemu w ramach gwarancji.
Jeżeli pomimo stuków zasłyszanych przez "mistrza", ASO nie rozwiąże problemu - żądałbym pisemnego potwierdzenia zajętego stanowiska. Pismo przesłałbym do helpdesku VW z prośbą o zajęcie stanowiska w tej sprawie.
W zależności od stanowiska ASO, żądałbym dodatkowej gwarancji na amortyzator w przypadku jego usterki spowodowanej słyszalnymi stukami po fabrycznym okresie gwarancyjny - na to się raczej nie zgodzą ale warto próbować.
Oczywiście zarówno w przypadku ASO jak i helpdesku VW zaznaczyłbym że problem występuje od niedawna. Na początku była błoga cisza, która to została zgwałcona stukami niczym młota pneumatycznego, które to nie pozwalają Ci się skupić a zarazem czerpać przyjemności z jazdy

Niezależnie od powyższego, jak już ustalisz przyczynę to podziel się nią z nami - może się komuś przyda